Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten niin yllättäen, että Omamljeno teloa bailattiin eniten? HEittämällä Jokereiden paras (meno)biisi ja ainoa kunnon rockbändibiisi heiltä. Hirveä virhe, ettei se ole keikan vakiokalustoa aina ja kaikkialla!
No, itse olisin veikannut, että ylivoimaisesti eniten huomiota saavat serbiankieliset biisit (varsinkin levytetyt), Carpe diem ja Umazane misli.. Selvästi erehdyin. :) Ja mietin että onko tuo yleinen ilmiö muuallakin, että SSOL saa tosiaan kaikkein laimeimman reaktiot ja vähiten mukana laulua. Joo, eihän se ole kovin monen lemppari, mutta kuitenkin helppo englanninkielinen tuore biisi.

- Joymuffin

vierailija
Vielä noista "vihapuheesta". Minusta palstalla menee tosi paljon ohi se, että henkilöitä täällä on tosi helppo härnätä. Kirjoitat jonkun vähän Kärtsäfaneja jossain heidän kuvitellussa haavassaan puukkoa kääntävän kommentin, niin a vot! heti on joku tarttunut siihen ja 20 alapeukuttaa. Ilmeisesti itsekseen tuhisten, että kun on niin kamalasti vihaa liikkeellä! Löysätkää vähän sitä nutturaa ja oppikaa miettimään kaksi kertaa ennen reagointia, etttä härnääkö siinä vain joku tylsistynyt, mutta itseänne vähän älykkäämpi ihminen kenties teitä.
Tai että heitelläänkö näihin kommentteihin tiettyjä sanoja nimenomaan härnäämään teitä? ;)

Thank you! Bojan's version is so beautiful. I cried while playing the video on repeat, and I have no connection to this song whatsoever.
It is very emotional & gutwrenching, yes!! I hope I remember this correctly, I was just a kid back then - it is originally a Roma song ("gypsies") which occurred in a legendary movie by Emir Kusturica. This is some hardcore Balkan stuff btw which is like another world from Slovenia, but maybe some of you are curious. :) Later on, Bijelo dugme rearranged the song and wrote the lyrics in Serbian.

vierailija
No, itse olisin veikannut, että ylivoimaisesti eniten huomiota saavat serbiankieliset biisit (varsinkin levytetyt), Carpe diem ja Umazane misli.. Selvästi erehdyin. Ja mietin että onko tuo yleinen ilmiö muuallakin, että SSOL saa tosiaan kaikkein laimeimman reaktiot ja vähiten mukana laulua. Joo, eihän se ole kovin monen lemppari, mutta kuitenkin helppo englanninkielinen tuore biisi.

- Joymuffin
Täällä yksi joka skippaa sen aina liveissä enkä muista sanoja juuri ollenkaan. Livenä en osaa sanoa kun en ole nähnyt JO livenä mutta veikkaan että se ei mikään suosikki ole.

vierailija
Ja kun täällä vähän härnää kirjoittajia, niin aina yllättyy, että eikö se haava ollutkaan kuviteltu, jossa puukkoa härnäten kääntää, kun joku tulee siihen vastaamaan kiukkuisena syytellen ja kiukutellen. Että okei, itsetuntosi onkin fanina oikeasti sinapinsiemenen luokkaa, enpä arvannut.

vierailija
It is very emotional & gutwrenching, yes!! I hope I remember this correctly, I was just a kid back then - it is originally a Roma song ("gypsies") which occurred in a legendary movie by Emir Kusturica. This is some hardcore Balkan stuff btw which is like another world from Slovenia, but maybe some of you are curious. Later on, Bijelo dugme rearranged the song and wrote the lyrics in Serbian.
Oh, I've seen the Kusturica movie. Maybe that's why I connected to the song. Though Bojan's voice and delivery makes it even better.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Vielä noista "vihapuheesta". Minusta palstalla menee tosi paljon ohi se, että henkilöitä täällä on tosi helppo härnätä. Kirjoitat jonkun vähän Kärtsäfaneja jossain heidän kuvitellussa haavassaan puukkoa kääntävän kommentin, niin a vot! heti on joku tarttunut siihen ja 20 alapeukuttaa. Ilmeisesti itsekseen tuhisten, että kun on niin kamalasti vihaa liikkeellä! Löysätkää vähän sitä nutturaa ja oppikaa miettimään kaksi kertaa ennen reagointia, etttä härnääkö siinä vain joku tylsistynyt, mutta itseänne vähän älykkäämpi ihminen kenties teitä.
Tai että heitelläänkö näihin kommentteihin tiettyjä sanoja nimenomaan härnäämään teitä?
Mutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta. 😊

