vierailija
Se mitä me voidaan tehdä, on kuunnella Joksuja Spotifysta ja muualta niin maan penteleesti, niin tajuavat että Suomea ei todellakaan kannata tiputtaa kiertueilta UK:n kiilto silmissä.
No en sitä Krisin lausumaa minään totuutena pitänyt vaan enemmin heittona että se ois varmaan hauskaa. Mutta joo, nyt ei tule yhteiskiertueita Kärpän kanssa, manageri haluaa varmasti pojat brittejä kiertämäänNo esim Kris mainitsi juuri, että lähtisi mielellään yhteiskiertueelle Kn kanssa. Tätä ei tapahdu Conorin aikana.
Hänellä on suhteita UK:ssa, minne pojat haluavat ensisijaisesti. siinä unohtuu Suomi nopeasti jos jokin mieluisampi ovi aukeaa.Tähän en usko. Suomessa on uskollinen fanikunta jo. Ja the Bojan ja muut bojat varmasti tulevat tänne mielellään. Ja miksi C olisi joku Suomi-hater?
Vittu puol tuntia poissa palstalta ja sit palaa lukemaan tällaista. Ei hele. Reko takaisin ja heti, tämä vie välittömästi merenpohjaan koko JO:n. Hyvästi Suomi-yhteydet sun muut, Conor ei varmana ole laivaa luotsaamassa muualle kuin omaan suuntaansa.
Luulin aluksi, että tämä on vitsi, vaan eipä ole. WY Conor on JO manageri. Ja tästä ei varmaan kovin hyvää seuraa.
Sitä lähinnä kai porukka pohtii, että C ei viisuissa ollut mikään Kn suurin fani nätisti sanottuna.Eihän tälläkään asialla ole mitään tekemistä K:n kanssa. B ja K on kavereita ja mihin se tuosta muuttuisi. Mutta tosiaan, se Conorin läsnäolo jo-areenakeikalla voi liittyä tuohon. Ja heillä todennäköisesti synkkaa paremmin kuin tiedetään.
Kyllä nyt on tosiaan Rekoa ikävä enemmän kuin ikinä !Voi Reko tule takaisin. Please!
Joo pettyneitä ja epäuskoisia näyttää olevan reaktiot kaikkialla.No jos Reko oli epäsuosittu, niin en usko et myöskään Conoria otetaan kovin hyvin vastaan fanien keskuudessa. Ainakaan Twitterissä reaktiot ei ole kovin innostuneita.
You said itVittu puol tuntia poissa palstalta ja sit palaa lukemaan tällaista. Ei hele. Reko takaisin ja heti, tämä vie välittömästi merenpohjaan koko JO:n. Hyvästi Suomi-yhteydet sun muut, Conor ei varmana ole laivaa luotsaamassa muualle kuin omaan suuntaansa.
Se oli joku viisuaikojen klippi, en usko että on toistamiseen kysytty.Missä haastatteluissa Conorilta on kysytty Kärpystä? Muutenkin voi linkata joitakin hyviä haasitksia, kun pitää alkaa tuutstumaan tähän uuteen henkilöön
Eihän Reko manageri ollut vaan PR-henkilö.Voi Reko tule takaisin. Please!
Jos tuo totta, ei kyllä auta saamaan jokereita Suomeen.Aaa.. onko tuo Conor se kultapuku/cameltoe tyyppi? Hups, mä olen luullut hänen olevan se bändin rumpali..
Itsekin olen vähän sitä mieltä, ettei ehkä paras valinta, mutta annetaan kuitenkin mahdollisuus! Sitten vähän ajan päästä nähdään oliko hyvä idea.
Mikä sattuma, että täällä juuri pari päivää sitten puhuttiin Conorista. Silloin muistan hyvin kommentin, jossa mietittiin, onko Conor mustasukkainen Kärpylle, kun on niin läheinen kaveri Boitsulle.
Hän hoiti silti paljon keikkavarauksia ja piti huolta pojista tarvittaessa kellon ympäri.Eihän Reko manageri ollut vaan PR-henkilö.
