vierailija
Eikös B ole tänä vuonna kuitenkin ollut Đurđevdanina sen kanssa, jota rakastaa...
Eivät niin. Mutta näillä palstoilla aina otetaan mielipiteet vihapuheina, jos ei kestetä niitä.
No, itse olisin veikannut, että ylivoimaisesti eniten huomiota saavat serbiankieliset biisit (varsinkin levytetyt), Carpe diem ja Umazane misli.. Selvästi erehdyin. Ja mietin että onko tuo yleinen ilmiö muuallakin, että SSOL saa tosiaan kaikkein laimeimman reaktiot ja vähiten mukana laulua. Joo, eihän se ole kovin monen lemppari, mutta kuitenkin helppo englanninkielinen tuore biisi.Miten niin yllättäen, että Omamljeno teloa bailattiin eniten? HEittämällä Jokereiden paras (meno)biisi ja ainoa kunnon rockbändibiisi heiltä. Hirveä virhe, ettei se ole keikan vakiokalustoa aina ja kaikkialla!
Väittäisin, että molempia. Tosi paljon siirtyi eri puolelle lavaa, mikä varmaan liittyy enemmän Janiin kuin häneen.Mäkin huomasin siinä livessä tuon NAcen menon. Yllätyin positiivisesti. Mietin, että onko se saanut jotain itsetuntoboostia vai koittiko se sitten paikata vain vaisua Jania.
It is very emotional & gutwrenching, yes!! I hope I remember this correctly, I was just a kid back then - it is originally a Roma song ("gypsies") which occurred in a legendary movie by Emir Kusturica. This is some hardcore Balkan stuff btw which is like another world from Slovenia, but maybe some of you are curious. Later on, Bijelo dugme rearranged the song and wrote the lyrics in Serbian.Thank you! Bojan's version is so beautiful. I cried while playing the video on repeat, and I have no connection to this song whatsoever.
NiinpäVoi noita Ðurđevdan sanoja. Ihana
Täällä yksi joka skippaa sen aina liveissä enkä muista sanoja juuri ollenkaan. Livenä en osaa sanoa kun en ole nähnyt JO livenä mutta veikkaan että se ei mikään suosikki ole.No, itse olisin veikannut, että ylivoimaisesti eniten huomiota saavat serbiankieliset biisit (varsinkin levytetyt), Carpe diem ja Umazane misli.. Selvästi erehdyin. Ja mietin että onko tuo yleinen ilmiö muuallakin, että SSOL saa tosiaan kaikkein laimeimman reaktiot ja vähiten mukana laulua. Joo, eihän se ole kovin monen lemppari, mutta kuitenkin helppo englanninkielinen tuore biisi.
- Joymuffin
Oh, I've seen the Kusturica movie. Maybe that's why I connected to the song. Though Bojan's voice and delivery makes it even better.It is very emotional & gutwrenching, yes!! I hope I remember this correctly, I was just a kid back then - it is originally a Roma song ("gypsies") which occurred in a legendary movie by Emir Kusturica. This is some hardcore Balkan stuff btw which is like another world from Slovenia, but maybe some of you are curious. Later on, Bijelo dugme rearranged the song and wrote the lyrics in Serbian.
Ederlezi: Time of the Gypsies - Goran Bregović, Emir Kusturica
Ederlezi - Goran Bregović, Emir KusturicaFrom the soundtrack of the film: «Time of the Gypsies» by Emir KusturicaLe temps des Gitans / KuduzDom za vešanje - ...youtu.be
Mutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta.Vielä noista "vihapuheesta". Minusta palstalla menee tosi paljon ohi se, että henkilöitä täällä on tosi helppo härnätä. Kirjoitat jonkun vähän Kärtsäfaneja jossain heidän kuvitellussa haavassaan puukkoa kääntävän kommentin, niin a vot! heti on joku tarttunut siihen ja 20 alapeukuttaa. Ilmeisesti itsekseen tuhisten, että kun on niin kamalasti vihaa liikkeellä! Löysätkää vähän sitä nutturaa ja oppikaa miettimään kaksi kertaa ennen reagointia, etttä härnääkö siinä vain joku tylsistynyt, mutta itseänne vähän älykkäämpi ihminen kenties teitä.
Tai että heitelläänkö näihin kommentteihin tiettyjä sanoja nimenomaan härnäämään teitä?
Näinhän se on. Itse vaan ohittelen ja joskus saatan naurahtaa kun on niin selkeä trollaus. Samoin tänä iltana siellä joku 5 pennin nettipsykiatri jankkasi koko illan miten ponitrolli on hoidon tarpeessa ja sairas jne. En enää edes tiedä pitääkö sitäkin tohtoria jo pitää jonkinlaisena trollina.Vielä noista "vihapuheesta". Minusta palstalla menee tosi paljon ohi se, että henkilöitä täällä on tosi helppo härnätä. Kirjoitat jonkun vähän Kärtsäfaneja jossain heidän kuvitellussa haavassaan puukkoa kääntävän kommentin, niin a vot! heti on joku tarttunut siihen ja 20 alapeukuttaa. Ilmeisesti itsekseen tuhisten, että kun on niin kamalasti vihaa liikkeellä! Löysätkää vähän sitä nutturaa ja oppikaa miettimään kaksi kertaa ennen reagointia, etttä härnääkö siinä vain joku tylsistynyt, mutta itseänne vähän älykkäämpi ihminen kenties teitä.
Tai että heitelläänkö näihin kommentteihin tiettyjä sanoja nimenomaan härnäämään teitä?
Mistäpä sen tietää ja motiiveja on varmasti monia. Vastaamalla niihin saavat jokatapauksessa sen mitä hakevat.Mutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta.
DittoMutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta.
Eri. Minusta sellaisessa tapauksessa, kun täällä on paljon tietynlaista mielipidettä ja itsellä aivan erilainen näkemys, olisi kiva jos olisi sallittua ihan vaan todeta muille se oma mielipide. Kaikki muut ovat todennäköisesti eri mieltä, mutta saisin kuitenkin sanotuksi, mitä mieltä itse olen. Viimeksikin tällaisessa tapauksessa joku taas (minusta se kuulosti ylimieliseltä) tuli ilmoittamaan muille, että älkää välittäkö trollista. Miksi ei voi vain hyväksyä, että siinä joku oli sitten eri mieltä. Ei olisi tullut mitään kiistaa.Nyt tarvitsisimme LadySlon tai jonkun muun kertomaan, mistä
Eri, mutta itse koen että ajatusten haastamista voi tehdä muualla maailmassa, ja teenkin mm. akateemisessa maailmassa. Mutta shippi on ja on aina ollut mulle pelkkää eskapismia; sen ei tarvitse perustua mihinkään tieteelliseen tutkimukseen, vaan pelkkään hyvään oloon.
Kyllä minä ymmärrän eron. On olemassa oikeita haukkumiskommentteja ja niitä jotka suotta tulkitaan sellaisiksi. Ne saattavat joskus mennä sekaisin. Sitä juuri yritin sanoa. Eipä ole viimeinen lauseesi kovin rakentava.Kun tässä nyt puhutaan oikeasti haukkumiskommenteista. Joko et ymmärrä sitä tai kirjoitat niitä itse.