Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en enää luota Vauvalla kirjoittaviin. Heistä ei voi enää tietää, kuka on tilanteen koittaessa minkäkinlainen mulkku ja jää sinne peukuttamaan poniviestejä tai pilkkaa shippaajia. En vain pysty arvostamaan sinne kirjoitettuja viestejä tällä hetkellä yhtään.

vierailija
En itse nähnyt tätä, mutta joku kommentoi että B oli kai hetkeksi avannut viestinsä? Muutoin oletan, että hänellä oli jo nuo ehdotukset valmiina ja ne oli kavereiden ehdotuksia.
Okei… mietinkin, että onko sillä vielä sellaisia faneja, joiden viesteihin ei ilmesty lähettämisen jälkeen vastausta, että tili ei vastaanota viestiäsi. Kunnes muistin, että eihän siinä ole edes sitä kommenttikenttää. Mutta onhan sekin sitten ollut, jos on noin tehnyt! Ehkä on vanhoilta faneilta saanut viestejä. Aikoinaan minun jotkut lähettämäni eivät tulleet nähdyiksi, mutta se olikin kesäkuussa.

vierailija
Mä en enää luota Vauvalla kirjoittaviin. Heistä ei voi enää tietää, kuka on tilanteen koittaessa minkäkinlainen mulkku ja jää sinne peukuttamaan poniviestejä tai pilkkaa shippaajia. En vain pysty arvostamaan sinne kirjoitettuja viestejä tällä hetkellä yhtään.
Mä kirjoitan vauvalla. Ja myös täällä. Etkä voi mitenkään tietää kuka olen. Yritä nyt vaan päästä tästä kamalasta pettymyksestä koko ihmiskuntaan jotenkin yli. Jaksuhali.

vierailija
Mä käyn varmasti molemmilla puolilla. Täällä on kiva, kun voi kirjoitella vähän pidempiäkin juttuja ilman että kukaan räpäyttää silmäänsäkään, ja paatin puolella sitten voi kiimailla ja hepuloida kivasti. Molempia tarvitaan!
Samoilla linjoilla. Täällä puutarhassa on sekin hyvä puoli, että tälle puolelle kertyy luettavaa vähemmän, jos sattuu olemaan muutakin elämää 😊

vierailija
En itse nähnyt tätä, mutta joku kommentoi että B oli kai hetkeksi avannut viestinsä? Muutoin oletan, että hänellä oli jo nuo ehdotukset valmiina ja ne oli kavereiden ehdotuksia.
Näin storyn melkein heti, kun se tuli, eikä kommentointi ollut auki. Voisiko olla, että hänen seuraamansa tilit voivat edelleen kommentoida storyja? B seuraa kuitenkin yli 2000 tiliä.

vierailija
Musta on jotenkin hauska se että siistä Krisin suosimasta reikäiseksi revitystä HM-paidasta on tullut sen tunnusvaate. Ja nyt Tommyn Maison Margiela raitapaidasta on T:n uudessa mallistossa reikäinen versio 😀 Kris tekee halpaketjuvaatteista huippumuotia vaan olemalla Kris.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tässä Vauvan viestissä kiteytyy jotain oleellista K&B- shippilaivan paatilla seilaamisen parhaista puolista ja iloisesta hulluudesta, pahoittelut lainaamisesta:

"Jeee, ihanaa, mahtavaa, huhhahhei ja carpe diem! 💚💙

Täällä sitä seilataan jälleen rakkauden aalloilla, johan se on kuin ois kotiinsa tullut! Mitäs kuuluu meidän paatille, onko konehuone kunnossa ja runko säilynyt ilman mittavia vaurioita? Kapteeni Nacella kaikki hallussa?