Ei toki liity... Mutta manageri voi vaikuttaa JO:n JULKISEEN suhteeseen K:n kanssa. Jos hän haluaa erottaa JO:n riippuvuutta K:sta julkisesti, niin yksi mahdollisuus on se, että julkinen kanssakäyminen K:n kanssa vähenee. Ei siis mikään varma juttu, mutta yksi pelko/mahdollisuusEihän tälläkään asialla ole mitään tekemistä K:n kanssa. B ja K on kavereita ja mihin se tuosta muuttuisi. Mutta tosiaan, se Conorin läsnäolo jo-areenakeikalla voi liittyä tuohon. Ja heillä todennäköisesti synkkaa paremmin kuin tiedetään.
Joo, en usko. C vaikuttaa just siltä, että kunnianhimoisena tyyppinä uskoo osaavansa hommat paremmin (jää nähtäväksi osaako) ja kuolettaa B&K yhteyden.. ei ehkä kannattaisi mut luulen et tekee niin. Se ei tunnu K:n tyyliä arvostavan. En usko mihinkään yhteyskiertueisiin. Haluaisikohan K:n auttaa samalla tavalla, jos asiat pitäisi C:n kautta mennä..No esim Kris mainitsi juuri, että lähtisi mielellään yhteiskiertueelle Kn kanssa. Tätä ei tapahdu Conorin aikana.
Taisi hoitaa kuitenkin aika paljon juurikin managerille kuuluvia hommia.Eihän Reko manageri ollut vaan PR-henkilö.
No, twitteriläiset voisivat tehdä palveluksen nyt... (vitsi).No jos Reko oli epäsuosittu, niin en usko et myöskään Conoria otetaan kovin hyvin vastaan fanien keskuudessa. Ainakaan Twitterissä reaktiot ei ole kovin innostuneita.
Reko hoiti kaikki NTn keikat.Eihän Reko manageri ollut vaan PR-henkilö.
No näin minäkin olen ymmärtänyt. Kuka mahtoi olla JO:n manager ennen Conoria? Varmaan joku Sloveniasta?Eihän Reko manageri ollut vaan PR-henkilö.
Ihana kuvaus Nikosta. Tuollaisen kuvan olen myös minä saanut hänestäHe tarvitsisivat jonkun äreän, mutta kohteliaan, arvonsa tuntevan edustajan (miksi näen edessäni Nikon? ) joka tarvittaessa huomauttaisi, että nyt menee yli rajan, tai/ja jälkeenpäin julkaisisi tiukkasanaisen (edelleen kohteliaan) lausunnon, että sellainen käytös ei muutek ole suotavaa.
Huom! En siis nyt itse Nikoa yritä tehtävään tuputtaa, tuli bain mieleen joku hänen tyyppisensä; lämmin ja sydämellinen, pojista huolta pitävä, mutta tarvittaessa tiukkasanainen (jäänyt varmaan mieleen siitä, kun kesällä komensi Bojania laittamaan puhelimen pois ja sammuttamaan valot. Ja pojat mainitsivat joskus myös, että hän on bändin isä).
Ja en usko että nyt niin lapsellista touhua olisi että noilla henk.koht. asioilla on merkitystä. Eiköhän Suomeen keikkoja saada. Mutta joksuille Britit on vain niin iso haave.JO:n tavoitteet on Briteissä, joten varmasti keskittyvät sinne ja siksi kai Conorin sitten managerin hommaan ottivat.
Suomesta tuli kuitenkin kultalevy, että pakostakin JO tulee keikalle Suomeen ensi vuonna, olipa Conorin henkilökohtainen mielipide Kärtsästä ja Suomesta mikä hyvänsä.
Obscure clubs? It's relative what that is. For a major US music producer, that might be Tavastia.I don't think they would be okay with leaving their status as the best known Slovenian band behind to play in obscure clubs in the US. That doesn't make any sense
Ja olisi hoitanut joulukuullekin jos olisi ehtinyt...Reko hoiti kaikki NTn keikat.