Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos muistan oikein niin se oli instassa ja kartsariii tai kartsariii2 tilillä (tai ainakin yksi semmoinen oli siellä) ja enää sitä ei löytynyt sieltä. Monesti ne on poistuneet muutenkin jos vaikka pari tuntia myöhemmin huomaat täällä linkin ja menet katsomaan niin sivua ei enää löydy.
Joo kakkostilillä oli, ja on poistunut. Videossa K nuoli oddlygoodseja lattialta ja siihen oli ympätty kai Emmanuelle-leffasta huokailusoundtrackiä päälle. Ei herättänyt minussa myötähäpeää tai noloutta yhtään sen enempää kuin alkuperäinen klippi, tai vaikka se Kärtsän oma suihkuhuokailupätkä (tämä huomiona yhteen aiemmin tulleeseen kommenttiin).

vierailija
Söpöä fanitaidetta

vierailija
Olen ajatellut, että jätti yhteisen lomareissun välistä ihan jaksamisen vuoksi. Ehkä on jonkin aikaa kytenyt mielessä, onko viisasta lähteä kahdeksi viikoksi reissulle, joka tuollaisella porukalla helposti muuttuu aika kosteaksi. Lisäksi vielä pitkät lennot ja jetlag. Aika räjähtäneinä ja väsyneinä sieltä helposti tullaan. Siis tämä ajatus mulle tuli, koska olen itse ollut aikoinani 7 kertaa Thaimaan reissulla. Se miksi siitä ei muille kerrottu, on mielestäni ainoastaan se, että asia ei niin paljon muille kuulu, että sitä erikseen tarvitsisi lähteä avaamaan.
Tämä selitys olisi ihan järkeenkäyvä. Kuinkahan monta tuntia Thaimaan lentokin kesti.

vierailija
Sama täällä. Mulla on niin stanan pska huumorintaju ja kyky siedättää asioita, joten tuollaiset kirjoitukset ei kauheasti hetkauta mua. Ymmärrän kuitenkin heitäkin, joille tuollaiset menee yli sietokyvyn. Onhan ne varmaan rasittavia pitkässä juoksussa, mutta siksi juuri kannattaa yrittää opetella olematta reagoimaan niihin, koska tuskin ne tähän loppuu. Aina joku keksii jotakin uutta. Niin ja mä myönnän rehellisesti olevani mulkku.
Mulkkuus kunniaan! 😅

vierailija
Kiitos toivomuksesta! Vähän pahalta kyllä näyttää... Eniten pelkään, että keikka peruttaisiin vasta huomenna, koska kun hyppään aamulla bussiin, en välttämättä voi jättää matkaa kesken (kun en pääsisi takaisin), vaan pakko mennä kököttämään sateisessa Belgradissa joka tapauksessa. Enkä ole saanut paikallista kaverianikaan kiinni.

- Joymuffin
Älä hätäile. Normi flunssassa pahimmat oireet menee ohi parissa päivässä ja uskon, että Bojan tietää kyllä ne kaikki samat kikat, joita myös muut laulajat noissa tilanteissa käyttää. Eli nenän saa auki suihkeilla ja äänen kulkemaan kortisonilla. Yleensä kynnys peruuttaa keikka on todella korkea ja kaikki keinot käytetään ensin.
Jos on kyse koronasta, niin näyttäisi siltä, että tämä kanta joka nyt kiertää, on myös ohi parissa päivässä varsinkin kun on kyse nuoresta, perusterveestä henkilöstä. Nykyisten ohjeitten mukaan oireettomana voi töihin voi jo mennä, niin myös Bojan 😊
Toivotaan, että ei peruutuksia tule 👍

