Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisiko joku tiivistää viimeisen viikon tapahtumat? olen ollut poissa maisemista ja nyt tuntuu taas paremmalta.
Bojan on ottanut vaikutteita Kärtsältä, ollut tuhmana lavalla ja lavan takanakin housut auki, Jokerit pukeutuivat Halloweenin kunniaksi kuumiksi lentokapteeneiksi. Carpe Diem sai Suomesta kultalevyn.
Kärtsä on ollut oma itsensä, luki keikalla kyltistä HuhhahGay ja naureskeli sille. Vielä ei ole saanut kutsua Linnan juhliin.
Siinä mitä minun aivoni ovat tallettaneet xD

vierailija
vierailija
Tuli mieleen viimeisimmästä kuvasta, jossa Bojan tupakoi.
Täällä pohdittiin Kärtsän kännyn näyttökuvaa, ja miten siitä gf peitettiin.

Huomasitteko ruokailukuvassa Janin pöydällä olleen kännykän näyttökuvaa? Joko oma tyttis tai sitten jonkun muun tyttis, eikä peitelty eikä piiloteltu.
Miks mä en koskaan huomaa tällaisia? Onko tähän vielä linkkiä? 🧐 Mut aivan ihanaa jos Janilla olisikin oma rakas! Onnekas tyttö.😍

vierailija
Bojan on ottanut vaikutteita Kärtsältä, ollut tuhmana lavalla ja lavan takanakin housut auki, Jokerit pukeutuivat Halloweenin kunniaksi kuumiksi lentokapteeneiksi. Carpe Diem sai Suomesta kultalevyn.
Kärtsä on ollut oma itsensä, luki keikalla kyltistä HuhhahGay ja naureskeli sille. Vielä ei ole saanut kutsua Linnan juhliin.
Siinä mitä minun aivoni ovat tallettaneet xD
Tässä oli oikein hyvä kooste, pääsin just kapteenikuviin 🥵

vierailija
Niin siis eihän se, ettei odota turhia näiden kahden menon ihastelua estä. Ja siis olihan tuossa vaikka mitä Nt:llä ja ennen sitä. Mun kommentointi liittyi siihen, että kupla puhkesi jo, enkä usko, että heitä nähdään yhdessä enää juurikaan.
Ok, ymmärsin tuon lyhyen yhden lauseen kommenttisi väärin. Näinhän suurin osa shippaajista on tehnyt alusta asti. Ovat haaveilleet sen sijaan että odottaisivat jotakin tapahtuvaksi. Odotukset eivät kuulu shippaukseen, haaveet kuuluvat. Mennään hyviin asioihin keskittyen eteenpäin.

Yhteistyössä