Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huvittaa, kun tossa manageriuutisessa on linkki tähän artikkeliin. Ja sit tää tyyppi alkaa manageroimaan Jokereita... En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Just nämä jutut tuli mullakin mieleen. Ja se viisukiukuttelu. Niillä on JO niin eri vibat 😬

vierailija
Täytyy antaa Conorille mahdollisuus, vaikkei odotukset ole korkealla. Onneksi Suomen streamiluvut on niin korkeat ja keikat myi nopeasti loppuun syyskuussa, niin vaikea on ohittaa jatkossa Suomea keikkapaikkana. Nautojen privakeikka voi olla myös hankalampi nyt saada, ellei sitten Conorkin halua katsomaan revontulia Lappiin 🤔

vierailija
Huvittaa, kun tossa manageriuutisessa on linkki tähän artikkeliin. Ja sit tää tyyppi alkaa manageroimaan Jokereita... En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Sitä ei suoraan tuossa sanota, mutta olivatko kännissä lavalla vai vaan muuten epäpäteviä?

vierailija
Ihmettelen, jos eivät jossain vaiheessa huomauta tuosta tavaroiden paiskomisesta lavalle. Taisi olla joku noista Serbian konserteista, jossa tavaraa sateli ihan kaatamalla, osan Bojan sai kiinni, osa näytti osuvan Bojaniin hänen huomaamattaan ja näytti ehkä jo vähän ärtyneeltä.
He tarvitsisivat jonkun äreän, mutta kohteliaan, arvonsa tuntevan edustajan (miksi näen edessäni Nikon? 🤭🥰) joka tarvittaessa huomauttaisi, että nyt menee yli rajan, tai/ja jälkeenpäin julkaisisi tiukkasanaisen (edelleen kohteliaan) lausunnon, että sellainen käytös ei muutek ole suotavaa.

Huom! En siis nyt itse Nikoa yritä tehtävään tuputtaa, tuli bain mieleen joku hänen tyyppisensä; lämmin ja sydämellinen, pojista huolta pitävä, mutta tarvittaessa tiukkasanainen (jäänyt varmaan mieleen siitä, kun kesällä komensi Bojania laittamaan puhelimen pois ja sammuttamaan valot. Ja pojat mainitsivat joskus myös, että hän on bändin isä).

vierailija
Mä en tiedä mitään tuosta Conorista, kuin että nimen olen nähnyt. Kertoisiko joku tiivistäen miksi on huono/hyvä juttu että hän manageroisi?
Hän itse on aika huonomaineinen viisuista.. Oli mm. vaikuttanut vähättelevän/olevan kateellinen K:lle, kiukutellut epäonnistuneen esityksen jälkeen, tämän syksyn kiertue peruttiin jne. JA se esiintymisasu... koitas googlettaa. Lempinimi cameltoe varmaan aukeaa nopeasti kun sen näkee

vierailija
Onhan Käärijäkin palkannut kaikki ystävänsä crewhun ja hyvin menee silti. Älkää heti tuomitko! Vai ootteko vaan mustiksia?
Enemmänkin huolissaan, että mitä tuossa käy :D En itse henk.koht tykkää tuosta rellestämistyylistä, vaikka joo päihteitä kuluu noissa piireissä, mutta anygay. Jotenkin ei vaan vakuuta WY porukan ammattitaito verrattuna esim. meidän K ja crew <3 Tai Rekoon!

Yhteistyössä