Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

👋Avasin uuden fiilistely - ja shippiketjun, jos tekee mieli höpötellä levottomia ja peukutella Käärijän keikkailtana...

Jätin alkumuotoilun tarkoituksella vähän avoimemmaksi, ettei houkuttele trolleja. Myös poneille pääsy sallittu. Poistumisväylät on merkattu selvästi.

vierailija
Kyllä nuo X:n kommentit on lähinnä K/B-shippareilta/yhdistelmäfaneilta. Kritiikki tulee varmaan siitä pelosta että yhteys hiipuu. Jos B ja muut JO:n tyypit haluaa jatkaa sitä (ja miksei haluaisi) niin kyllä se jatkuu managerista huolimatta. Nyt vaan pitää hyväksyä että noilla alkaa uusi elämä Briteissä ja muuallakin ja me ei omisteta heitä.

vierailija
1000. sivun kunniaksi K/B tarina aikajärjestyksessä

Olipa ihana katsoa näitä läpi. Tunnen kyllä itseni etuoikeutetuksi kun olen saanut seurata tätä heidän ystävyyttään tai something more 🥰

vierailija
Ohis, mutta tässä Barcelonan prepartyyn ja Wild Youthin fanireaktioihin liittyvää keskustelua keväältä. Eka kommentti harmillisesti poistettu, mutta ihan hyvän kuvan saa jos lukee eteenpäin (Barcelonassa oli oikeasti tosi törkeä yleisö):

Tuolta muuten löytyi tämä kommentti:

I’m actually worried that the bad will break up after this experience if the negativity continues. I can imagine the other members could resent Connor for pushing them to enter the ESC.

Tosi surullista jos oikeasti käymässä toteen.

vierailija
Ainakin itse tykkään JO:sta koska pidän heidän musiikista. Samoin on K:n kohdalla, musiikki vetoaa. Ihan sama kuka on manageri, hänhän hoitaa vain keikkamyyntiä yms. No kärtsän tapauksessa managerin hommiin ilmeisesti kuuluu myös vaatteiden parsinta ja mainoskuvausten stailaus
Mietin tätä asiaa ja näinhän se on. Mutta JO menestymisestä menestyy myös manageri ( sine, rahallisesti). Haluaisinko esim. auttaa menestymään henkilöä, joka ei pidä K:sta tai on muuten huonokäytöksinen fania kohtaan (tämä siis vain spekulointia)? No en eli tuolla tavalla se vaikuttaa. Tämän takia C minua epäilyttää.

vierailija

I’m actually worried that the bad will break up after this experience if the negativity continues. I can imagine the other members could resent Connor for pushing them to enter the ESC.

Toisaalta en tiedä millainen bändidynamiikka WY:lla on, jos yksi henkilö saa päättää mitä tehdään muiden vastusteluista huolimatta...

vierailija
En ole kyllä kuullut ihan alkoholiongelmasta puhuttavan?
Älä nyt viitsi vääntää tästäkin asiasta. Kärtsä on monta kertaa puhunut siitä miten tuo ajanjakso oli yksi vaikeimpia juttuhja hänen elämässään ja miten tärkeä ystävien apu oli, miksi pyrkiä vähätelemään? Jo biisin sanatkin osoittaa että K ei pitänyt sen jakson olotilaansa mitenkään noormaalina.
"Musta piti tulla
Kullanhohtonen menestynyt yksilö
Eikä mikää hito kummajainen yksiös
Taloyhtiön humalainen hylkiö "

vierailija

Avasin uuden fiilistely - ja shippiketjun, jos tekee mieli höpötellä levottomia ja peukutella Käärijän keikkailtana...

