Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, olen itse menossa huomenna Apolloon ja vaikka näitä kahta ihanuutta kevyesti shippailenkin, niin toivon todella ettei se pahvi-Bojan manifestoidu huomisen keikalle. K:ta minä olen sinne menossa nyt katsomaan ja kuuntelemaan.
Tuskin se pahviBoitsu nyt sentään laulamaan rupea. Eli ei pelkoa siitä, että joutuisit kuuntelemaan ketään muuta.

vierailija
Tuntuu, että kummallisen paljon nyt tänään etsitään kaikesta negatiivista ja halutaan täällä määräillä, kuinka K ja B pitäisi käyttäytyä, ja samoin kuinka muiden fanien tulisi toimia.

Eikö täälläkin edelleen ole tarkoitus shipata ja fiilistellä? Olisi mukava, jos jokainen saisi tehdä sitä niin kuin itse haluaa ja jutella itseään kiinnostavista asioista ilman, että joku on heti moittimassa. Ja jos on sitä mieltä, että K ja B välillä ei enää ole mitään kiinnostavaa ja parempikin, ettei kukaan enää millään tavalla liikaa korosta heidän välejään, niin ehkä siinä vaiheessa kannattaisi itse yrittää irrottautua täältä ja antaa muiden jatkaa juttua.

K ja B tietysti meistä riippumatta toimivatkin niin kuin itse parhaaksi näkevät ja puhuvat ihan siitä mistä haluavat, enkä oikein ymmärrä sitäkään, että niin moni tuntuu nyt heidänkin toiminnastaan loukkaantuvan tai harmistuvan. Ihan mitä sitten tekevätkin, niin aina on jonkun mielestä väärin. Jos halutaan heitä fanittaa, niin annetaan heidän olla ihan sellaisia kuin ovat.
Minua on häirinnyt se, että jos tuo jotain realismia ketjuun, joku on heti huomauttamassa, että ei kuulu shippaukseen. Kai sitä vähän voisi saada asioita pohtia, kunhan varoo niitä yksityishenkilöitä.

vierailija
Luin hieman väsyneillä aivoilla että kvittenkondylooma:O
Eikä 😂. Nyt kuule suosittelisin jo pientä taukoa palstailusta, vartinkin verran voisi jo olla hyväksi. Tai sitten käyt Tommyn ja talikon käsittelyssä kellarilla, siinä voi kyllä mennä kauemmin. Olikos siitä Listagaystä mitään havaintoa enää kellarireissun jälkeen? Taitaa olla miestä seinällä edelleen...

vierailija
Eikä . Nyt kuule suosittelisin jo pientä taukoa palstailusta, vartinkin verran voisi jo olla hyväksi. Tai sitten käyt Tommyn ja talikon käsittelyssä kellarilla, siinä voi kyllä mennä kauemmin. Olikos siitä Listagaystä mitään havaintoa enää kellarireissun jälkeen? Taitaa olla miestä seinällä edelleen...
Eiköhän ne ole jo Tommyn kanssa purjehtineet auringonlaskuun.

vierailija
Tässä haastattelussa B puhuu siis ensi vuoden kiertueista: https://www.slovenskenovice.si/bulvar/domaci-traci/bojan-cvjeticanin-vem-da-bomo-jokali-kot-dez/

Eli maaliskuussa tulossa Euroopan kiertue, kesällä festareita ja loppuvuodesta kaksi kiertuetta niihin maihin, joihin eivät ole alkuvuodesta menossa. (LaduSLO korjaa jos käännös on väärin :D)

Voisin kuvitella, että käyvät ensin ehkä uusissa paikoissa (Italia, lisää Saksaa?) tai UK:ssa. Kesällä varmaan Szigetissä, kun B puhui festareista, joista ovat kauan haaveilleet, ja joissa muissa Euroopan maissa. Toivottavasti viimeistään loppuvuodesta tie veisi Suomeen.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Nään kyllä sieluni silmin, että Kärtsäri kaappaa pahviksen lavalle ja taitavana vatsastapuhujana vetäisee carpe diemit ja kertoo pyykkitarinan taustat Boitsun puolesta. Ja mahdollisesti tulee jotain vastausta myös siihen serenaadiin.
The Bojanbojanbojan titties lähtee moottori käyntiin niin se ei vähällä lopetakaan. Toivottavasti saadaan liveä kun se puoli yötä siellä papattaa menemään. 😂

vierailija
Myös B tuntuu ihminen, joka haluaa pitää suhteen K:hon yksityisenä ja suojella niiltä,jotka arvostelee sitä ja muutenkin silloin kesän haastiksessa kun kysyttiin paras muisto k:sta ja B halunnut vastata siihen ja eihän muut ystävyyssuhteita tee sama kuin K

vierailija
Nään kyllä sieluni silmin, että Kärtsäri kaappaa pahviksen lavalle ja taitavana vatsastapuhujana vetäisee carpe diemit ja kertoo pyykkitarinan taustat Boitsun puolesta. Ja mahdollisesti tulee jotain vastausta myös siihen serenaadiin.
Mäkin haluisin niin tämän nähdä. Adoptoikaa joku tämä pahvihurmuri yhdeksi illaksi, niin voidaan laittaa Bojanehdotus kärpylle tarjolle. Etäkeikoille vain täl hetkel pääsevänä ei oikeen auta heilutella pahvibojania IG-livelle:D

vierailija
Joo B tyylilleen uskollisena koittaa korjata kalsarijuttuja selittelemällä, että miten pyykkinsä päätyi K luokse. Lopputulos on kuitenkin alkuperäistä tilannetta pahempi ja some räjähtää
Tuli mieleen ne Bojanin sosiologian luennot, kun vakavana yritti selittää K n kanssa viettämäänsä aikaa viisuissa. Tuskin kalsarijuttuun enää palataan ja se on v136armaan jo unohtunut.

Yhteistyössä