Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
🙈🙉🙊 Pahvi-Bojan ajatuksen äiti täällä hei! Vilpittömästi pahoillani, että tästä asiasta tuli tällainen vääntö. En kylläkään oikeasti ajatellut, että sinne kukaan kehtaisi sellaista raahata. Ja alkuperäinen ajatus oli, että jopa pahvinen Bojan olisi kuumempi K:n kanssa kuin mielestäni nolo ja kliininen Käkka esitys.
Oikeasti olen kyllä sitä mieltä, että jos ei siellä lavalla ole aito Bojan, niin K saa kyllä ihan itsekin kuuman shown aikaiseksi, ei siihen mitään korvikkeita tarvita. Ei Jukkaa eikä ehkä sitä Pahvi-Bojaniakaan.
(Tosin näin shippaajana ihan pikkuriikkisen tietenkin kiinnostaisi reaktio 🤭😁...)

vierailija
Voisko joku referoida vaan mihin aiemmin tuossa viitattiin, ei jaksasis koko ohjelmaa kuunnella?
Sonny soittaa biisin jossa jankutetaan lausetta, joka kuulostaa ihan kuin sanottais "takas sun luo" ja Kärtsä alkaa aprikoimaan, että kuka on palaamassa hänen luo, johon Sonny sanoo, että "älä nyt sellaista mieti". Ja tää oli joku viikkoo ennen NT.

vierailija
Pahvi-Bojan ajatuksen äiti täällä hei! Vilpittömästi pahoillani, että tästä asiasta tuli tällainen vääntö. En kylläkään oikeasti ajatellut, että sinne kukaan kehtaisi sellaista raahata. Ja alkuperäinen ajatus oli, että jopa pahvinen Bojan olisi kuumempi K:n kanssa kuin mielestäni nolo ja kliininen Käkka esitys.
Oikeasti olen kyllä sitä mieltä, että jos ei siellä lavalla ole aito Bojan, niin K saa kyllä ihan itsekin kuuman shown aikaiseksi, ei siihen mitään korvikkeita tarvita. Ei Jukkaa eikä ehkä sitä Pahvi-Bojaniakaan.
(Tosin näin shippaajana ihan pikkuriikkisen tietenkin kiinnostaisi reaktio ...)
Minä olen yksi niistä jotka tarttui sun idikseen saman tien, harmikseni en ole keikalle pääsemässä lähiaikoina.
Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että pahviBojan ruokkisi Kärtsärin huumorintajua ja olisi sen mielestä tosi symppis juttu. Ja jos ei noteeraisi mitenkään niin sitten varmaan olen väärässä, eikä sekään haittaisi yhtään.
Edelleen fanitan Kärdeä etenkin ihan omana itsenään, tää shippi brother or maybe something moren kanssa on vain kiva lisämauste, nähdäkseni myös artistin itsensä mielestä.

Ja kiusaus ei ole ikinä ok. Tosi inhottava olo tuli tosta yhdestä kommentista. Jos jonkun pitäisi hävettää ja nolottaa niin tuon.

vierailija
Kyllä me jos päästään menemään joku Bojan versio nyt viedään keikalle. Katsotaan.

Miksi? Tässä vaiheessa ihan vaan siksi, että joku lähti uhkailun linjalle
Suurin osa naudoista seisoo napakasti sun takana kaikilla neljällä sorkalla valmiina puolustamaan pahvi-Bojan liikettä vaikka hamaan tappiin. Go pahviB-nauta (ja pitkä kaveri), Go!

vierailija
Tämä!

Eiköhän K:n ja JO:n musasta tykkäävillä ole tänä syksynä fiilisteltävää riittämiin, vaikka K ja B ei puhuisikaan toisistaan keikoilla. B nyt muutenkin on puhunut K:sta säästeliäästi.
Mä en ainakaan odota heidän puhuvan toisistaan keikoillaan, miksi puhuisivat? Mulle se on niin, että joko avaavat oikean yhteistyön ja yhteyden toisiinsa TAI sitten se meno, mitä nyt on, eli kumpikin tekee omaa juttuaan ja on yhteydessä (toivottavasti) ykstyisesti.

vierailija
Minä olen yksi niistä jotka tarttui sun idikseen saman tien, harmikseni en ole keikalle pääsemässä lähiaikoina.
Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että pahviBojan ruokkisi Kärtsärin huumorintajua ja olisi sen mielestä tosi symppis juttu. Ja jos ei noteeraisi mitenkään niin sitten varmaan olen väärässä, eikä sekään haittaisi yhtään.
Edelleen fanitan Kärdeä etenkin ihan omana itsenään, tää shippi brother or maybe something moren kanssa on vain kiva lisämauste, nähdäkseni myös artistin itsensä mielestä.

