Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan Evekin K:n managerina pärjännyt hyvin vaikka ei ollut aikaisemmin managerina toiminut että ei nyt heti tuomita Conoria. Hän tuntee musiikkiskenen briteissä varmaan hyvin vaikka oma bändi ei olekaan menestynyt, ehkä aikoo vaihtaa alaa jossain vaiheessa managerointi/levy-yhtiöpuolelle?

vierailija
Jep... Kyllähän se levy syksylläkin ehtii, mutta ei ole optimaalinen tapa hyödyntää tämän vuoden nostetta. Onhan heillä tietenkin ollut vaikea (kuten varmasti monilla A, L, K) viisujen jälkeen hyödyntää hype.
Uskoisin, että K voisi tehdä uuden Euroopan kiertueen, ottaen huomioon kuinka hyvin hänet otettiin vastaan tänä vuonna. Ja faniltakin on kuulunut vain kehuja niistä keikoista (Lontoossa oli ongelmansa, mutta se olikin niin suuri keikka, että sinne varmaan jotain oudompaakin porukka päätyi). Ja Miken ja K:n julkaisuissa oli sanottu "see you maybe next year"... Uskoisin että ainakin Puolaan ja Espanjaan menisivät... Ja tämä viisukevät varmaan taas nostattaa K:n tapetille, niin se olisi hyvä aika julkaista uusi ulkomaankiertue, kun ihmiset muistavat palan ccc-huumaa
Minäkin luulen että K:lla riittää tarpeeksi uskollisia ulkkarifaneja toiseen eurokiertueseen ensi vuonna, varsinkin jos levystä tulee hyvä. Olen itse asiassa seurannut hieman Dady Freyr:in menoja viime aikoina (joka siis on islantilaisartisti joka sai ulkkis-fanikunnan Euroviisujen kautta) ja hänen viisu-jutuista on jo parisen vuotta mutta hän keikkailee vieläkin ympäri eurooppaa. Nytkin sillä on näköjään semmoinen 20 ulkomaankeikkaa tän vuoden loppuun mennessä buukattuna, aika samankokoiset lukaalit kuin K:lla oli.

Se on K:n tapaan tosi hassu ja omanlaisensa tyyppi, kulttifanikunta (vaikka tyyppi laulaakin nykyään englanniksi niin se ei ole mikään mainstream-artisti) ja sen ei-euroviisu-biisien kuuntelut spotifyssa ja Youtubessa on aikalailla samanlaisissa luvuissa kuin K:n. En yllättyisi jos K:lla olisi mahikset samantyyppiseen pitkäikäiseen kulttifanikuntaan, jos K jatkaa hyvän musan ja kivojen musavideoiden tekoa.

vierailija
Yritän aina ajatella positiivisesti JO:sta, mutta tämä levyn julkaisu syksyllä ja C:n manageriksi ryhtyminen kyllä laskevat pisteitä.. miksi tuo Cameltoe? Nyt se varmaan roikkuu kaikilla keikoilla mukana...

Yhteistyössä