vierailija
Ja tupakinkin oli kuulema polttanut keikan jälkeen, aijai.Ajattelin myös, että todellako voivotellaan kun aikuinen mies juo lonkeron?? Menee kyllä vähän yli nämä jutut, ei voi muuta sanoa...
Ja tupakinkin oli kuulema polttanut keikan jälkeen, aijai.Ajattelin myös, että todellako voivotellaan kun aikuinen mies juo lonkeron?? Menee kyllä vähän yli nämä jutut, ei voi muuta sanoa...
Voi ei, tuhma pikku Kärtsyli, eihän nyt sellaista sovi tehdä!Ja tupakinkin oli kuulema polttanut keikan jälkeen, aijai.
Ja itseasiassa holittomat lonkerot on hyviä, raikkaita ja vie janoa. Voi juoda holittomiakin.Oli sillä joku tölkki kädessä jossain välissä, mutta se saattoi olla hyvin Vichy tai energiajuoma, en nähnyt itse niin hyvin. Valokuvista varmaan voi tarkistaa. Mutta ainakin jossain välissä K heitti kommentin, että ei enää itse juo (muistaakseni se oli jotain tyyliin "nyt kun oon absolutisti" tai jotain?).
Thank you everyone for coming, this is our first press conference outside of Slovenia and our second press conference overall. (audience laughs), so I'm not sure if you thought this was a small thing/conference for us. (laughs) First, we'd like to thank the Finns who listened to us so much (points at the award), and secondly, all of you who share our music and message across the world. We have always aspired to play in this region. We didn't think we could ever play across Europe and honestly, playing across this region was our ....(not 100%sure what he says, I think wish/aspiration).
Jep ja Boitsukin vetää röökiä tasaisin väliajoin ja sitäpä vasta sitten kauhistellaankin 🫣Voi ei, tuhma pikku Kärtsyli, eihän nyt sellaista sovi tehdä!
Todellakin kuulostaa välillä kommentit siltä, että kyseessä olisi kuriton teini, eikä kolmekymppinen äijä
Se oli sen fanin postaaman twiitin alla se kuva, kun selaa alasMissä tällainen kuva?
Kukaan ei näytä niin kuumalta polttaessaan kuin Bojan . Pidän muuten täysin mahdollisena, että hän ihan tahallaan yrittää pyristellä eroon siitä pikkupojan roolista, jota jotkut yrittävät hänelle pakottaa . Mammat sitten kauhistelevat...Jep ja Boitsukin vetää röökiä tasaisin väliajoin ja sitäpä vasta sitten kauhistellaankin 🫣
En kyllä minäkään! Eihän kukaan muukaan (eivätkä varsinkaan muusikot) ikinä näin toimi . Kyllä olen syvästi järkyttynyt. Not.Siis mitä ihanko totta kaksytäneljä vee ja kolokytä vee vetää röökiä ja juo longinoa?! En oo koskaan ennen kuullutkaan tällästä!
Tuli mieleen viimeisimmästä kuvasta, jossa Bojan tupakoi.Jep ja Boitsukin vetää röökiä tasaisin väliajoin ja sitäpä vasta sitten kauhistellaankin 🫣
Looks like she works for Charm music Serbia, the gig promotor.Taas kysymys 🩷LadySlo.: Who is this lady saying "My golden boys, new wave, energy, music"?
https://instagram.com/stories/anjazelic1/3228015239521022236?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== MRS
OkLooks like she works for Charm music Serbia, the gig promotor.
Samaa mieltäMulla semmoinen ajatus, että B ei enään ajattele mitä ihmiset ajattelevat hänen väleistään K:hon
Kärtsää ja Sebastiania yhdistää myös se, että molemmat lienevät jonkinlaisia homoikoneitaKäärijä
Guido Renin Pyhä Sebastian
Mies kuin taideteos<3