Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä. Lievä pettymys, kun paidattomia mimmejä oli miehiä enemmän.

:D Mitä kaikkea näistä sanoi, vai sanoiko koko rimpsun? "käärijä when he's about to do paidaton riehuja: any MEN wanna take off their shirts where are all the muscly sexy MEN i want to see more MEN and admire their MANLY BODIES"

Ainakin osan noista kuulin, mutta oliko tuossa myös pilke silmäkulmassa täydenenetty?

vierailija
Yksi Kärpyn välispiikki mikä jäi erityisesti mieleen oli: ihana kun täällä on kaikenikäistä porukkaa (tai jotain sinnepäin). Sit jonkun "kahdeksankymppisen" ukon roastausta parvella. Eli todella arvostaa kaikenikäisiä faneja ja sitä, että yleisössä ja faneissa on eri ikäistä porukkaa. 💚

vierailija
Yksi Kärpyn välispiikki mikä jäi erityisesti mieleen oli: ihana kun täällä on kaikenikäistä porukkaa (tai jotain sinnepäin). Sit jonkun "kahdeksankymppisen" ukon roastausta parvella. Eli todella arvostaa kaikenikäisiä faneja ja sitä, että yleisössä ja faneissa on eri ikäistä porukkaa.
Se oli se Allun isä ketä roastas siinä parvella.

vierailija
Onko muistikuvia, mitä Kärtsä sanoi ennen huhhahgeitä tai miten reagoi kylttiin?
Se alko ennen HHHta lukemaan sitä, varmaan aatteli että hyvä sen avulla juontaa ko. biisi, niin tajus kesken lukemisen että siinä ei lukenutkaan mitä se oletti. 😅 Oli siis huhhah….gay? Ja hoki sitä muutaman kerran ja naureskeli niinku täällä jo kuvattu. Sitte huudatti yleisöä että huh-hah-gay monta kertaa.

vierailija
Se on jotenkin jopa vähän koomista (ihan hyvällä tavalla), että artisti joka oikein korostaa sinkkuuttaan lavalla onkin tosielämässä se jonka puoliso kiertää koko ajan mukana . Kun ei sekään kai ihan yleistä ole. Mutta hyvä että heistä on tukea toisilleen.
No kun ei se suurelle yleisölle ole tuttu tyyppi vaikka me se tunnistetaankin.

Eilenki meni Jesse monta kertaa siitä jonon ohi ja meikähän olin ihan pähkinöinä kunnes tajusin että kukaan muu siinä jonossa mun lähettyvillä ei varmaan ees tajunnu kuka se oli. 😂 Se rahtas siis porukkaa jonon ohi sisälle niin joku siinä kommentoi että se on varmaan vaan joku järkkäri. 😅

vierailija

Eilenki meni Jesse monta kertaa siitä jonon ohi ja meikähän olin ihan pähkinöinä kunnes tajusin että kukaan muu siinä jonossa mun lähettyvillä ei varmaan ees tajunnu kuka se oli. Se rahtas siis porukkaa jonon ohi sisälle niin joku siinä kommentoi että se on varmaan vaan joku järkkäri.
No en må sitä merchpisteellä oloa varsinaisesti tarkoittanut eikä ulkonäöltä moni tunnistakaan (onneksi), vaan ihan tietoisuutta siitä että Jere ei ole sinkki, vaikka Käärijä onkin.

vierailija

Eilenki meni Jesse monta kertaa siitä jonon ohi ja meikähän olin ihan pähkinöinä kunnes tajusin että kukaan muu siinä jonossa mun lähettyvillä ei varmaan ees tajunnu kuka se oli. Se rahtas siis porukkaa jonon ohi sisälle niin joku siinä kommentoi että se on varmaan vaan joku järkkäri.
Ja suurelle yleisölle on ihan sama onko artisti sinkku vai parisuhteessa. Vain kiihkeimmille faneille sillä on merkitystä ja kaikki varmaan sen tietää jo.

vierailija
Se on jotenkin jopa vähän koomista (ihan hyvällä tavalla), että artisti joka oikein korostaa sinkkuuttaan lavalla onkin tosielämässä se jonka puoliso kiertää koko ajan mukana . Kun ei sekään kai ihan yleistä ole. Mutta hyvä että heistä on tukea toisilleen.
eli voitaneen päätellä että Käärijän Bojan-puheille lavalla on yhtä paljon totuus- ja tunnepohjaa lavalla kuin sinkkupuheille. Showta kaikki.

vierailija
Ehkä mä oon ahdasmielinen tai jotain, mutta ei sitä sinkkuutta nyt erikseen tarttis lavalla julistaa. Mun mielestä vähän epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan kun semmonen kuitenkin on ja vielä mukana.

vierailija
Ehkä mä oon ahdasmielinen tai jotain, mutta ei sitä sinkkuutta nyt erikseen tarttis lavalla julistaa. Mun mielestä vähän epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan kun semmonen kuitenkin on ja vielä mukana.
No se on lavalla Käärijä-hahmo, joka on sinkku. (Tää on käyty läpi jo monta kertaa 😅) Sama homma kuin että siitä jumppamaikasta tulee hiljanen ja vähän hömelö tyyppi, joka hiissaa ympäri lavaa ilman housuja. 😅

vierailija
Se on roolijako Käärijä/Jere jonka gfkin tiedostaa. J Sanonut haastattelussakin, että on edellytys, että "mahdollinen" kumppani tiedostaa tuon lavaroolin. Sillä "muuten voisi tulla mustasukkaisuutta"

vierailija
Joo ei anteeksi, en tarkoittanut mitään viestiäsi vastaan, tuo minun viesti vaikutti töykeämmältä kuin tarkoitin. Meinasin vaan että vaikka sanojen unohtelua on ollut vähän enemmän viime aikoina niin meidän ei välttämättä tarvitse olla huolissamme mistään vakavasta (esim loppuunpalaminen), vaan näille viimeaikaisille on ollut ihan järkevät syyt. Erikoistilanteet.
Ei tietenkään tarvitse olla huolissaan. Kertoo vain älyn määrästä ja siitä ettei jaksa keskittyä. Nämä eivät ole kellekään yllätys.

vierailija
Mäkin olisin maailman ihanin ja sympaattiisin ja säteilisin rakkautta puille ja kivillekin, jos Jere ois poikaystäväni
eli voitaneen päätellä että Käärijän Bojan-puheille lavalla on yhtä paljon totuus- ja tunnepohjaa lavalla kuin sinkkupuheille. Showta kaikki.
No kyllähän sen nyt kaikki on tajunnutkin. Toivottavasti

Yhteistyössä