Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikkea muuta. Komeempi Nace rehellisesti sanottuna on, kuin Bojan. Miehekäs, raamikas ja lämpimän oloinen tyyppi muutenkin. Bojan on toki ihan omaa luokkaansa. Persoona vaikuttaa.

Itse oon vuoronperään ollut bojanisti, Jan-girl ja Kris-lover ... Nää kaks niin erilaisia ja niin ihania! Enää en tiedä itsekään ... Mut Nacea katselee mielellään kyllä myös. Jure on hyvin erityinen ja omanlaisensa tapaus. Ei oikein saa otetta, kuten joku keikalla olija kirjoitti. Toivottavasti hän voi hyvin!
Bojanista tekee erityisen se sen leikkisä ja sosiaalinen luonne, yhdistettynä hauskaan ulkonäköön. Harva 24-vuotias jäbä on tuollainen.

vierailija
1000. sivun kunniaksi K/B tarina aikajärjestyksessä

Tämän takia mä täällä olen, näiden valonsäteiden ❤

vierailija
Joku pohti, miksi uudesta managerista pitäisi tiedottaa. Ei varmaan muuten tarttis, mut kun C on nyt mennyt siitä lehdelle höpöttämään, niin nyt bändin kannattaisi vahvistaa asia. Vaikuttaisi uskottavammalta ja ammattimaisemmalta toiminnalta.

vierailija
Siis mä palvon moni-ilmeistä ja -lahjakasta Bojania. Toisiks eniten ihastelen kiehtovaa Jania ja kolmanneks kaunista Krisiä. Mun mielestä Nacen piirteet vaan on sellaset tosi klassisen komeat. Kyllä mielipiteitä maailmaan, palstalle ja laivaan mahtuu.
- toi sama
Jos mielestäsi Nace on klassisen komea (ja fr, ihan yleisesti ottaenkin), miksi sinun piti sanoa hänestä niin rumasti (ettet tajua mikä hänessä viehättää jne)?

vierailija
Eikös tuo ole vähän Seiskaa vastaava lehti?
Niin, ja oikeasti ootteko koskaan kuulleet kenenkään managerin hehkuttaneen jotain uutta soppariaan bändin tai artistin kanssa 🤔? Siis oikeastihan tuo on sellainen roskalehti, johon varmaan itse on ottanut yhteyttä. Joten kumpaako siinä nyt sit haluaa markkinoida itseään vai JO:ta?
En ole ihan varma, onko se edes hyvää mainosta JO:lle, koska se WY ura näytti mahalaskulta eikä päättynyt kovin hyvissä merkeissä. Eli onko edes hyvä, että siihen mitenkään enää yhdistetään.

vierailija
Onkohan Jokereille ok että Conor kertoo jollekin paikalliselle seiskalle tuosta managerointihommasta ja fanit saa sitä kautta tietää? Ja ei, en väitä että Jokereiden pitäisi mitään erityisesti julkistaa mutta you get the point.

vierailija
Kärtsä/Boitsu fanitaidetta

vierailija
K on kylläkin ollut Käärijä-bisneksessä pelkkien kavereiden ja perheenjäsenten (Allu, Jaakko ja Mikke olleet ydintiimi alusta alkaen) kanssa vuosikausia, hyvin ovat näköjään kyenneet vaikeat ajatkin seilaamaan läpi. Jopa nokkamiehen masennusjakso ja alkoholiongelma käyty läpi tuolla porukalla, ja nyt on lisäksi viisuhirvitykset ja painajaisaikataulutettu kesä + eurokiertue rämmitty läpi vielä isommalla porukalla. Eli ei tuo viisaus aina päde, selvästikään.
Sori, mutta masennusjakso ja alkoholiongelma on aika isoja sanoja..

vierailija
K on kylläkin ollut Käärijä-bisneksessä pelkkien kavereiden ja perheenjäsenten (Allu, Jaakko ja Mikke olleet ydintiimi alusta alkaen) kanssa vuosikausia, hyvin ovat näköjään kyenneet vaikeat ajatkin seilaamaan läpi. Jopa nokkamiehen masennusjakso ja alkoholiongelma käyty läpi tuolla porukalla, ja nyt on lisäksi viisuhirvitykset ja painajaisaikataulutettu kesä + eurokiertue rämmitty läpi vielä isommalla porukalla. Eli ei tuo viisaus aina päde, selvästikään.
Aika iso ero, kun tunteneet vuosikausia vs. Conor ja JO

vierailija
Joku pohti, miksi uudesta managerista pitäisi tiedottaa. Ei varmaan muuten tarttis, mut kun C on nyt mennyt siitä lehdelle höpöttämään, niin nyt bändin kannattaisi vahvistaa asia. Vaikuttaisi uskottavammalta ja ammattimaisemmalta toiminnalta.
Totta. Ja myös sen takia, kun C on kuitenkin osalle faneista tuttu eri roolista niin onhan se sekavaa, kun yht äkkiä on eri manageri. Kannattaisi tiedottaa, kun C jo siitä antaa haastatteluja. Ehkä hän aikoo olla julkisuudessä näkyvämpi manageri 🤔

vierailija
Nyt hengitellään vaan syvään, ei mitään hätää . K on edesauttanut suosiota Suomessa, ei niinkään muualla. Ja omalla seudullaan ovat supersuosittuja. Luotetaan siihen, että C-toe osaa heitä auttaa Briteissä, parempi hän on siellä heitä luotsaamaan kuin esim. joku random slovenialainen.
K on kerännyt ihmisiä kokoon mun mielestä ympäri Eurooppaa. Meitä on yllättävän moninainen joukko kansalaisuuksia K ja JO fandomissa. K on sosiaalisesti tosi lahjakas ja osaa tuoda ihmisiä yhteen.

vierailija
1000. sivun kunniaksi K/B tarina aikajärjestyksessä

❤😘💚

Yhteistyössä