Onko tullut uusia tarjouksia Tax Freen puolelle, entä uusia uniformuja henkilökunnalle? Horny jail huollettu ja siivottu enimmistä roiskeista? Pääsviitissä lakanat vaihdettu ja sen asukkaista pidetty hyvää huolta? Baarissa riittävästi Pina Coladaa ja happy hourin aikaan Three kaksi ananaslongino? Ja mikäs biisi siellä soi laivan diskossa? Kuulu kyllä tänne hyttikäytävälle asti, taitaa olla Grindr Mayhem menossa justiinsa. Eikun tanssimaan ja suunta kohti ulappaa!

T, Janin kengän ex-puoliso (kenkä otti ja erosi diasporan aikana, mutta hei, olen valmis neuvottelemaan yhteenpaluusta jos ehdoista sovitaan)"

vierailija
Tässä Vauvan viestissä kiteytyy jotain oleellista K&B- shippilaivan paatilla seilaamisen parhaista puolista ja iloisesta hulluudesta, pahoittelut lainaamisesta:

"Jeee, ihanaa, mahtavaa, huhhahhei ja carpe diem! 💚💙

Täällä sitä seilataan jälleen rakkauden aalloilla, johan se on kuin ois kotiinsa tullut! Mitäs kuuluu meidän paatille, onko konehuone kunnossa ja runko säilynyt ilman mittavia vaurioita? Kapteeni Nacella kaikki hallussa?

Onko tullut uusia tarjouksia Tax Freen puolelle, entä uusia uniformuja henkilökunnalle? Horny jail huollettu ja siivottu enimmistä roiskeista? Pääsviitissä lakanat vaihdettu ja sen asukkaista pidetty hyvää huolta? Baarissa riittävästi Pina Coladaa ja happy hourin aikaan Three kaksi ananaslongino? Ja mikäs biisi siellä soi laivan diskossa? Kuulu kyllä tänne hyttikäytävälle asti, taitaa olla Grindr Mayhem menossa justiinsa. Eikun tanssimaan ja suunta kohti ulappaa!

T, Janin kengän ex-puoliso (kenkä otti ja erosi diasporan aikana, mutta hei, olen valmis neuvottelemaan yhteenpaluusta jos ehdoista sovitaan)"
just kivaa musta, että tänne napataan satunnaisesti kiinnostavimmat, hauskimmat tai muuta! Esim minificit ja lyhyet ficit ois varmasti mulla jäänyt välistä muuten. Kiitos tiedonvälittäjälle laivan eri osioiden välillä! Harvemmin siellä pistäytyy atm, niin arvostan, että kulkee silti parhaimpia sieltä!

vierailija
Poliisiko se oli se suosituin strippari?👮‍♂️💚
Oikeasti apuaaa mikä kuva! Menin ehkä jopa vähän hämilleen. Tuli suoraan mieleen se yks K poliisina ja Bn suhde häneen ficci, joka oli hyvä mutta kesken.

Mikä tää juttu on, tekoälylläkö? Tää ei ymmärrä.

vierailija
K:llä oli leppissukkien lisäksi leppissormus. Minusta jännä sattuma kun B taisi Tampereen haastiksessa sanoa lempisanakseen ja jossain minusta puhui lempieläimenä myös. Minusta K ei ole ennen leppiksiä mukanaan kantanut.

vierailija
Kaikki kyltit keikoilla on prceestä. Ne blokkaa näkyvyyden takana olevilta. Kyllä v*tutti kun olin kesällä yhdellä Kärtsän keikalla ja jollain etualalla oli isohko kylttu, jota se piti ilmassa lähes koko keikan! Kaikissa kuvissakin näkyy lähinnä se fakin kyltti ja kärtsä jäi sinne taakse. Jos olisin päässyt sen tyypin lähelle niin olisin käskenyt heivaamaan sen kyltin pois, en tajua miksei sen takana olleet kehdannut sanoa mitään. Joku ulkomaalainen se oli..
Tämä. Taisi olla Lontoon keikalla kun ovella kerättiin kaikki isompi matsku, kyltit ym.pois kaikilta.
Mikä on hyvä.

Yhteistyössä