Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
OSA 7
Sunny Side of Nautadom,Kolli koppaan ,Bestmanit Jesse ja Martin, Jack Daniels yhdistettynä Punaiseen Marliin, B arrogantisti dominoiva hurmuri, uuh,Onko noissa housuissa joku p erseproteesi. Kaikkien p erse näyttää joltain jäniksen pököp erseeltä noissa,tässä ketjussa miehetkin ovuloi ja tumputtaa ,Fetissigaykritiikin postiosoite: Paidaton riehuja, Miessuudelmanpolku 1, 69690 AKTILA, haureuden harrastaminen ystävän kanssa,Löysä vulvasaurus, prinsessakruunuista rintaliiviKärtsää t issiväliin, peräero Käärijästä.,Huhhahgei ,Mummin pikku tösserö saa pyöriä Heinissä ,P allien hipelöinti Jerskan kuvaa katsellen advanced level Sherlock-metodein,h elvetin pikku-Slovakki, Proudly presenting: Mummun Tösserö & Hyödyttömät Vätykset, toistensa perään kiinni käyvät musisoivat jampat, Bojanin paras panoikä on kakskytäneljä, hienomotorinen vaelteleva titsikäsi, pahvi Bojan, Bojanin haisevat vaatteet -stoori A sem ti povedal kdaj kako lepo dišiš mi, mutta Kärtsän kielellä, ollaan ulkkiksille velkaa kusisia kivejä,B:n ja K:n titityy-käytös eroottisessa valokuvaussessiossa, Samu syöttää Etelille sieniä Tavastian bäkkärillä, kuristava kuoropoika, BDSM-Bojanin tuleminen, bojan_sluticanin, K&B lumppushakki, Spermavirtahepo huoneessa,teleskooppivarsipatukkapamppu, Lavalla Suomen suuntaan osoittava Bojanin viisari pomppii vapaana liikkeen tahdissa,Nöpötykset soittelemassa toisilleen, Boitsu on arvokkain Pokémon, ei mikään kämäinen multakasa nro. 572 , Bojan on ikisinkku aseksuaalinen h omo, joka käy kuumana Käärijään, Bojan nuolemassa Oddlygoodeja lattialta ,vähemmän veljellistä avunantoa oddlygoodseiluun ja kvitteni on Oddlygoodin uusin maku,Dean paukuttaa Kärtsää viikon putkeen tulemaan, Shippauskierron eri vaiheet; kiima, morkkis, epäily, nostalgia ja nousu uuteen kiertoon, Pahvi-Bojanin heiluttelu kotoa IG-livelle ei auta,Syväkurkkuhommia pahvi-B:n kanssa (äänen) lämmittelyksi,Nacen Come to daddy-ilme, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

vierailija
Tai red/turquoise carpettia carpe diemiksi
Vanhojen muistelun kunniaksi se nauru Klta ja tanssijoiden kuitit taustalla K: miks mulla on mielessä vaan carpe diem tms sanoessa muistaakseni naistanssija kommentoi, että se on kyllä hyvä kysymys:D

Siihen Kn nauruun mulla kiinnittyi huomio, vähän niinkuin ois hämmentynyttä/kiusoitellun kohteena olevaa naurua, mun shippauslasien läpi.

Ja poikkeuksellisen kovasti tää nauratti muitakin. Tää on musta niitä harvoja meille jaetuksi päätyneitä hetkiä, joissa vaikuttais, että K saa virnuilua aiheesta, kun jokereilla bändin myötä enemmän. Olihan siinä flirtti-/ihastushaastattelussa ja romantic-haastattelussa virnekatseita, mutta tässä kyllä paljon selvemmin.

