Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Homma menee katsos aina tietyn kaavan mukaan: ensin pari päivää vauhti kiihtyy eksponentiaalisesti, ollaan kiimassa Kn jugurtit naamalla -postausten ja Bojan tykkäysten sekä JOn ja Boitsukan seksiä tihkuvien lentokapteeni- ja cabin crew -asujen ja niiden saumojen johdosta.

Sitten tulee marraskuu ja vähän hiljaisempi päivä ja räntääkin sataa. Ja yhtäkkiö kaikki aiemmin tapahtunut, sanottu ja kirjoitettu alkaa hävettää ja nolottaa, seuraa katumusta, itseruoskintaa ja krapulankaltainen olo. Itku pitkästä ilosta. Jotenkin se tunne pitää sitten purkaa: "emmä tosissani" ja "ootte tyhmiä ja rivoja kaikki"! Eikä ne K&B toisistaan tykkää eikä pidä yhteyttä ja markkinat niillä vaan on mielessä. Ja kyllä niitäkin hävettää. Itsensä, fanien ja kaikkien puolesta. Ja seksi on kamala ja ruma sana. Ja sanoinko jo että hävettää?
:D:D tää oli kyllä hulvaton tiivistys!

Voisko tätä kutsua shipcycle, tai shippauskierto. Shippauskierron eri vaihessa tulee kiima, morkkis, epäily ja nousu uuteen kiertoon.

vierailija
Äänestäisin ekana pääkylttiä, ts halutessaan helpompi vuorovaikuttaa sen kanssa ja käsitellä, jos siihen päätyy ja ehkä hätkäyttää vähemmän, vs jos yhtäkkiä pelkkä bojanin naama keikkuu, mutta hilpeä ajatus sekin! Kyltti eka ja katsotaan sen mukaan?
Se pää/ylävartaloBoitsu olisi siitä kiva, että K voisi halutessaan kaapata sen lavalle kanssaan touhottamaan. Ja Marita Taavitsaisen ääntäkin sille on jo täällä lupailtu, ties vaikka lurauttaisi Kärtsärille oman pikku serenaadin.

vierailija
Sain tänään kirjoiteltua Significancea niin ahkerasti, että viimeinen luku on vain viimeistä oikolukukierrosta vaille valmis. Yritin saada jo tänään pakettiin, mutta taitaa väsy viedä voiton. Siihen tuli aika montakin seksikohtausta (kind of), tosin lyhyitä. :) Meinasin laittaa pahvi-Bojaninkin mukaan, mutta ei se kai lopulta sovi. :D

- Joymuffin
Tää kyllä nauratti ääneen:D kostopitsit sun muut esiintyny jo monesti varmaan ficeissä ja melkein peruskamaa, mutta pahvibojanin ilmestystä sille puolelle odotellessa. Ei ois kyllä käynyt mielessä, mutta ny kun sanoit, niin miks ei, ehkä se vielä tekee cameon sille puolelle(kin).

Ja nyt lähtee aika laukalle, mutta voiskohan pahvibojan ohimennen maininnan sijaan jossakin jonkun ficissä toimia Klle mahdollisen keikalla mukanaolon lisäksi apuna, eli vaikka päätyä tavalla tai toisella, tarkoituksella tai vahingossa fanikamahuoneeseen. Ja sitten kaipuu- tai muuna kovan tarpeen hetkenä päätyä jollain lailla käyttöön. Ja kerrotaanko siitä Blle vai ei ficissä:D

Ps. Kivaa kuulla, että uusi luku valmis pian, ja myös sun tuleva stripparific kiinnostaa paljon!

vierailija
Sonny soittaa biisin jossa jankutetaan lausetta, joka kuulostaa ihan kuin sanottais "takas sun luo" ja Kärtsä alkaa aprikoimaan, että kuka on palaamassa hänen luo, johon Sonny sanoo, että "älä nyt sellaista mieti". Ja tää oli joku viikkoo ennen NT.
Kohdassa 30 minuuttia alusta, n 30:08 on vasemmanpuoleises kuluneessa ajastimessa, kun juttu alkaa.

vierailija
Mä en ainakaan odota heidän puhuvan toisistaan keikoillaan, miksi puhuisivat? Mulle se on niin, että joko avaavat oikean yhteistyön ja yhteyden toisiinsa TAI sitten se meno, mitä nyt on, eli kumpikin tekee omaa juttuaan ja on yhteydessä (toivottavasti) ykstyisesti.
Se kai se tässä yksi kiinnostava juttu onkin, että Kn vapaamuotoisemmassa yksilöartistishowssa kyseinen teema on ollut hämmästyttävän paljon läsnä esim eurotourilla, ja osasyynä sen takia se kiinnostaakin ainakin itseä, kun näyttää pienestäkin laukeavan puhumaan bojanista ja täysin vapaaehtoisesti.

vierailija
Se kai se tässä yksi kiinnostava juttu onkin, että Kn vapaamuotoisemmassa yksilöartistishowssa kyseinen teema on ollut hämmästyttävän paljon läsnä esim eurotourilla, ja osasyynä sen takia se kiinnostaakin ainakin itseä, kun näyttää pienestäkin laukeavan puhumaan bojanista ja täysin vapaaehtoisesti.
Oli hyvät sananvalinnat tässä sun viestin viimeisessä lauseessa 😅

