Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli sillä joku tölkki kädessä jossain välissä, mutta se saattoi olla hyvin Vichy tai energiajuoma, en nähnyt itse niin hyvin. Valokuvista varmaan voi tarkistaa. Mutta ainakin jossain välissä K heitti kommentin, että ei enää itse juo (muistaakseni se oli jotain tyyliin "nyt kun oon absolutisti" tai jotain?).
Ja itseasiassa holittomat lonkerot on hyviä, raikkaita ja vie janoa. Voi juoda holittomiakin.

vierailija
Thank you everyone for coming, this is our first press conference outside of Slovenia and our second press conference overall. (audience laughs), so I'm not sure if you thought this was a small thing/conference for us. (laughs) First, we'd like to thank the Finns who listened to us so much (points at the award), and secondly, all of you who share our music and message across the world. We have always aspired to play in this region. We didn't think we could ever play across Europe and honestly, playing across this region was our ....(not 100%sure what he says, I think wish/aspiration).
😘

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Jep ja Boitsukin vetää röökiä tasaisin väliajoin ja sitäpä vasta sitten kauhistellaankin 🫣
Kukaan ei näytä niin kuumalta polttaessaan kuin Bojan 🔥. Pidän muuten täysin mahdollisena, että hän ihan tahallaan yrittää pyristellä eroon siitä pikkupojan roolista, jota jotkut yrittävät hänelle pakottaa 😂. Mammat sitten kauhistelevat...

vierailija
Eipä se Kärtsy taida absolutistiksi ruveta, todnäk ollut vain vähän taukoa. Aika perus viitata tipattomaan ajanjaksoon toteamalla olevansa "nyt absolutisti". Ei yleensä tarkoita, että pysyvästi.

vierailija
Jep ja Boitsukin vetää röökiä tasaisin väliajoin ja sitäpä vasta sitten kauhistellaankin 🫣
Tuli mieleen viimeisimmästä kuvasta, jossa Bojan tupakoi.
Täällä pohdittiin Kärtsän kännyn näyttökuvaa, ja miten siitä gf peitettiin.

Huomasitteko ruokailukuvassa Janin pöydällä olleen kännykän näyttökuvaa? Joko oma tyttis tai sitten jonkun muun tyttis, eikä peitelty eikä piiloteltu.

vierailija
Alkaakohan 💙JO keikka aikaamme 22? Kyttään serbialaisia mahd livettäjiä, tai ainakin pätkien laittajia. Tässä eturiviläinen.

vierailija
Kärtsää ja Sebastiania yhdistää myös se, että molemmat lienevät jonkinlaisia homoikoneita😅

Yhteistyössä