vierailija
En tiiä voiko tätä kysyä, eikä oo tarvetta mulla jatkaa tästä enempää, mutta oliko kainalot sheivatut? Kiinnitti huomion:
Onhan ne!En tiiä voiko tätä kysyä, eikä oo tarvetta mulla jatkaa tästä enempää, mutta oliko kainalot sheivatut? Kiinnitti huomion:
Tottakai saaEn kyllä ala, jos K ei linnan juhlien kutsua saa .
Ei onko huomennakin keikka. Oikeasti. Pitkiä päiviä takana.Nyt on luovutettava ja lähdettävä nukkumaan. Huominen keikka ilmeisesti klo 23. Tai siis tämänpäiväinen oikeastaan.
Näytti muuten, että Krisillä oli myös.Onhan ne!
Näyttää kotitekoiselta ja kuva otettu eilen iltapäivällä, eli ei ole keikalla ostettua. Eli itse tehty, fandom vitsi.
Mikä juttu tää on? Ei kai tää official voi olla.
Täytyy sanoa et onneks ei oo tätä ongelmaa Suomi ja K keikoilla, kiitos kaikki ihmiset, jotka osaa käyttäytyä ja ottaa muut huomioon!Taas jotain tönimistä jne JO keikalla niin että meinasivat pyörtyä.
Miksi se cykakin just nyt sen instan yksityiseksi pisti?
Tapahtunut paljon.Kävin katsomassa dinner date videon. Voi miten suloiset nuoret K ja B! Niin paljon nuoremmat kuin nyt, eikä siitä ole kuin puoli vuotta.
Illuusio sinkku-Käärijästä murtuu viimeistään merch-pisteellä.Kotiuduin just K:n keikalta, ja päällimmäisenä välispiikeistä jäi mieleen kaksi juttua: 1) ei ole tullut kutsua Linnan juhliin 2) vitsaili pituudestaan, tyyliin irtoaisiko paremmin treffeillä jos sanoo että on "sporttisen matala". Nämä yhdistettynä mun aivot tuli siihen lopputulokseen, että ei hitossa ole K tuomassa seuralaista Linnaan, jos siis sen kutsun saa. Illuusio sinkku-Käärijästä murtuu, jos puoliso näkyy miljoonayleisölle suorassa lähetyksessä. Yöllinen sekava päättelyketjuni päättyy, kiitos ja anteeksi ja nyt simahdan.
Tuntunut kokoajan todella kummalliselta valinnalta jos nyt ykskaks kuskaisi linnanjuhliin ketään jota voitaisiin kumppanina pitää. Kun tuntuu painotus olla vapaudessa ja keikka livessä tänään minusta tuntuu että sitä painotettiin enemmän kuin ennen.Kotiuduin just K:n keikalta, ja päällimmäisenä välispiikeistä jäi mieleen kaksi juttua: 1) ei ole tullut kutsua Linnan juhliin 2) vitsaili pituudestaan, tyyliin irtoaisiko paremmin treffeillä jos sanoo että on "sporttisen matala". Nämä yhdistettynä mun aivot tuli siihen lopputulokseen, että ei hitossa ole K tuomassa seuralaista Linnaan, jos siis sen kutsun saa. Illuusio sinkku-Käärijästä murtuu, jos puoliso näkyy miljoonayleisölle suorassa lähetyksessä. Yöllinen sekava päättelyketjuni päättyy, kiitos ja anteeksi ja nyt simahdan.
Valitettavasti joku fanituotteiden myyjän status ei paljoa kerro. Vai onko Häärijä siis suhteessa Käärijään.Illuusio sinkku-Käärijästä murtuu viimeistään merch-pisteellä.
Mut tietty platinapolkka on, joka tiskin takana myös Apollossa. Ei siinä, ihan sympaattiselta mimmiltä vaikuttaa.Valitettavasti joku fanituotteiden myyjän status ei paljoa kerro. Vai onko Häärijä siis suhteessa Käärijään.
Samoin siellä taitaa olla H. Olen minäkin yhden artistin fanikampeita ollut myymässä joskus. Ei olla yhdessä oltu, enkä edes seuralainen juhlissa.Mut tietty platinapolkka on, joka tiskin takana myös Apollossa. Ei siinä, ihan sympaattiselta mimmiltä vaikuttaa.
Onko muistikuvia, mitä Kärtsä sanoi ennen huhhahgeitä tai miten reagoi kylttiin?Huhhuh, oli kyllä kova meno Apollossa! Täällä on jo olennaiset eli ruoska ja terveystiedon tunti kerrottu. Niiden lisäksi jäi mieleen, et K vakuutti rakastavansa keikkoja (olisko joku taas siunaillu sille, kuinka se jaksaa tota tahtia?). K kehui yleisöä ja tuntui aidosti olevan ilahtunut yleisön innokkuudesta. Ja joku oli tullut keikalle Australiasta asti! Virolainen Valerija oli tosi hyvä Tommyn tuuraaja ICIPissä, mutta sitäkin kovempi meno oli kyllä Huhhahgein aikana
Suosittelen kyllä K:n klubikeikkaa, oli itelleni eka sellainen