Kohdassa 00:35 alkaen

vierailija
Minä en ymmärrä ollenkaan tuota K:n asun negatiivista arvostelua. Tuo musta pukuhan on tosi muodikkaan näköinen, tuollainen oversized. Voisi hyvin tulla vastaan jossain 2023 katumuotia esittelevässä julkaisussa (jopa Japanista) Hauska että noista puolalaisista tennissukista on tullut Käärijäjuttu. Sitä miettii että onko tämä tämä joku sukupolvijuttu, mutta joillekin seksikäs tarkoittaa ilmeisesti yksinomaan niukkaa ja paljastavaa ja nimenomaan siihen tulisi pyrkiä, kun pukeutumisella voidaan ilmaista monia muitakin asioita ja silti olla sexy. Tumpussa ainakin tykättiin ja asuvalinta sai Kärtsän taas vaihteeksi trendaamaan.
Ihanasti ilmaistu tämä<3

"joillekin seksikäs tarkoittaa ilmeisesti yksinomaan niukkaa ja paljastavaa ja nimenomaan siihen tulisi pyrkiä, kun pukeutumisella voidaan ilmaista monia muitakin asioita ja silti olla."

Täällä on kyllä paljon hienoja ja kauniisti ilmaistuja ajatuksia monista aiheista. Kiitti, kun kirjoittelette ja jaatte niitä<3

vierailija
Vanhojen muistelun kunniaksi se nauru Klta ja tanssijoiden kuitit taustalla K: miks mulla on mielessä vaan carpe diem tms sanoessa muistaakseni naistanssija kommentoi, että se on kyllä hyvä kysymys

Siihen Kn nauruun mulla kiinnittyi huomio, vähän niinkuin ois hämmentynyttä/kiusoitellun kohteena olevaa naurua, mun shippauslasien läpi.

Ja poikkeuksellisen kovasti tää nauratti muitakin. Tää on musta niitä harvoja meille jaetuksi päätyneitä hetkiä, joissa vaikuttais, että K saa virnuilua aiheesta, kun jokereilla bändin myötä enemmän. Olihan siinä flirtti-/ihastushaastattelussa ja romantic-haastattelussa virnekatseita, mutta tässä kyllä paljon selvemmin.

Se on jotenkin niin aito, ei mitään fan serviceä tms.

vierailija
Kyllä, olen äärimmäisen epänationalistinen ja anti-isänmaallinen ihminen (mikä on osasyy siihen, että olen elänyt ison osan aikuista elämääni Suomen ulkopuolella, koska en pidä koko paikasta pätkääkään). Ainoa joka saa minut heiluttamaan Suomen-lippua tässä elämässä on Joksut.

- Joymuffin
Oletko kumminkin ylpeä nykyisen kotimaasi lipusta?

vierailija
Ihanasti ilmaistu tämä<3

"joillekin seksikäs tarkoittaa ilmeisesti yksinomaan niukkaa ja paljastavaa ja nimenomaan siihen tulisi pyrkiä, kun pukeutumisella voidaan ilmaista monia muitakin asioita ja silti olla."

Täällä on kyllä paljon hienoja ja kauniisti ilmaistuja ajatuksia monista aiheista. Kiitti, kun kirjoittelette ja jaatte niitä<3
Komppaan! On kiva lukea hyvin kirjoitettuja näkökulmia.

vierailija
Laitetaan nyt tännekin puolelle, eli jos jotain kiinnostaa, niin tein soittolistan vauvalla keskustelun perusteella kerätyistä shippibiiseistä. Yli 5 tuntia etäisesti K/B-liitännäisiä biisejä, ja yritin vähän järjestellä niitä niin, että biisit seuraisivat jotenkin K/B-aikajanaa.

https://open.spotify.com/playlist/02wWdZ9yKYpF7FmdRGVyce?si=4a1d222cb7a34452
Oi<3 mulla on nyt näköjään shippikierto siinä vaiheessa, että tuli jopa vähän liikuttunu olo, kun silmäilin tän läpi.

Onko se sitten se nostalgiavaihe, jossa liikutusta voi ilmetä myös herkästi.

Jossain vaiheessa kuuntelen tän kyllä!

vierailija
Oletko kumminkin ylpeä nykyisen kotimaasi lipusta?
En ole koskaan kokenut ylpeyttä mistään maasta tai minkään maan lipusta, enkä totta puhuen oikein ymmärrä koko konseptia. En veisi minkään muunkaan maan lippua mihinkään. Tykkään erään aiemman asuinmaani eräästä kansallisesta symboliikkajutusta, mutta puhtaasti esteettisestä syystä. :) Suomen kielestä tykkään! Ei varmaan yllätä.