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Älä hätäile. Normi flunssassa pahimmat oireet menee ohi parissa päivässä ja uskon, että Bojan tietää kyllä ne kaikki samat kikat, joita myös muut laulajat noissa tilanteissa käyttää. Eli nenän saa auki suihkeilla ja äänen kulkemaan kortisonilla. Yleensä kynnys peruuttaa keikka on todella korkea ja kaikki keinot käytetään ensin.
Jos on kyse koronasta, niin näyttäisi siltä, että tämä kanta joka nyt kiertää, on myös ohi parissa päivässä varsinkin kun on kyse nuoresta, perusterveestä henkilöstä. Nykyisten ohjeitten mukaan oireettomana voi töihin voi jo mennä, niin myös Bojan
Toivotaan, että ei peruutuksia tule
Joo, en epäile etteikö Bojan tunne noita kikkoja, naaman ajoittaisesta pyöreydestä päätellen kortisoni oli käytössä viisuissa/prepartyilla kun hän sairasti, mutta eri asia vetää siellä yksi biisi kuin 2 x 1,5h keikka peräkkäisinä päivinä. :) Ja vielä jos muutenkin ollut (tämä toki spekua) jotain ylirasitusta tai muita ongelmia viime aikoina. No, toivotaan.

- Joymuffin

vierailija
Olen ajatellut, että jätti yhteisen lomareissun välistä ihan jaksamisen vuoksi. Ehkä on jonkin aikaa kytenyt mielessä, onko viisasta lähteä kahdeksi viikoksi reissulle, joka tuollaisella porukalla helposti muuttuu aika kosteaksi. Lisäksi vielä pitkät lennot ja jetlag. Aika räjähtäneinä ja väsyneinä sieltä helposti tullaan. Siis tämä ajatus mulle tuli, koska olen itse ollut aikoinani 7 kertaa Thaimaan reissulla. Se miksi siitä ei muille kerrottu, on mielestäni ainoastaan se, että asia ei niin paljon muille kuulu, että sitä erikseen tarvitsisi lähteä avaamaan.
Yksi asia, joka (ehkä) on mennyt kokonaan ohi täällä (tai sitten en itse vain ole nähnyt siitä keskustelua): Siinä haastattelussa, missä B, Kris ja Nace (juuri ennen areenakonserttia) vihjattiin, että Jan ja Jure puuttuivat, koska olivat ehkä vähän hermona ennen kyseistä konserttia (en muista tasan miten tämä ilmaistiin, ehkä jollakin on linkki tallessa?). Samaan syssyyn kuitenkin pojat totesivat, että heillä on sellainen "kaikki yhden puolesta"-toimintatapa, että jos jollakin on sellainen fiilis, että nyt on liikaa, niin muut hoitavat edustamisen ja se on ihan ok. Seuraava Bn elonmerkki (konsertin jälkeiseltä ajalta) oli tuo 3 muskettisoturia-kirja. Olisikohan vihje, että hänellä nyt silloin sellainen tilanne?

vierailija
Yksi asia, joka (ehkä) on mennyt kokonaan ohi täällä (tai sitten en itse vain ole nähnyt siitä keskustelua): Siinä haastattelussa, missä B, Kris ja Nace (juuri ennen areenakonserttia) vihjattiin, että Jan ja Jure puuttuivat, koska olivat ehkä vähän hermona ennen kyseistä konserttia (en muista tasan miten tämä ilmaistiin, ehkä jollakin on linkki tallessa?). Samaan syssyyn kuitenkin pojat totesivat, että heillä on sellainen "kaikki yhden puolesta"-toimintatapa, että jos jollakin on sellainen fiilis, että nyt on liikaa, niin muut hoitavat edustamisen ja se on ihan ok. Seuraava Bn elonmerkki (konsertin jälkeiseltä ajalta) oli tuo 3 muskettisoturia-kirja. Olisikohan vihje, että hänellä nyt silloin sellainen tilanne?
Kyllä uskon, että näin voi olla.

vierailija
On jännä miten Vauvalla pidetään mauttomana(?) spekuilla aistiyliherkkyyksistä, mutta sitten jotkut "Jerellä on kymppitonneja pelivelkaa" -spekut ovat jotenkin enemmän okei.
Aika jännä että ne Kim il unit ja romanijutut ja "hän piiloutuu vaatteisiinsa, ei sovi persoonaan" ja näyttää kääpiöltä jutut sitten oli ok?

