Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Soitat vaan Spotifysta kappaleita ja albumeita niin paljon kuin lähtee Tai muista musiikin suoratoistopalveluista, kuten Deezeristä. Wikipedia ei tiennyt kertoa, mistä kaikista palveluista noi striimit lasketaan, mutta ainakin nyt Spotifysta. 2 miljoonaa striimiä vastaa 20 000 myytyä äänitettä.
Mä kuuntelen aina vain Youtubesta! Lasketaanko nekin näihin?

vierailija
Oli sillä joku tölkki kädessä jossain välissä, mutta se saattoi olla hyvin Vichy tai energiajuoma, en nähnyt itse niin hyvin. Valokuvista varmaan voi tarkistaa. Mutta ainakin jossain välissä K heitti kommentin, että ei enää itse juo (muistaakseni se oli jotain tyyliin "nyt kun oon absolutisti" tai jotain?).
Just yhdessä kuvassa näkyi ihan selkeästi longero. Laitan linkkiä jos löydän vielä, vaikka ei tää nyt mitään tähdellistä tietoa ole.

vierailija
Aa, no sitten se on just näin. Kaipa hän itse tietää mitä tekee, mutta ei se nyt ehkä terveellisimmästä päästä tosiaan ole joka keikalla ottaa rohkaisuryyppyä.
Sehän veti Euroopan keikat selvinpäin. Ja eilenki sano sen Klo23-sanoissa sekoilun jälkeen et on ihan selvinpäin. Et tais tosiaan vasta siinä keikan aikana aueta päivän ensimmäinen lonkero. Ei sen nyt varmaan tarvi absolutistiks ruveta. Ja nyt on muutenki helpompi pitää terveellisempiä elämäntapoja yllä ku kesällä ku ei oo keikkoja aivan jatkuvasti.

vierailija
Onko Suomi siis ensimmäinen maa missä Carpe Diem on saavuttanut kultaa? Mahtava juttu anygei ja toivottavasti tosiaan tämä jos mikä innostaa Joksuja useammalle keikalle tänne ensi vuoden puolella ♥

vierailija
Vodka-Lime longino taitaa löytyä kädestä (raidat näkyy jos zoomaa):

Vrt. tölkkiin pöydällä Aarnin kuvassa:

vierailija
Vodka-Lime longino taitaa löytyä kädestä (raidat näkyy jos zoomaa):

Vrt. tölkkiin pöydällä Aarnin kuvassa:

Viimeisessä kuvassa siis lonkerot.

Thank you everyone for coming, this is our first press conference outside of Slovenia and our second press conference overall. (audience laughs), so I'm not sure if you thought this was a small thing/conference for us. (laughs) First, we'd like to thank the Finns who listened to us so much (points at the award), and secondly, all of you who share our music and message across the world. We have always aspired to play in this region. We didn't think we could ever play across Europe and honestly, playing across this region was our ....(not 100%sure what he says, I think wish/aspiration).

Yhteistyössä