Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en luule mitään itsestäni mutta pahvibojanien suunnittelijat on kyllä epätoivoisia kommenttien lypsäjiä ja epätoivoisia hiipuvan shipin ylläpitäjiä. Mutta saahan sitä toki itsestään naurettavan tehdä.
Joo. Ja sun kanta on nyt tullut selväksi. Olisiko mitään muuta puheenaihetta, joka sua kiinnostaisi tän jatkuvan negailun lisäksi?

vierailija
No riippuu. Mulla on yksi kaveri, jonka avopuolison kanssa ei ole mitään yhteistä, ja vaikkei mulla olisi sitä mitään vastaan, hän yleensä poistuu paikalta, kun menen kaverin luokse kylään. Tai kaveri luullakseni jopa järkkää näin, vaikka en ole tätä ikinä pyytänyt. Mutta taas toisen kaverin puoliso mielellään hengaa kolmistaan. Ihmiset ja tilanteet ovat erilaisia.
-eri
Kyllä, ilmeisesti tämän avokin kanssa kuitenkin tullaan toimeen koska oli mukana moikkaamassa sekä Tavastialla että Tampereella, niin en näe syytä miksi ei olisi ollut kotona.

vierailija
Tuo Bn storeissa jakama luluxan piirros lentoasuisista jokereista: miks musta näytti, että se punanen sauva, josta B tarraa kiinni kuvassa, oli jotain muuta. Tai ehkä se olikin, erilainen ohjauskeppi vaan.

vierailija
Minä en oikein ymmärrä miksi NT-vlogissa pitäisi olla jotenkin tietty määrä sisältöä eri maista. Elvis Costellon tapaamisesta ei nähty juuri mitään kiertueen aikana, joten olisi kiva nähdä sitä. Yhteistyö on kuitenkin todella tärkeä juttu JO:lle. Kerrottakoon tähän väliin että mun äidin suosikkibiisi on New wave. Ruotsista olisi kiva nähdä lämppäribändin kohtaamisesta materiaalia, kun jäsenet olivat joksuille entuudestaan tuttuja ja nyt roolit olivat toisin päin. Ruotsin keikalle matkusti paljon eurohubista tuttuja faneja, joita varmaan nähdään, sillä heidän kanssaan on selkeästi kuvausluvat kunnossa. En tiedä missä kaikkialla Mark kuvasi, mutta eiköhän se kuvattu sisältö ja sen laatu ratkaise editointiratkaisuja tehdessä enemmän kuin missä maassa materiaali on kuvattu.

vierailija
Olen eri kuin aikaisempi pahvi-Bojania kritisoinut, mutta olen ihan samoilla linjoilla. Shippaan K&B, mutta shipin tunkeminen Käärijän keikalle pahvisen-Bojanin muodossa on todella mautonta ja ylittää sen rajan, että shippiä ei tuputeta niiden kohteiden naamalle väkisin. Miksi Käärijän keikalle ei voisi mennä vain nauttimaan hänen musiikista ja live-esiintymisestä ilman, että illan päätarkoitus on saada jotain kommenttia Bojanista?

vierailija
Joo, B selittää, että ” kyllä, tavattiin ammatillisissa merkeissä ja yhteisestä musiikista puhuttiin niin innokkaasti, että pyykit unohtui”. Ja K sitten heti seuraavassa haastattelussa sanoo, että yhteisestä musiikista ei ole puhuttu (Tämä oli siis vitsi )
Joo ja heittelee jotain tosi epämääräistä maybe, maybe not juttua jolloin asian voi kääntää miten vain päin

vierailija
Hakuilmoitus: pahvibojan etsii sijaissynnyttäjää yhden illan suhteeseen.

Tarkempia tietoja:
- voi hylätä kertakäytön jälkeen
- saa laittaa kiertoon
- mahtuu hupparin alle lämpöön säilöön. On aluksi ehkä vähän ujo
- saattaa houkuttaa sanallista tai fyysistä kontaktia paidattomalta riehujalta, tai sitten ei, sekin sopii yhtä hyvin

Täydentäkää tuntomerkkejä tai ominaisuuksia tarvittaessa.