Ja kiusaus ei ole ikinä ok. Tosi inhottava olo tuli tosta yhdestä kommentista. Jos jonkun pitäisi hävettää ja nolottaa niin tuon.
Hyvin sanottu! Ärsyttää kun täällä on usein sellaista mentaliteettia, että "Ai sinulla on shippaushenkisiä ajatuksia, miksi et arvosta näitä artisteja ollenkaan omana itsenään?! Et varmaan edes kuuntele heidän musiikkiaan." Täh. Arvostamme Kärtsän musiikkia, ja hänen tunnetusti pulppuilevaa höpsöä huumorintajuaan. :)

vierailija
Superfania pahasteltiin yhdessä rivin nautalaumana kun se "kehtasi" viedä yhdelle keikalle sen puhalletun nuken, mutta samat naudat on ihan innoissaan pahvinuken viemisestä keikalle. Katsokaa itseänne peiliin ja pyytäkää superfanilta anteeksi edelliset paheksuntanne.

vierailija
Superfania pahasteltiin yhdessä rivin nautalaumana kun se "kehtasi" viedä yhdelle keikalle sen puhalletun nuken, mutta samat naudat on ihan innoissaan pahvinuken viemisestä keikalle. Katsokaa itseänne peiliin ja pyytäkää superfanilta anteeksi edelliset paheksuntanne.
Mä en paheksunut silloin enkä nyt. Jos nyt keskittyisit vain itseesi sinäkin etkä olisi koko ajan muita syyllistämässä ihan kaikesta, mistä sulla ei ole edes minkäänlaista aitoa ja todistettua tietoa.

vierailija
Siis mitä hittoa nyt oikeasti. Seksinukke ja pahvinen ihmisen kuva ovat hyvin, hyvin eri maailmassa. Pahvi-Bojanin voisi antaa vaikka muksulle, siinä missä seksinuket eivät kuulu julkisille paikoille.

vierailija
Jännästi tänään on kyllä ollut paljon sellaista realismi-ankeutus-nillitystä ja esineellistämisestä loukkaantumista. Jos vaan yritettäisiin kaikki mahtua sulassa sovussa tänne paatille (tai siis puutarhaan minne olemme laivalta haaksirikkoutuneet)...

Mun mielestä se saumojen yms. tarkkailu on rakkaudellista huumoria eikä siinä yritetä ilkeillä kenellekään. Tietenkään tosielämässä ei kuulu kommentoida kenenkään ulkonäköä, saati anatomisia mittoja, mutta missä sitten jos ei täällä asiaan hurahtaneiden parissa? Tämän shippiyhteisön parhaat jutut on kuolemattomia, esim. Vauvalta K&B:n ja JOn takapenkkitetris, johon joudutaan ottamaan järeät keinot (lue: Janin yksityishenkilö) käyttöön. Älyvapaata huumoria - ja niin parasta! Löysätään vähän nutturaa ja availlaan niitä housujen nappeja, jooko?
Tää on aika kiinnostava: "Tietenkään tosielämässä ei kuulu kommentoida..." Eikö tämä palsta olekaan tosielämää, onko tämä ihan kuvitteellinen paikka?
How about: "Tietenkään tosielämässä ei saa puhua rasistisesti tai alistavasti kenestäkään, mutta missä sitten jos ei täällä meidän rasismiin hurahtaneiden julkisella keskustelupalstalla."

Mulla ei ole mitään älyvapaata huumoria vastaan sinänsä, mutta jossain kohtaa vaan menee raja, ja en ole ainoa, jolla se raja menee noiden anatomisten zoomailujen kohdalla.

vierailija
Tuntuu siltä, Mark on nyt vähän puun ja kuoren välissä, että miten vlogin toteuttaisi, että se palvelisi kaikkia tasapuolisesti. Muuten voi tulla herkästi sanomista Jokainen keikoilla ollut voi myös jännätä, joutuuko / pääseekö vlogiin
Mä näyn ainakin jo Ylen klipissä, mutta niin kaukaa, etten tunnistaisi itsekään, ellen tietäisi, että olen siinä :D

vierailija
No se nyt oli täsmälleen yhtä nolo juttu kuin Jukan suuteleminen... Se nyt ei vaan ole ihan sama, kenen tai minkä kanssa se K siellä showta vetää. Kun pitäis löytyä sitä kipinää ja sähköä...

vierailija
On kyllä mielenkiintoista että Bojan sanoi näin vielä 4.10. Mitä ihmettä tapahtui?

