Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ... Nyt kun tän joku meni ääneen sanomaan nii kyllähän siinä näin kävi. Kun olivat täällä. Tampereella. Tutustuttiin ja ollaan oltu siitä asti yhdessä. Muutaman viestin ign kautta laitoin ennen NT:a sille. Mä oon ollut nyt Ljubljanassa pääasiassa ja keikoilla mukana jonkun verran. Teen etätöitä muutenkin niin onnistuu hyvin. Mä en oo ikinä ollut näin onnellinen. Aika uskomatonta tää tietysti on. Kaikki. Kuin satua. Ollut hullua käydä täällä palstalla sen jälkeen mitä tapahtunut. Kun ei ole voinut kertoa kenellekään.

- Aava
Sulla on varmaan ollut kova ikävä Jania siellä Ljubljanassa kun se on ollut vaan lietsussa kaiken maailman Thaikuissa ja Serbioissa. Onneks nyt ehtii olla viikon kotona.

vierailija
Mua rupes kyllä nyt naurattaan kun mietin että Kärtsä menee ens yöksi Vesan viereen kattoon Salkkareita, Benkku on Rautalammilla keikalla ja auta armias jos menee vielä aamulla saunaan tai pöytäliinat vilahtelee jossain stooreissa... Ja vielä kaiken huipuksi Cameltoe on kaivettu jostain manageroimaan Joksuja. Kyl on Aarni nyt sellaset käsikirjotukset keksiny että jopa Kaunarit jää toiseksi :D
(Ja joo AASI oon!)

vierailija
Mua rupes kyllä nyt naurattaan kun mietin että Kärtsä menee ens yöksi Vesan viereen kattoon Salkkareita, Benkku on Rautalammilla keikalla ja auta armias jos menee vielä aamulla saunaan tai pöytäliinat vilahtelee jossain stooreissa... Ja vielä kaiken huipuksi Cameltoe on kaivettu jostain manageroimaan Joksuja. Kyl on Aarni nyt sellaset käsikirjotukset keksiny että jopa Kaunarit jää toiseksi
(Ja joo AASI oon!)
Pääsin juuri töistä ja tämä on ensimmäinen viesti, jonka luen sitten aamupäivän.

vierailija
Heh en oo flunssassa. Tietysti tekis mieli kertoa kaikki tänne vanhojen aikojen kunniaksi, täällä (tai Vauvalla) roikkunut itsekin vaikka miten ... mut jokainen ymmärtää, ettei sellaseen voi lähteä. Voin vaan sanoa, et oikeesti ihania tyyppejä ovat kaikki, ja Jan on yllättänyt monella tavalla kyllä mut, positiivisesti.

Kesällä kävin elämäni ensimmäisen kerran Sloveniassa ja Jokereiden keikalla, mut sillon sain vain ihailla poikia yleisössä. Pidän yhtä Jokereiden fanitiliä igssa. En uskalla laittaa tarkemmin, mut ehkä myöhemmin.

Itse oon ollut pidempään jo poiskin näistä kuvioista, ja jatkossa aion olla myös. En asu mitenkään vakituisesti täällä, enkä yhtään tiedä, mitä tulevaisuus tuo.

vierailija
Alkaa tän jakson käsikirjoittajilta loppua ideat jos tuohon mennään. Ensin piti kaivaa cameltoe-Conor naftaliinista ja luoda sille uusi rooli, ja sitten vielä kierrätetään kesäkuisia Rautalampi-juonikuvioita. Ai jai, universumi, nyt vähän jotain uutta tilalle. Miten olis vaikka K:lta yllätysreissu Sloveniaan?
Ai hitsi, tarvitaan uusia käsikirjoittajia, joilla uusia raikkaita ideoita. Löytyisikö täältä?

vierailija
Pokedexistä löytyy jo Sale, niin mikäs siinä olisi Veskukin sinne lisätä. Kaikki sulassa sovussa
Vaikka kolmen kivaa Salen ja Veskun kera? Ja ruoskan. Kun kerran kimppakiva molempien Niinistöjen kanssa kariutui The Listalle joutumiseen.
Vesku voi vaikka toimia denssitelineenä ja Sale+Kärtsä voi testailla Tuurin sohvien rynkytyskestävyyden. Kun me ei silloin keksitty että mihinkä väliin se kolmas käytännössä mahtuisi kun K+B+Krisko kuviosta oli taannoin puhetta.

Yhteistyössä