10/10

vierailija
Ainiin, yhtäkkiä muistin, että mähän näin viime yönä unta kostopitseistä! Tosin ei olleet meidän päähenkilöt siinä ollenkaan, vaan jostain syystä mun veljellä ja kolmella muulla miehellä oli valkoiset kostopitsipaidat päällä, ja mä selitin veljelle, mistä se kostopitsi on alunperin lähtöisin, kun se ei tiennyt. Kostopitsi oli siis ikään kuin joku yleinen miesten pukeutumistrendi, jonka alkuperä oli jo hämärtynyt. Että tällaista kamaa nykyään aivot tuottaa öisin.

vierailija
Äänestäisin ekana pääkylttiä, ts halutessaan helpompi vuorovaikuttaa sen kanssa ja käsitellä, jos siihen päätyy:D ja ehkä hätkäyttää vähemmän, vs jos yhtäkkiä pelkkä bojanin naama keikkuu, mutta hilpeä ajatus sekin! Kyltti eka ja katsotaan sen mukaan?
Tarkoitin siis naamaria, että yllättääkö ja hätkäyttääkö se enemmän, että ensin kyltillä ja sen mukaan katsoa:) vaikka ei siinä, uskoisin kyllä, että Kn mielestä naamari/t olis kans hauskaa ja osuis hänen huumoriin.

vierailija
Ainiin, yhtäkkiä muistin, että mähän näin viime yönä unta kostopitseistä! Tosin ei olleet meidän päähenkilöt siinä ollenkaan, vaan jostain syystä mun veljellä ja kolmella muulla miehellä oli valkoiset kostopitsipaidat päällä, ja mä selitin veljelle, mistä se kostopitsi on alunperin lähtöisin, kun se ei tiennyt. Kostopitsi oli siis ikään kuin joku yleinen miesten pukeutumistrendi, jonka alkuperä oli jo hämärtynyt. Että tällaista kamaa nykyään aivot tuottaa öisin.
Mainio. :D

vierailija
Minä näin kanssa vihdoin ja viimein K unta. Kuukausia olen yrittänyt manifestoida sitä uniin mutta ei ole herraa näkynyt. Jotain läheisyyttä siinä oli mutta ei mitään oikeaa toimintaa. Siinä unessa oli vaan jotenkin lämmin tunnelma ja meillä oli hauskaa. Aamulla herätessäkin olin vielä erityisen hyväntuulinen. Yleensä näen helpommin ihmisistä unia mutta K on vissiin vähän vaikea tapaus.

vierailija
Vois melkein tehdä tästä kyltin puutarhan keskelle. Ja laivan kannellekin. Ehkä se auttaisi meitä kaikkia aina muistamaan, millaista tämä meno voi olla ja mitä kohti ollaan taas menossa. :D
Lisäisin vielä, et nostalgia on musta ehdottomasti kierron yksi vaihe, esim uuteen nousuun tilalle tai sitä ennen. Hiljaisempina hetkinä ajautuu katsomaan vanhoja pätkiä ja haikeana muistelemaan, kunnes taas kiima rysähtää kierrossa päälle.

t. Shippauskierto-viestin kirjoittaja

vierailija
Olen nähnyt nyt K/JO-unta kaikkina paitsi kahtena yönä NT:n jälkeen ja siitä on kuitenkin jo melkein puolitoista kuukautta (sitä ennenkin tahti oli kyllä jo lähes sama) mutta mieluummin olisin ottanut yhden kuuman tai edes söpön unen, jonka muistaisinkin kunnolla. :D Jouluhan se.

vierailija
Lisäisin vielä, et nostalgia on musta ehdottomasti kierron yksi vaihe, esim uuteen nousuun tilalle tai sitä ennen. Hiljaisempina hetkinä ajautuu katsomaan vanhoja pätkiä ja haikeana muistelemaan, kunnes taas kiima rysähtää kierrossa päälle.

t. Shippauskierto-viestin kirjoittaja
Siis tämä. Ihanat kuvakoosteet Liverpoolista, Tavastialta, NTltä. Onpahan tullut kelattua.

Oma suosikkini on se, jonka taustalla on Coldplayn Something like you.

vierailija
Jatkan omasta puolesta varmaan enemmän tällä puutarhapuolella, tää tahti sopii paremmin luettavien sivujen puolesta mutta kurkkauksia varmasti siellä!
Mä käyn varmasti molemmilla puolilla. Täällä on kiva, kun voi kirjoitella vähän pidempiäkin juttuja ilman että kukaan räpäyttää silmäänsäkään, ja paatin puolella sitten voi kiimailla ja hepuloida kivasti. Molempia tarvitaan!

vierailija
Mäkin näin viime yönä unta Jokereista. En muista enää mitä, mutta kauan se kesti, ei ollut mitään romanttista, ennemmin sompailua niiden tiloissa keikalla tms.
Mulla oli jo aamulla herätessäni sellainen olo, että oon ihan varma, että nyt noi tyypit on monille tulleet viime yönä uniin, se eilinen live oli niin väkevä. En vain ehtinyt siitä kirjoittelemaan tänään, koska en ollut palstalla vaan töissä!
Näyttäisi toteutuneen 😊

Yhteistyössä