Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä kyllä ymmärrä mitä viihdyttävää siinä on shipin kannalta, että väkisin kaivetaan joku reaktio. Mua viihdyttää kyllä enemmän ne spontaanit jutut omasta aloitteesta. Mut miten vaan, en mä sinne keikalle oo menossa.

vierailija
Et sä mikään palstapoliisi tai Käärijän tunne-elämän tietäjä ole itsekään että turha ottaa tästä mitään asiantuntijan roolia itsellesi. Joku muu voi saada siitä mahdollisuudesta jotain? Ai niin kuin kuka, sinä vai? Itsekkäästi omaa agendaasi täällä olet vain tyrkyttämässä vaikka Käärijä tai vaikka Bojan saattaisi pitää moista kylttiä jopa loukkaavana tai nolona.
Joskus mietityttää että missä vaihtoehtoisuniversumissa te olette nämä viime ajat oikein eläneet. Varmasti joo K loukkaantuu ja nolostuu Bojanin naamasta. Ja päinvastoin.
Oletko yhtään ehtinyt euro tourin välispiikkeihin tutustumaan?
I touched the Bojan titties.... ehdotan, että laitat Kärtsärille viestiä ja kehotat suodattamaan vähän paremmin näitä puheita, ettei nyt vaan liiasta Bojanin tuputtamisesta loukkaantuisi eikä nolostuisi.

vierailija
Joskus mietityttää että missä vaihtoehtoisuniversumissa te olette nämä viime ajat oikein eläneet. Varmasti joo K loukkaantuu ja nolostuu Bojanin naamasta. Ja päinvastoin.
Oletko yhtään ehtinyt euro tourin välispiikkeihin tutustumaan?
I touched the Bojan titties.... ehdotan, että laitat Kärtsärille viestiä ja kehotat suodattamaan vähän paremmin näitä puheita, ettei nyt vaan liiasta Bojanin tuputtamisesta loukkaantuisi eikä nolostuisi.
En mä mistään Käärijän spiikeistä nolostu, todellakaan, vaan tälläisistä fanien puolesta väkisin Käärijän ja Bojanin naamaan tapahtuvasta shipin hieronnasta. Siinä on vissi ero mikä ei ilmeisesti ole sinulle lainkaan selvä.

vierailija
Kaikki kyltit keikoilla on prceestä. Ne blokkaa näkyvyyden takana olevilta. Kyllä v*tutti kun olin kesällä yhdellä Kärtsän keikalla ja jollain etualalla oli isohko kylttu, jota se piti ilmassa lähes koko keikan! Kaikissa kuvissakin näkyy lähinnä se fakin kyltti ja kärtsä jäi sinne taakse. Jos olisin päässyt sen tyypin lähelle niin olisin käskenyt heivaamaan sen kyltin pois, en tajua miksei sen takana olleet kehdannut sanoa mitään. Joku ulkomaalainen se oli..

vierailija
En mä mistään Käärijän spiikeistä nolostu, todellakaan, vaan tälläisistä fanien puolesta väkisin Käärijän ja Bojanin naamaan tapahtuvasta shipin hieronnasta. Siinä on vissi ero mikä ei ilmeisesti ole sinulle lainkaan selvä.
Aika iso osa niistä spiikeistä on lähtenyt nimenomaan kylttien (kyllä, Bojanin nimeltä mainitsevien sellaisten) ansiosta käyntiin. Eli ei nähdäkseni eroa mitenkään.

vierailija
Kaikki kyltit keikoilla on prceestä. Ne blokkaa näkyvyyden takana olevilta. Kyllä v*tutti kun olin kesällä yhdellä Kärtsän keikalla ja jollain etualalla oli isohko kylttu, jota se piti ilmassa lähes koko keikan! Kaikissa kuvissakin näkyy lähinnä se fakin kyltti ja kärtsä jäi sinne taakse. Jos olisin päässyt sen tyypin lähelle niin olisin käskenyt heivaamaan sen kyltin pois, en tajua miksei sen takana olleet kehdannut sanoa mitään. Joku ulkomaalainen se oli..
Pahviboitsussa sekin etu, että se on nimenomaan ihmisen pään kokoinen, eli ei yhtään sen enempää takana olevien tiellä kuin kuka tahansa pitkähkö katsoja.

Yhteistyössä