Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on kyllä niin oljenkorsiin tarrautumista että tämä olisi ollut jonkinlaista "twinnaamista" hohhoijaa... toinen esittää oman julkaisemattoman biisin, toinen laulaa paikallisille tunnetun klassikkobiisin tribuuttina edesmenneelle muusikolle. Ei voisi erilaisempaa olla.
Molemmilla oli housut jalassa, sekin on "twinaamista"!
No kyllä tämä kaikki konsertit nuohoaville vain näyttäytyi juuri tuollaisena tilanteena. Eli molemmilta tuli samana iltana biisi, joita palstalla ei tunnistettu heti.
Kun kommenteissa ei ole äänensävyä, niin luulit vain että tätä kommentoitiin yhtä tosissaan kuin mitä hyvänsä tieteellistä läpimurtoa.

vierailija
Nyt tarvitsisimme LadySlon tai jonkun muun kertomaan, mistä

Eri, mutta itse koen että ajatusten haastamista voi tehdä muualla maailmassa, ja teenkin mm. akateemisessa maailmassa. Mutta shippi on ja on aina ollut mulle pelkkää eskapismia; sen ei tarvitse perustua mihinkään tieteelliseen tutkimukseen, vaan pelkkään hyvään oloon.
No mulla ei ole noin. Perustuu todellisuuteen kaikki, mitä mä noilta saan.

vierailija
Aikookohan JO julkaista ollenkaan lisää sinkkuja ennen seuraavaa levyä. Spotifyssa kun katsoin niin Demoni-levyä ennen ei ole yhtäkään sinkkua. Oisko oikeasti SSOL ainoa, ja sitten odotetaan levyn valmistumista?

vierailija
Nyt on kyllä niin oljenkorsiin tarrautumista että tämä olisi ollut jonkinlaista "twinnaamista" hohhoijaa... toinen esittää oman julkaisemattoman biisin, toinen laulaa paikallisille tunnetun klassikkobiisin tribuuttina edesmenneelle muusikolle. Ei voisi erilaisempaa olla.
Molemmilla oli housut jalassa, sekin on "twinaamista"!
Tämä on esimerkki sellaisesti kommentista "Hohhjoijaan" kera, mikä ei ole millään lailla hedelmällinen, hyvään ilmapiiriin kannustava tai ystävällinen. Tuossa twinnaamis-kommentoissa ei ollut mitään pahaa, vaan se oli shippauspiireissä hyvin tavallinen nosto, joka myös muualla huomioitiin. Eli shippauksen kohde tekee jotakin samankaltaista ja shippaaja heittää siitä vitsinomaisesti että nämä kaksi twinnaavat. Sen sijaan että olisit voinut kohteliaasti kirjoittaa tyyliin "huomaan että sinusta on kiva ajatella, että nämä kaksi tekevät samanlaisen asian samaan aikaan. Minusta tuo ei kuitenkaan ole tarpeeksi samankaltaista että itse kutsuisin sitä twinnaamiseksi, mutta minusta on kiva että sinä saat siitä iloa". Tai sitten olisit voinut olla hiljaa. Sen sijaan päätit ryhtyä ivalliseksi.

vierailija
Aikookohan JO julkaista ollenkaan lisää sinkkuja ennen seuraavaa levyä. Spotifyssa kun katsoin niin Demoni-levyä ennen ei ole yhtäkään sinkkua. Oisko oikeasti SSOL ainoa, ja sitten odotetaan levyn valmistumista?
O-ou... jos SSOL tehtiin silloin UK:n jälkeen niin kuin B sanoi... ei heillä ole ollut kauheasti tässä mitään rakoja tehdä biisejä ja loppu vuosi menee kiertueella. Ei kyllä kovin hyvin suunniteltu tätä mielestäni... Uusi musa kuitenkin pitää fanit sitoutuneina

vierailija
Ja tätä minä sitten puolestani vihaan näissä keskusteluissa. Oletetaan toisista asioita, oletetaan että tässä nyt haetaan sitä tai tätä ja oletetaan ja oletetaan. Täysin turhaa.
Eihän tuossa mitään oletettu vaan se on esitetty yhtenä vaihtoehtona, joka voi olla totta tai voi olla ettei ole. Jos henkilö ei ole koskaan törmännyt vihakommentteihin täällä, mutta muut ovat, niin vaihtoehdoiksi jää että joko hän ei ole paikalla silloin kun niitä on täällä ollut, hän ei koe niitä vihakommentteina tai hän kirjoittaa ne itse.

vierailija
Tämä on esimerkki sellaisesti kommentista "Hohhjoijaan" kera, mikä ei ole millään lailla hedelmällinen, hyvään ilmapiiriin kannustava tai ystävällinen. Tuossa twinnaamis-kommentoissa ei ollut mitään pahaa, vaan se oli shippauspiireissä hyvin tavallinen nosto, joka myös muualla huomioitiin. Eli shippauksen kohde tekee jotakin samankaltaista ja shippaaja heittää siitä vitsinomaisesti että nämä kaksi twinnaavat. Sen sijaan että olisit voinut kohteliaasti kirjoittaa tyyliin "huomaan että sinusta on kiva ajatella, että nämä kaksi tekevät samanlaisen asian samaan aikaan. Minusta tuo ei kuitenkaan ole tarpeeksi samankaltaista että itse kutsuisin sitä twinnaamiseksi, mutta minusta on kiva että sinä saat siitä iloa". Tai sitten olisit voinut olla hiljaa. Sen sijaan päätit ryhtyä ivalliseksi.
Älkää väittäkö twinnaamiseksi sellaista joka ei ole sitä

vierailija
Katrina ja Demoni julkaistiin sinkkuina. Samoin Omamljeno telo, Gola, Vem da greš, Umazane misli, A sem ti povedal ja Barve oceana.

vierailija
Mutta se oli kommentti mun aloittamaan juttuun! En loukkaantunut yhtään. Pitäähän mun kyetä perustelemaan, minkä takia vastaaja on ns väärässä ja minä oikeassa ...mikäli olin. Se on vain kivaa. Jos hänellä oli taas pointti ja osoittautuisi, että mulla ei, niin so what? Joko kirjoitin juttuni vitsillä, jolloin pointilla ei ole väliä TAI siinä oli totta ainakin toinen puoli, jolloin sille on perustelut...
Mutta mielestäni mulla nyt oli pointti ja se perusteltiin sillä, että jos tosiaan on katsonut kaikki konsertit kesältä alkaen niin kommenttini oli validi.

vierailija
Eihän tuossa mitään oletettu vaan se on esitetty yhtenä vaihtoehtona, joka voi olla totta tai voi olla ettei ole. Jos henkilö ei ole koskaan törmännyt vihakommentteihin täällä, mutta muut ovat, niin vaihtoehdoiksi jää että joko hän ei ole paikalla silloin kun niitä on täällä ollut, hän ei koe niitä vihakommentteina tai hän kirjoittaa ne itse.
Jos hän kirjoittaisi ne itse niin todennäköisesti olisi silloin myös nähnyt ne. Minäkin näen nyt tämän kirjoittamani kommentin.

vierailija
Jos hän kirjoittaisi ne itse niin todennäköisesti olisi silloin myös nähnyt ne. Minäkin näen nyt tämän kirjoittamani kommentin.

Yhteistyössä