”Kun konsertti julkistettiin, meillä ei ollut aavistustakaan, että vuotta myöhemmin olisimme siinä kohdassa, missä olemme nyt. Tänä vuonna on tapahtunut paljon, ja tämä konsertti merkitsee meille erään aikakauden loppua ja uuden, vielä tärkeämmän, virallista alkua. Cvetličarnasta ja Križankasta saadun kokemukseni perusteella tiedän, että itkemme kuin sade heti kun pääsemme pukuhuoneeseen. Odotan todella innolla näitä kyyneleitä, koska en ole itkenyt vähään aikaan. Itku luultavasti jatkuu ja vie meistä paljon. En sanoisi, että tunnemme tyhjyyttä. Kaksi päivää konsertin jälkeen lähdemme yhteiselle lomalle, jossa pääsemme keskustelemaan ja purkamaan kaikkea mitä meille on tapahtunut. Loman jälkeen lähdetään heti kiertueelle, harkinta-aikaa ei jää paljoa.”

vierailija
Mä en tajua kun täällö huudetaan et tää shippipalsta eikä todellisuutta saa sotkea tähän ja kaikki tapahtuu mielikuvituksessa ym ym ja sit täällä kuitenkin kannatetaan ihan reaalimaailmassa jonkun pahvikuva viemistä keikalle, siis sen mielikuvitusshipin osapuolen keikalle🤔

vierailija
On kyllä mielenkiintoista että Bojan sanoi näin vielä 4.10. Mitä ihmettä tapahtui?

”Kun konsertti julkistettiin, meillä ei ollut aavistustakaan, että vuotta myöhemmin olisimme siinä kohdassa, missä olemme nyt. Tänä vuonna on tapahtunut paljon, ja tämä konsertti merkitsee meille erään aikakauden loppua ja uuden, vielä tärkeämmän, virallista alkua. Cvetličarnasta ja Križankasta saadun kokemukseni perusteella tiedän, että itkemme kuin sade heti kun pääsemme pukuhuoneeseen. Odotan todella innolla näitä kyyneleitä, koska en ole itkenyt vähään aikaan. Itku luultavasti jatkuu ja vie meistä paljon. En sanoisi, että tunnemme tyhjyyttä. Kaksi päivää konsertin jälkeen lähdemme yhteiselle lomalle, jossa pääsemme keskustelemaan ja purkamaan kaikkea mitä meille on tapahtunut. Loman jälkeen lähdetään heti kiertueelle, harkinta-aikaa ei jää paljoa.”
Kyllä, aika outoa. Ja palstoilla on ehdotettu matkan perumisen syyksi jotain perheenjäsenen pyöreitä synttäreitä tms, mikä ei kyllä kuulosta uskottavalta...

vierailija

Mä luulen, että Bojan oli tuossa kohtaa yksinkertaisesti niin uupunut, että koki haluavansa lomaa myös jokereista. Ajan viettäminen äitinsä, isänsä ja siskonsa kanssa tuntui ehkä vähemmän kuormittavalta kuin matkustaminen poikien kanssa Thaimaahan. Voi olla että perhe myös pyysi tulemaan heidän mukaansa.

vierailija

Niin tähänhän ei ole vieläkään saatu mitään selitystä. Ja se piilottelu teki asiasta vielä oudomman.

vierailija
Mä luulen, että Bojan oli tuossa kohtaa yksinkertaisesti niin uupunut, että koki haluavansa lomaa myös jokereista. Ajan viettäminen äitinsä, isänsä ja siskonsa kanssa tuntui ehkä vähemmän kuormittavalta kuin matkustaminen poikien kanssa Thaimaahan. Voi olla että perhe myös pyysi tulemaan heidän mukaansa.
Joo, mutta silloinhan olisi voinut vaan sanoa, että tulikin suunnitelmiin muutos ja haluaakin viettää aikaa perheensä kanssa. Kukaan ei olisi ihmetellyt. Mutta kuitenkin esitettiin viimeiseen saakka, että kaikki on matkassa mukana.

Yhteistyössä