Noista vaatteista mulkkuillaan fanipiireissä tosi usein K yhteydessä ja ärsyttää se.

Tuo ettei hanki paljon vaatteita vaan käyttää niitä mukavia ja ehkä tykkääkin käytetyistä vaatteista muuten myös sopisi kuvaan

Tuo oma teksti aistiyliherkkyyksistä oli ihan vaan sen takia, että asialle voi olla mukavuussyy. Se auttaa rentoutumaan silloin jos näin on ja nuo on todella yleisiä varsinkin miehillä eikä kerro mistään huonoudesta tmv. Asiasta vaan puhutaan tosi vähän

Oikea syy ihan sama. Mutta jos nyt edes fanit voisi lopettaa tuon arvostelun ja mulkkuilun asiasta?

vierailija
Jos on kyse koronasta, niin näyttäisi siltä, että tämä kanta joka nyt kiertää, on myös ohi parissa päivässä varsinkin kun on kyse nuoresta, perusterveestä henkilöstä. Nykyisten ohjeitten mukaan oireettomana voi töihin voi jo mennä, niin myös Bojan
Toivotaan, että ei peruutuksia tule
En halua aloittaa mitään koronajankkausta, mutta jos B olisi sairastunut koronaan alkuviikosta niin hän olisi tartuttava vielä huomennakin. Ottaen huomioon vielä sen että hän on laulaja niin keikkojen peruminen olisi vastuullista. Mutta toivottavasti ei ole koronaa eikä ilmeisesti fanienkaan joukossa ole Wienin keikan jälkeen sairastuneita somen perusteella.

vierailija
Ei ollut enää noita romani ym. kommentteja, tää vähän turhaa koittaa tehdä eroa tai riitaa näiden palstojen välille, moni kirjoittelee molempiin
Kirjoitukseni oli ajalta jolloin niitä oli. Miksi en saa korjata omaa ksbtsani jota lähdetään vääristelemään valheellisella lainauksella toisella palstalla ja sitten tuotiin tännekin. En olisi edes huomannut ellei joku olisi kommentoinut täällä.siitä. En käy vauvalla enää juurikaan

vierailija
Jos B omaa kotona ei hän voi tietenkään minkään lääkkeidenkään avustuksella esiintyä pian. Eikä vaikka oireet lähtisi voisi heti lähteä ihmisten sekaan. Mutta ei se välttämättä tosiaan koronaa sentään ole onneksi

vierailija
Voisi hyvin olla. Kirjoitti myös "soul healingistä" myöhemmässä storyssa (toki sellaista ilmaisua voi myös käyttää ihan muuten vain, mutta ei ole ihan perinteistä Bn retoriikkaa, jos muihin postauksiin/stooreihin vertaa).

vierailija
En halua aloittaa mitään koronajankkausta, mutta jos B olisi sairastunut koronaan alkuviikosta niin hän olisi tartuttava vielä huomennakin. Ottaen huomioon vielä sen että hän on laulaja niin keikkojen peruminen olisi vastuullista. Mutta toivottavasti ei ole koronaa eikä ilmeisesti fanienkaan joukossa ole Wienin keikan jälkeen sairastuneita somen perusteella.
Työskentelen terveydenhuoltoalalla ja uudet ohjeistukset ovat kyllä niin, että oireiden väistyttyä palataan töihin. Ja nuo oireet tarkoittavat lähinnä kuumetta ja huonoa vointia, yskähän voi jatkua viikkoja. Eli enää ei erotella koronaa mitenkään erikseen erilaisista hengitystie-infektioista. Itse sairastin tasan kaksi päivää, lämpöä ei ollut koko aikana ja oireet lievät, joten kolmantena päivänä olin jo töissä 🤷🏻‍♀️

Yhteistyössä