vierailija
Ilmankos B:n julkinen yhteydenpito K:n loppui. Ei varmaan Conorin alaisuudessa sitä lämmitetä enää (vitsi.. vai oliko?)
ei persettä, vaan kamelinvarvastaSiis mitä persettä tää nyt on
Tämä on kyllä outoa?
Luulin aluksi, että tämä on vitsi, vaan eipä ole. WY Conor on JO manageri. Ja tästä ei varmaan kovin hyvää seuraa.
Minäkään en löytänyt, täytyypä katsoa uudestaanEi mun mielestä Siis koko nimi on Afterglow (maybe the light drove us insane) kirjoittaja PuppetMasterOnAString
Mutta suosittelen hankkimaan ne tunnukset !
Apua! Siis millä meriiteillä ? Ja siis omien bändihommiensa sivussa vai!
Luulin aluksi, että tämä on vitsi, vaan eipä ole. WY Conor on JO manageri. Ja tästä ei varmaan kovin hyvää seuraa.
No aika huonosti on itse menestynyt.Onhan Evekin K:n managerina pärjännyt hyvin vaikka ei ollut aikaisemmin managerina toiminut että ei nyt heti tuomita Conoria. Hän tuntee musiikkiskenen briteissä varmaan hyvin vaikka oma bändi ei olekaan menestynyt, ehkä aikoo vaihtaa alaa jossain vaiheessa managerointi/levy-yhtiöpuolelle?
Jopa K toimi parempana managerina jokereille kolmen päivän aikana
EHDOTTOMASTI.Jopa K toimi parempana managerina jokereille kolmen päivän aikana
No joo.. mutta JO:n suurin hype johtui juuri K-yhteydestä. K:n tarvitsee vain mainita B ja fandomissa tulee hepulit. Katsotaan mihin suuntaan JO:n julkisuuskuva lähtee... Yrittävätkö katkaista tätä julkista riippuvuutta K:hon, ja menestyä ilman kaverin palveluksia?Jopa K toimi parempana managerina jokereille kolmen päivän aikana
Mistä sä sen managerointitaidot tiedät? Oot vaan nähny hänen oman bändinsä ja cameltoen, emme tiedä hänen muusta ammattitaidostaan mitään. Ties vaikka olisi opiskellutkin kevään ja syksyn aikana alaa.Hyvät kontaktit, kyllä. Ammattitaitoisuutta, ei.
Jopa K toimi parempana managerina jokereille kolmen päivän aikana
Olen nähnyt bändin ja se riittää. Kannattaa vähän tutustua, ehkä ymmärrät sitten pointtini.Mistä sä sen managerointitaidot tiedät? Oot vaan nähny hänen oman bändinsä ja cameltoen, emme tiedä hänen muusta ammattitaidostaan mitään. Ties vaikka olisi opiskellutkin kevään ja syksyn aikana alaa.
Minäkin luulen että K:lla riittää tarpeeksi uskollisia ulkkarifaneja toiseen eurokiertueseen ensi vuonna, varsinkin jos levystä tulee hyvä. Olen itse asiassa seurannut hieman Dady Freyr:in menoja viime aikoina (joka siis on islantilaisartisti joka sai ulkkis-fanikunnan Euroviisujen kautta) ja hänen viisu-jutuista on jo parisen vuotta mutta hän keikkailee vieläkin ympäri eurooppaa. Nytkin sillä on näköjään semmoinen 20 ulkomaankeikkaa tän vuoden loppuun mennessä buukattuna, aika samankokoiset lukaalit kuin K:lla oli.Jep... Kyllähän se levy syksylläkin ehtii, mutta ei ole optimaalinen tapa hyödyntää tämän vuoden nostetta. Onhan heillä tietenkin ollut vaikea (kuten varmasti monilla A, L, K) viisujen jälkeen hyödyntää hype.
Uskoisin, että K voisi tehdä uuden Euroopan kiertueen, ottaen huomioon kuinka hyvin hänet otettiin vastaan tänä vuonna. Ja faniltakin on kuulunut vain kehuja niistä keikoista (Lontoossa oli ongelmansa, mutta se olikin niin suuri keikka, että sinne varmaan jotain oudompaakin porukka päätyi). Ja Miken ja K:n julkaisuissa oli sanottu "see you maybe next year"... Uskoisin että ainakin Puolaan ja Espanjaan menisivät... Ja tämä viisukevät varmaan taas nostattaa K:n tapetille, niin se olisi hyvä aika julkaista uusi ulkomaankiertue, kun ihmiset muistavat palan ccc-huumaa
Mä haluisin K:n manageroitavaksi 🫢EHDOTTOMASTI.
Oon mäkin nähnyt, tiedän kyllä heidän musiikkinsa, mutten silti tiedä mitään Conorin managerointitaidoista.Olen nähnyt bändin ja se riittää. Kannattaa vähän tutustua, ehkä ymmärrät sitten pointtini.