Minulla olisi paljon sanottavaa tähän aiheeseen, mutta se ei liity kyllä tämän palstan aiheisiin enää mitenkään, joten varmaan tämän voisi jättää tähän. :)

- Joymuffin

vierailija
Taisivat sanoa, että oli viisujen jälkeen kun olivat olleet niin tiiviisti yhdessä, että luulivat tarvitsevansa aikaa erikseen - mutta hakeutuivatkin tyyliin seuraavana päivänä jo hengailemaan yhdessä treenikämpällä. Todella suloista
Tää on kyllä söpöä! Missä haastatelussa tai muualla mainitsivat tästä? Voisin kuunnella sen, jos joku muistaa!

vierailija
Ihanasti ilmaistu tämä<3

Siis se asuhan oli aivan sikakuuma. Ne housut oli tosi hyvät, ja iso takki. Peukutan.

vierailija
Vanhojen muistelun kunniaksi se nauru Klta ja tanssijoiden kuitit taustalla K: miks mulla on mielessä vaan carpe diem tms sanoessa muistaakseni naistanssija kommentoi, että se on kyllä hyvä kysymys

Matti ja Etel, mitähän te tiedättekään. ❤❤

vierailija
OSA 7
Sunny Side of Nautadom,Kolli koppaan ,Bestmanit Jesse ja Martin, Jack Daniels yhdistettynä Punaiseen Marliin, B arrogantisti dominoiva hurmuri, uuh,Onko noissa housuissa joku p erseproteesi. Kaikkien p erse näyttää joltain jäniksen pököp erseeltä noissa,tässä ketjussa miehetkin ovuloi ja tumputtaa ,Fetissigaykritiikin postiosoite: Paidaton riehuja, Miessuudelmanpolku 1, 69690 AKTILA, haureuden harrastaminen ystävän kanssa,Löysä vulvasaurus, prinsessakruunuista rintaliiviKärtsää t issiväliin, peräero Käärijästä.,Huhhahgei ,Mummin pikku tösserö saa pyöriä Heinissä ,P allien hipelöinti Jerskan kuvaa katsellen advanced level Sherlock-metodein,h elvetin pikku-Slovakki, Proudly presenting: Mummun Tösserö & Hyödyttömät Vätykset, toistensa perään kiinni käyvät musisoivat jampat, Bojanin paras panoikä on kakskytäneljä, hienomotorinen vaelteleva titsikäsi, pahvi Bojan, Bojanin haisevat vaatteet -stoori A sem ti povedal kdaj kako lepo dišiš mi, mutta Kärtsän kielellä, ollaan ulkkiksille velkaa kusisia kivejä,B:n ja K:n titityy-käytös eroottisessa valokuvaussessiossa, Samu syöttää Etelille sieniä Tavastian bäkkärillä, kuristava kuoropoika, BDSM-Bojanin tuleminen, bojan_sluticanin, K&B lumppushakki, Spermavirtahepo huoneessa,teleskooppivarsipatukkapamppu, Lavalla Suomen suuntaan osoittava Bojanin viisari pomppii vapaana liikkeen tahdissa,Nöpötykset soittelemassa toisilleen, Boitsu on arvokkain Pokémon, ei mikään kämäinen multakasa nro. 572 , Bojan on ikisinkku aseksuaalinen h omo, joka käy kuumana Käärijään, Bojan nuolemassa Oddlygoodeja lattialta ,vähemmän veljellistä avunantoa oddlygoodseiluun ja kvitteni on Oddlygoodin uusin maku,Dean paukuttaa Kärtsää viikon putkeen tulemaan, Shippauskierron eri vaiheet; kiima, morkkis, epäily, nostalgia ja nousu uuteen kiertoon, Pahvi-Bojanin heiluttelu kotoa IG-livelle ei auta,Syväkurkkuhommia pahvi-B:n kanssa (äänen) lämmittelyksi,Nacen Come to daddy-ilme, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?
Olenko mä ainoa, jonka tämä lista saa käymään kuumana?

Yhteistyössä