Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiellätkö itse markkinointinäkökulman kokonaan? Minä en ja suorastaan odotan sitä kun kiihtyvällä tahdilla tulee taas kaikenlaista somekontenttia vaikka olisivatkin hissun kissun pääasiassa tässä välissä.
En. Mutta asian korostaminen on minusta suoraan sanottuna mänttiä. Nuokin keikat oli loppuunmyytyjä joita muka NT aikana mainostivat vaan, eikä yhtään ollut kiva olla yhdessä.

vierailija
B ei sitten osaa tehdä mitään oikein. Jos puhuu tai tuo K:ta esille se on vain markkinointikikka. Taas kun ei tuo esille sekin käännetään, että kyllä se sen taas esille ottaa kun tarvitsee markkinointia.
Ovat ystäviä eikä B varmaan halua, että häntä ajatellaan vaan hyväksi käyttäjäksi. K:han ei markkinointiin JO tarvitse vaan puhuu ja seilaa ihan miten itse haluaa.
Musta B tekee asiat just oikein. Pitää K ystävyyden yksityisenä. Sitten kun tarvii, niin yhdessä K:n kanssa promoaa juttuja. Fanit tykkää ja saa pitää ystävän kanssa hauskaa. Mikäs tuon fiksumpaa olisikaan 😁

vierailija
Ääni myös minulta tuolle ystävyys yksityisenä jne. Ei kaikkea tarvitse jakaa eikä jakamattomuus tarkoita välien menoa. Promoamisenkin katson enemmänkin fan servicenä faneille eli tietävät että halutaan saada katsoa edes vähän mitä tekevät yhdessä eikä tämän tarvitse edes olla shippikontenttia. Ei se ole mitään markkinotintiaspektin korostamista.

vierailija
Musta B tekee asiat just oikein. Pitää K ystävyyden yksityisenä. Sitten kun tarvii, niin yhdessä K:n kanssa promoaa juttuja. Fanit tykkää ja saa pitää ystävän kanssa hauskaa. Mikäs tuon fiksumpaa olisikaan
Tämä! Miksi B pitäis ns. jakaa ystävät työn sekä fanien kesken. K on ihmisenä enemmän tunteita näyttävä ja tykkää puhua ihmisten kanssa. Sen ymmärrän, jos B kostopitsiä esittelee tai muuten puhuu Bstä :D K on myös sanonut, että hän on "ikävöivä ihminen" tai jotenkin niin. Ehkä vaan on tottunut, että ystävät on lähellä ja siksi tykkää ottaa B puheeksi.

vierailija
Tuntuu siltä, Mark on nyt vähän puun ja kuoren välissä, että miten vlogin toteuttaisi, että se palvelisi kaikkia tasapuolisesti. Muuten voi tulla herkästi sanomista :D Jokainen keikoilla ollut voi myös jännätä, joutuuko / pääseekö vlogiin :D :D

vierailija
Ääni myös minulta tuolle ystävyys yksityisenä jne. Ei kaikkea tarvitse jakaa eikä jakamattomuus tarkoita välien menoa. Promoamisenkin katson enemmänkin fan servicenä faneille eli tietävät että halutaan saada katsoa edes vähän mitä tekevät yhdessä eikä tämän tarvitse edes olla shippikontenttia. Ei se ole mitään markkinotintiaspektin korostamista.
Kyllä se on jos kokoajan vaan korostetaan sitä miten ihan vaan mainostamista on yhteys niinkuin osa tekee.

Tuo NT olisi mennyt oikein hyvin ilman Käärijää. Eikä keikat oli loppuunmyytyjäkin eikä Käärijää oltu luvattu osaksi keikkaa. Se oli ylimääräinen osa. 🤷

vierailija
Tämä! Miksi B pitäis ns. jakaa ystävät työn sekä fanien kesken. K on ihmisenä enemmän tunteita näyttävä ja tykkää puhua ihmisten kanssa. Sen ymmärrän, jos B kostopitsiä esittelee tai muuten puhuu Bstä K on myös sanonut, että hän on "ikävöivä ihminen" tai jotenkin niin. Ehkä vaan on tottunut, että ystävät on lähellä ja siksi tykkää ottaa B puheeksi.
Kauniisti sanottu, että on ikävöivä ihminen. Hyvin uskon. Hän vaikuttaa tunneihmiseltä kaiken sen touhotuksen takana. Se on varmaankin jonkinlainen kuori, jonka taakse herkkyyttään piilottaa.