Joulu.

vierailija
Nyt rauha maahan sen pahvi-Bojanin kanssa, hyvät ihmiset. Eikö kaikille ole jo selvää, että vitseistä ja puheesta huolimatta ihmiset tällä palstalla on sen verran nössöjä, ettei kenelläkään tule olemaan pokkaa viedä pahvikuvaa Bojanista tuonne. :'D

vierailija
No toivottavasti eivät kipeinä tavanneet faneja 😕 Mietin kyllä eilisen liven aikana ettei B esiintynyt ihan täysillä vaikka olikin hyvä keikka.
Minustakin B vaikutti eilen vähän väsyneeltä ja haluttomalta mutta en kommentoinut sitä täällä, kun yleinen konsensus hänen esiintymisestään tuntui olleen päinvastainen. Ehkä hän sit kuitenkin oli eilen jo flunssainen.

vierailija
Olen eri kuin aikaisempi pahvi-Bojania kritisoinut, mutta olen ihan samoilla linjoilla. Shippaan K&B, mutta shipin tunkeminen Käärijän keikalle pahvisen-Bojanin muodossa on todella mautonta ja ylittää sen rajan, että shippiä ei tuputeta niiden kohteiden naamalle väkisin. Miksi Käärijän keikalle ei voisi mennä vain nauttimaan hänen musiikista ja live-esiintymisestä ilman, että illan päätarkoitus on saada jotain kommenttia Bojanista?
Voi mennä tietenkin! en nää vain siinä paljoa eroa pahvisessa kyltissä, jossa on suorempi teksti, joka usein ohjaa sanomisia vielä paljon enemmän.

vierailija
Joku muu voi saada siitä mahdollisuudesta jotain. Ei nyt kuitenkaan mennä ajatuspoliisilinjalle täällä.
Sun mielestä siis kaikki kyltit on pahasta?
Toisaalta ihan sama mitä mieltä sinä olet tästä, ei sulle kukaan sitä pahviboitsua ole väkisin kainaloon tunkemassa.

vierailija
Nyt rauha maahan sen pahvi-Bojanin kanssa, hyvät ihmiset. Eikö kaikille ole jo selvää, että vitseistä ja puheesta huolimatta ihmiset tällä palstalla on sen verran nössöjä, ettei kenelläkään tule olemaan pokkaa viedä pahvikuvaa Bojanista tuonne. :'D
Mä lupaan kyllä viedä jos ei vielä ensi vuoden alkuun mennessä ole kukaan muu toteuttanut. Sitä ennen en valitettavasti pääse keikalle.

vierailija
Kyllä meitä useampi on täällä, mutta tulemme niputetuksi yhdeksi "nillittäjäksi". Taitaa toi pahvipakottaja olla se itsensä komppaaja.

vierailija
Joku muu voi saada siitä mahdollisuudesta jotain. Ei nyt kuitenkaan mennä ajatuspoliisilinjalle täällä.
Sun mielestä siis kaikki kyltit on pahasta?
Toisaalta ihan sama mitä mieltä sinä olet tästä, ei sulle kukaan sitä pahviboitsua ole väkisin kainaloon tunkemassa.
Et sä mikään palstapoliisi tai Käärijän tunne-elämän tietäjä ole itsekään että turha ottaa tästä mitään asiantuntijan roolia itsellesi. Joku muu voi saada siitä mahdollisuudesta jotain? Ai niin kuin kuka, sinä vai? Itsekkäästi omaa agendaasi täällä olet vain tyrkyttämässä vaikka Käärijä tai vaikka Bojan saattaisi pitää moista kylttiä jopa loukkaavana tai nolona.

vierailija
Oliko tuo pikachu(kin) nyt sitten viittaus? Laivan uloskäyntiä etsien, mutta ei taida löytyä, kun ikkunoistakin tulvii vaikka mitä materiaalia. Oliko täällä sitä irtaudu laivasta vaikka edes hetkeksi vertaistukikerhoa? Tiskit, pyykit ja koti sekaisin!
Pitäiskö sille vertaistuelle olla oma ketju. Mä olen vähän saanut vähennettyä palstailua ihan vaan tahdonvoimalla. On muuten B harvinaisen söpö kapteenina tuossa Pikachu kuvassa. Alkupään stooreissa nähdään, miten puku tekee miehen. On komeita nuo Nace ja Kris. Paidaton Kris on tosi kaunis. On se kumma, ettei kuitenkaan saa aikaan samaa vaikutusta kuin B. Ja jos mun poika tämänkin viestin näkisi🙄

vierailija
Et sä mikään palstapoliisi tai Käärijän tunne-elämän tietäjä ole itsekään että turha ottaa tästä mitään asiantuntijan roolia itsellesi. Joku muu voi saada siitä mahdollisuudesta jotain? Ai niin kuin kuka, sinä vai? Itsekkäästi omaa agendaasi täällä olet vain tyrkyttämässä vaikka Käärijä tai vaikka Bojan saattaisi pitää moista kylttiä jopa loukkaavana tai nolona.
Kyllä. Ja ei ole sun tehtävä vahtia mun tai muiden tekemisiä, sanomisia ja ajattelua. Itse ollaan jokainen itsestämme vastuussa ja sen pitäisi riittää.

Yhteistyössä