Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy antaa Conorille mahdollisuus, vaikkei odotukset ole korkealla. Onneksi Suomen streamiluvut on niin korkeat ja keikat myi nopeasti loppuun syyskuussa, niin vaikea on ohittaa jatkossa Suomea keikkapaikkana. Nautojen privakeikka voi olla myös hankalampi nyt saada, ellei sitten Conorkin halua katsomaan revontulia Lappiin
Samoin. Voihan se managerina olla asiansaosaava.

vierailija
Aaa.. onko tuo Conor se kultapuku/cameltoe tyyppi? Hups, mä olen luullut hänen olevan se bändin rumpali.. :D
Itsekin olen vähän sitä mieltä, ettei ehkä paras valinta, mutta annetaan kuitenkin mahdollisuus! Sitten vähän ajan päästä nähdään oliko hyvä idea.
Mikä sattuma, että täällä juuri pari päivää sitten puhuttiin Conorista. Silloin muistan hyvin kommentin, jossa mietittiin, onko Conor mustasukkainen Kärpylle, kun on niin läheinen kaveri Boitsulle.

vierailija
Enemmänkin huolissaan, että mitä tuossa käy En itse henk.koht tykkää tuosta rellestämistyylistä, vaikka joo päihteitä kuluu noissa piireissä, mutta anygay. Jotenkin ei vaan vakuuta WY porukan ammattitaito verrattuna esim. meidän K ja crew <3 Tai Rekoon!
Joo, viimeksi B paloi loppuun UK juhlinnan jälkeen. Samoin prepartyissa taisi WY kanssa olla aika kosteaa. Toivottavasti ei sama jatku kun menevät UK asumaan. 😬

vierailija
Onhan Käärijäkin palkannut kaikki ystävänsä crewhun ja hyvin menee silti. Älkää heti tuomitko! Vai ootteko vaan mustiksia?
Veikkaan että monia täällä arveluttaa, jääkö tän myötä Suomen keikat väliin jos uusi manageri haluaa bändin kiertävän isompia maita (UK ensisijassa kun siellä hänellä verkostoja).

Toi kultalevy ja suurehko kuuntelijakunta täällä luulis tarkoittavan sitä, että tulevat tänne kyllä ensi vuonnakin vähintään kerran. Haave talven Lapin reissusta, kesän Suomen festareista ja syksyn NT:stä vaikuttaa ikävä kyllä liian utopistiselta viimeistään nyt.

vierailija
Enemmänkin huolissaan, että mitä tuossa käy En itse henk.koht tykkää tuosta rellestämistyylistä, vaikka joo päihteitä kuluu noissa piireissä, mutta anygay. Jotenkin ei vaan vakuuta WY porukan ammattitaito verrattuna esim. meidän K ja crew <3 Tai Rekoon!
No jos Reko oli epäsuosittu, niin en usko et myöskään Conoria otetaan kovin hyvin vastaan fanien keskuudessa. Ainakaan Twitterissä reaktiot ei ole kovin innostuneita.

vierailija
Onneksi Joksut taitavat olla sen verran päättäväisiä, että jos ovat sopineet esim. keikkoja suomeen, niin eivät luovu vaikka manageri olisi erimieltä. Toivottavasti, koska he olivat niin varmasti tulossa tänne.

vierailija
Onneksi Joksut taitavat olla sen verran päättäväisiä, että jos ovat sopineet esim. keikkoja suomeen, niin eivät luovu vaikka manageri olisi erimieltä. Toivottavasti, koska he olivat niin varmasti tulossa tänne.
Jos C saa järkättyä UK:sta jotain heille, niin varmaan menee Suomen keikkojen ohi tärkeysjärjestyksessä. Voisin kuvitella että festareille tulisivat, mutta prioriteetit varmaan muuttuvat

vierailija
JO:n tavoitteet on Briteissä, joten varmasti keskittyvät sinne ja siksi kai Conorin sitten managerin hommaan ottivat.

Suomesta tuli kuitenkin kultalevy, että pakostakin JO tulee keikalle Suomeen ensi vuonna, olipa Conorin henkilökohtainen mielipide Kärtsästä ja Suomesta mikä hyvänsä.

Yhteistyössä