Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tumpusta reaktioita: https://www.tumblr.com/follivora/733074578034884608/to-me-it-seems-like-conor-realized-his-deeply
"can’t we just like clone jesse and give one to JO"
:D

vierailija
Tässä tämä viimeisin WY kohu keikalle myöhään menosta, humalassaolosta ja epäkohteliaasta käytöksestä yleisölle. Tämä oli alunperin TW:ssa, mutta en nyt löytänyt. Järjestäjä julkaisi myöhemmin tiedotteen, jossa puolusteli WY:a, mutta ne tosi monet paikanpäälläolijat oli kyllä vihaisia ja kuvasi keikkaa tarkasti ja samalla tavalla. WY ei musta koskaan pyytänyt anteeksi, totesi vaan järjestäjän tiedotteen jälkeen, että suurenneltu juttu. Uusin kiertue kai peruttiin vähän aikaa sitten https://www.irishmirror.ie/news/irish-news/wild-youth-booed-stage-slammed-30667570
Ja tällaisilla ”meriiteillä” sitten manageriksi, huoh🙄

vierailija
Siis mä en ymmärrä mitä kaikki näkee Nacessa. Anteeksi. En yhtään väheksy sun mielipidettä, mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä. Ihan kun joku hieman ruokoton peräkammarin poika Kuohulta pienessä iltapäiväkrapulassa 🫣. Anteeksi taas.
Tämä tuntuu aika ikävältä kommentilta, eivätkä oikeasti anteeksipyynnöt sitä paranna. Itse olen "Bojan on jumalaisin olento maailmassa"-osastoa, mutta ei tulisi mieleenkään kirjoittaa tuollaista juttua muista JO-jäsenistä, Kärtsästä tai kenestäkään muustakaan. Eikö äiti (tai kukaan muu) opettanut, että kehu vain sydämmesi kyllyydestä, mutta ellei ole kuin rumaa sanottavaa, ole mieluummin hiljaa?

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Laitan nyt näitä, kun kysyttiin syitä, miksi C epäilyttää. Tämä oli se tippumisen jälkeinen somepostausjuttu, joka viisufaneissa (siis hc-fanit, tubettajat) herätti närää aikaisemman sympatian sijaan. Kun C vihjasi, että ne ei päässyt jatkoon politiikan takia eikä sen takia, että biisi ei vedonnut. Se esitys ei vaan ollut hyvä, jotenkin tosi vaivaannuttava. Biisi musta ok, mutta monista ei ja 1. semifinaalin taso oli tosi kova. https://www.independent.ie/entertainment/music/music-news/they-never-give-ireland-a-chance-wild-youth-tried-our-best-but-eurovision-2023-ends-in-heartache/a70462100.html

vierailija
Siis mä en ymmärrä mitä kaikki näkee Nacessa. Anteeksi. En yhtään väheksy sun mielipidettä, mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä. Ihan kun joku hieman ruokoton peräkammarin poika Kuohulta pienessä iltapäiväkrapulassa 🫣. Anteeksi taas.
Siis mä palvon moni-ilmeistä ja -lahjakasta Bojania. Toisiks eniten ihastelen kiehtovaa Jania ja kolmanneks kaunista Krisiä. Mun mielestä Nacen piirteet vaan on sellaset tosi klassisen komeat. Kyllä mielipiteitä maailmaan, palstalle ja laivaan mahtuu.
- toi sama

vierailija
Sanon vaan että jos Kärtsän JO: lle tuoma noste lakaistaan jonkun Conorin takia maton alle, niin minä suutun. Kärtsä on eniten promonnut ja nostanut heitä ei joku h elvetin cameltoe.
Nyt hengitellään vaan syvään, ei mitään hätää 🧘‍♀️. K on edesauttanut suosiota Suomessa, ei niinkään muualla. Ja omalla seudullaan ovat supersuosittuja. Luotetaan siihen, että C-toe osaa heitä auttaa Briteissä, parempi hän on siellä heitä luotsaamaan kuin esim. joku random slovenialainen.

vierailija
Mäkin kävin vähän tutkailemassa äkkiä, tämmösiä:

"he really went from kissing the frontman at a pre party to manager in less than a year, good for him"

Ja sitten jonkun verran niitä että kuka vaan parempi kuin Gregsu. 😐

vierailija
Kaikkea muuta. Komeempi Nace rehellisesti sanottuna on, kuin Bojan. Miehekäs, raamikas ja lämpimän oloinen tyyppi muutenkin. Bojan on toki ihan omaa luokkaansa. Persoona vaikuttaa.

Itse oon vuoronperään ollut bojanisti, Jan-girl ja Kris-lover ... Nää kaks niin erilaisia ja niin ihania! Enää en tiedä itsekään ... Mut Nacea katselee mielellään kyllä myös. Jure on hyvin erityinen ja omanlaisensa tapaus. Ei oikein saa otetta, kuten joku keikalla olija kirjoitti. Toivottavasti hän voi hyvin!

vierailija
Conorin puolustelija tässä vielä viimeisen viestin verran:

WY oli mun käsittääkseni ennen viisuja tosi arvostettu livebändi irkuissa, ja muut jäsenet ei ollut mitenkään innosta hihkuen sinne viisuihin lähdössä alunperin. En yhtään ihmettelisi, jos näihin viisun jälkeisiin esiintymisiin olisi liittynyt joku vähän isompikin bändin sisäinen kränä Conorin viisupainostuksen johdosta. Ja nyt ilmeisesti siis bändi "tauolla"...

Korostan vielä sitä, että en tosiaan tiedä Conorista henkilökohtaisesti mitään muuta kun mitä kevään aikana olen viisujuttuihin liittyen lukenut, enkä itsekään ole mikään WY/C fani. Mutta se viisufanien vastaanotto oikeasti vaikutti olleen tosi vaikea juttu hänelle ja kävi kyllä kovasti sääliksi. Toisaalta joksut kyllä on viettänyt kaikki niin paljon aikaa WY:n kanssa, että tuskin ovat ihan sokkona tähän yhteistyöhön lähdössä (ja vaikuttavat itse kaikin puolin ihanilta tyypeiltä niin tuskin haluavat jotain täysääliötä tiimiinsä).

Conorin puolustaja kirjautuu nyt tästä roolista ulos ja jatkaa K&B fiilistelyä ihan luottavaisin mielin. Ainakin toivon, että mitään perusteetonta ulos savustamista ei tällä kertaa tapahdu... Ja aika näyttää, toimiiko tämä yhteistyö vai ei.

vierailija
1000. sivun kunniaksi K/B tarina aikajärjestyksessä💚❤

vierailija
Oman kokemuksen mukaan ystävien palkkaaminen ei ole todellakaan järkevää, jossain vaiheessa tulee väistämättä ristiitoja, ystäviä ja bisnestä ei kannata sekottaa. En nyt puhu tästä C:sta (enemmänkin K:n tilanne taitaa olla tällainen).
K on kylläkin ollut Käärijä-bisneksessä pelkkien kavereiden ja perheenjäsenten (Allu, Jaakko ja Mikke olleet ydintiimi alusta alkaen) kanssa vuosikausia, hyvin ovat näköjään kyenneet vaikeat ajatkin seilaamaan läpi. Jopa nokkamiehen masennusjakso ja alkoholiongelma käyty läpi tuolla porukalla, ja nyt on lisäksi viisuhirvitykset ja painajaisaikataulutettu kesä + eurokiertue rämmitty läpi vielä isommalla porukalla. Eli ei tuo viisaus aina päde, selvästikään.

Yhteistyössä