Jätin alkumuotoilun tarkoituksella vähän avoimemmaksi, ettei houkuttele trolleja. Myös poneille pääsy sallittu. Poistumisväylät on merkattu selvästi.
Joo ei kiinnosta noiden sääntöjen puitteissa tulla kuuntelemaan Tommy, Jukka yms. paritusta K:lle.

vierailija
Mietin tätä asiaa ja näinhän se on. Mutta JO menestymisestä menestyy myös manageri ( sine, rahallisesti). Haluaisinko esim. auttaa menestymään henkilöä, joka ei pidä K:sta tai on muuten huonokäytöksinen fania kohtaan (tämä siis vain spekulointia)? No en eli tuolla tavalla se vaikuttaa. Tämän takia C minua epäilyttää.
*maine siis

vierailija

Näin voi käydä. Jos bändi on saanut "nolon" imagoviitan ylleen viisujen jälkeen, niin kuinka moni paikallinen viitsii mennä keikoille enään? Repii varmana bändiä rikki jos osa meni vastahakoisesti viisuihin, ja lopputulos koko reissusta oli että heille vaan naureskellaan ja kotimaankin suosio laskee.

vierailija
Ainakin itse tykkään JO:sta koska pidän heidän musiikista. Samoin on K:n kohdalla, musiikki vetoaa. Ihan sama kuka on manageri, hänhän hoitaa vain keikkamyyntiä yms. No kärtsän tapauksessa managerin hommiin ilmeisesti kuuluu myös vaatteiden parsinta ja mainoskuvausten stailaus
Näin. Ei JO varmaan sitä kultalevyä saanut pelkästään siksi, että ovat K:n kavereita. Kyllä joku niistä on tykännytkin striimausten perusteella. Kuuntelen paljon (muutakin) musiikkia, mutta kenenkään manageriasioihin en ole kiinnittänyt rahtustakaan huomiota kuin Jo:n ja se siitä syystä, että täällä tullut esille.

vierailija
Kyllä nuo X:n kommentit on lähinnä K/B-shippareilta/yhdistelmäfaneilta. Kritiikki tulee varmaan siitä pelosta että yhteys hiipuu. Jos B ja muut JO:n tyypit haluaa jatkaa sitä (ja miksei haluaisi) niin kyllä se jatkuu managerista huolimatta. Nyt vaan pitää hyväksyä että noilla alkaa uusi elämä Briteissä ja muuallakin ja me ei omisteta heitä.
Tai sitten ne on niinkuin minä eli olen seurannut kyseistä bändiä ja C ei ole antanut hyvää kuvaa. Ei pidä yleistää, että kaikki olisi vain shipista johtuvaa. Ja itsehän myös välillä kuuntelen WY musiikkia 😃

vierailija
Näin voi käydä. Jos bändi on saanut "nolon" imagoviitan ylleen viisujen jälkeen, niin kuinka moni paikallinen viitsii mennä keikoille enään? Repii varmana bändiä rikki jos osa meni vastahakoisesti viisuihin, ja lopputulos koko reissusta oli että heille vaan naureskellaan ja kotimaankin suosio laskee.
Ja tämä voi tosiaan osittain selittää nuo esiintymissekoilut kesällä. Ei toki asiallista tai oikeutettua missään tapauksessa, mutta jos bändin sisällä huono henki ja joku päättänyt että ei enää kiinnosta, niin hankala sitä on yksin tai parin henkilön voimin yrittää pitää kulisseja kasassa ja hoitaa edes ne jo sovitut esiintymiset.

vierailija
Mun fanitukseen ei vaikuta manageri vaan musiikki, joten niin kauan kuin Jokerit tekee musaa, joka miellyttää mua, niin seuraan niiden uraa. Sama koskee Kärtsää ❤

(Ja toki jos fanittamani artisti alkaisi käyttäytyä tosi mulkusti niin sekin vaikuttaisi fanitukseen mut ei taida olla sitä pelkoa näiden kohdalla onneksi)

vierailija
Näin. Ei JO varmaan sitä kultalevyä saanut pelkästään siksi, että ovat K:n kavereita. Kyllä joku niistä on tykännytkin striimausten perusteella. Kuuntelen paljon (muutakin) musiikkia, mutta kenenkään manageriasioihin en ole kiinnittänyt rahtustakaan huomiota kuin Jo:n ja se siitä syystä, että täällä tullut esille.
Mäkin tykkään JO:n musiikista ja he olivat livenä mahtavia ja ainoa asia mikä tässä Connorin manageroinnissa huolettaa on se että
jos hän haluaa pojat tiiviisti britteihin eivätkä ehdi Suomeen enää juurikaan. Kärtsä-yhteys ei tässä nyt paina vaan se että haluan nähdä heidät Suomessa ja että tekisivät jatkossakin musiikkia sloveeniksi, rakastan sitä kieltä.

Yhteistyössä