vierailija
Ai niin, ja vastoin aiempia puheitani otin kohtuupaljon kuvia keikalla. Puhelimeni on vähän peruna, mutta koska olin niin edessä niin kuvat eivät taida olla täysin turhia, joten yritän saada niitä johonkin, esim. jonkun muun palstalaisen Instaan tms, mutta siinä voi mennä pari päivää, vielä kun olen kotona vasta suht myöhään huomenna. Mutta nyt voisi olla aika mennä nukkumaan, olen ollut hereillä jostain 5:30 asti aamulla. :p MRS=3 ja sori sekavat floodit. :)

- Joymuffin

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tai että heitelläänkö näihin kommentteihin tiettyjä sanoja nimenomaan härnäämään teitä?
Näinhän se on. Itse vaan ohittelen ja joskus saatan naurahtaa kun on niin selkeä trollaus. Samoin tänä iltana siellä joku 5 pennin nettipsykiatri jankkasi koko illan miten ponitrolli on hoidon tarpeessa ja sairas jne. En enää edes tiedä pitääkö sitäkin tohtoria jo pitää jonkinlaisena trollina.

vierailija
En oo löytänyt videoita keikan alkupuolelta enkä tajunnut katsoa liveäkään aluksi. Vinkatkaa, jos löydätte jostain Joymuffinin ja Bojanin välisen hetken. Tumpussa joku siitä oli maininnutkin.

vierailija
Mutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta.
Mistäpä sen tietää ja motiiveja on varmasti monia. Vastaamalla niihin saavat jokatapauksessa sen mitä hakevat.

vierailija
Mutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta.
Ditto 👍

vierailija
Nyt tarvitsisimme LadySlon tai jonkun muun kertomaan, mistä

Eri, mutta itse koen että ajatusten haastamista voi tehdä muualla maailmassa, ja teenkin mm. akateemisessa maailmassa. Mutta shippi on ja on aina ollut mulle pelkkää eskapismia; sen ei tarvitse perustua mihinkään tieteelliseen tutkimukseen, vaan pelkkään hyvään oloon.
Eri. Minusta sellaisessa tapauksessa, kun täällä on paljon tietynlaista mielipidettä ja itsellä aivan erilainen näkemys, olisi kiva jos olisi sallittua ihan vaan todeta muille se oma mielipide. Kaikki muut ovat todennäköisesti eri mieltä, mutta saisin kuitenkin sanotuksi, mitä mieltä itse olen. Viimeksikin tällaisessa tapauksessa joku taas (minusta se kuulosti ylimieliseltä) tuli ilmoittamaan muille, että älkää välittäkö trollista. Miksi ei voi vain hyväksyä, että siinä joku oli sitten eri mieltä. Ei olisi tullut mitään kiistaa.

vierailija
Mä luulen toi "Ihan Sama" ei tule sinkkujulkaisuksi, vaan on Koviksen ja Morganin kanssa täyttö/bonusbiisiä. Tunteidenpurkamisbiisi, jota voi vetää silloin tällöin keikoilla. Pituuskin on alle 2 minuuttia, ja biitti on melko yksinkertainen.
Ja kuulostaa tosiaan samanlaiselta kuin keväällä esitetty versio, josta K sanoi ettei ole varma tuleeko levylle. Mikä viittaa että tulee ehkä bonus trackina levyn ostaville. Kyllähän K vetää silloin tällöin Koviksen ja Morganinkin livenä vaikka ovat vain bonustrackejä mixtapella, eivätkä edes Spotifyssa.
Enkä usko että kyseessä on Miken mainitsema xxxxx-suosikki , sillä tuskin tuolla tavalla hymiön kanssa ois tiisattu biisiä josta nimi on jo julkisesti tiedossa (Ihan Sama), ja joka lisäksi on kappale jota K itse ei välttämättä pidä edes levylle sopivaksi.

vierailija
Sen sijaan K itse saa varmaan ainakin jnkv vihapuhetta, aitoa sellaista... Minun on vaikea kuvitella, että täällä palstalla kirjoitetut jutut menisivät hänellä loukkauksina ihon alle, eiköhän näe, että joku koittaa vain härnätä (tosikkomaisimmista?) faneista reaktion...

Yhteistyössä