vierailija
Mun mielestä samanlainen NT syksymmällä ja useampi keikkapaikka olisi kiva. Vai onko kesästä ja festareista JO "puhunut"? Jos K ja joitain muita kiinnostavia nimiä on samoilla festareilla, niin se lippukaaos tulee olemaan helv et tiä. Harmittaa jo etukäteen.
Enpä tiedä, jollei nyt jotain ulkomaalaista suurnimeä samoille festareille ole tulossa. K. nyt on varmasti kaikille suurimmille festareille kiinnitetty.

vierailija
En. Mutta asian korostaminen on minusta suoraan sanottuna mänttiä. Nuokin keikat oli loppuunmyytyjä joita muka NT aikana mainostivat vaan, eikä yhtään ollut kiva olla yhdessä.
En ota kantaa tuohon markkinoinnin korostamiseen, mutta eikö NT Suomen keikat tulleet myyntiin heti Tavastia 1 jälkeen ja NT:n aikana julkaistiin SSOL Suomessa, jota promottiin näkyvästi K:n somessa. Kyllähän ne voi mainita, ei se ole arvostelua. Ystävät (maybe something more) tukee toisiaan. 💚

vierailija
Niinpä. Jos näin on, niin pettynyt olen. Heillä on materiaalia useamman päivän edestä, plus Kärpän vuoksi muutenkin enemmän vauhtia ja vaarallisia tilanteita. En seurannut UK touria, millainen vlogi sieltä tuli?
Kamalaa, tajusin just että olen kyllä nähnyt UK tourin vlogin, mutta ei mulla siitä juuri muistikuvia ole. Aika paljon siinä oli sekoilua Wild Youthin kanssa, eli otoksia backstagelta, juomingeista, jotain kädenvääntöä oli pitkä kohtaus, jonkin verran otoksia jonottavista faneista, ja ai niin! Paras hetki oli tietysti Janin "it's so sparklative"-hölmöily. Ei se ollut mikään erityisen hyvä vlog, edes noista vierailijoista (WY) huolimatta, ikävä kyllä. Olisi kaivannut parempaa editointia.

Ja mäkin tulen olemaan todella pettynyt, jos NT-vlogista yritetään väkipakolla siivota Kärtsä pois tai vähätellä Suomen osuutta. Ei siinä oikeasti olisi mitään järkeä ja sitten se K-yhteyden siivoaminen olisi jo tosi läpinäkyvää, kun kuitenkin Suomessa oli neljä keikkaa vs. Oslo ja Tukholma. Suomessa muutenkin sattui ja tapahtui, toki Oslossa oli Alessanda ja Elvis Costello, joten heitä varmasti korostetaan. Mutta otan kyllä henkilökohtaisena loukkauksena ja sodanjulistuksena, jos Mark onnistuu jotenkin Kärtsän siivoamaan pois tuosta vlogista. :D

vierailija
En ota kantaa tuohon markkinoinnin korostamiseen, mutta eikö NT Suomen keikat tulleet myyntiin heti Tavastia 1 jälkeen ja NT:n aikana julkaistiin SSOL Suomessa, jota promottiin näkyvästi K:n somessa. Kyllähän ne voi mainita, ei se ole arvostelua. Ystävät (maybe something more) tukee toisiaan.
Tuottajan en tarkoittanut ja tiedät sen varsin hyvin. Tottakai saa tukea ja tottakai sitä on ollutkin, mutta esim se mihin alunperin vastasin piti sisällään että kaikki on pelkkää markkinointia. Ei siihen Käärijää olisi tarvittu lomallaan koko loppuun myydyn kiertueen ajaksi Suomessa lähestulkoon.

Taisi olla se yksi yöllinen muutaman minuutin live ainoa muuten miten markkinoi Ssol:ia omassa somessaan suoraan.

vierailija
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä uskon vahvasti yhteisbiisiin! :D
Jos Joksut ovat Lontoossa monta kuukautta niin eiköhän Kärpällä ole joku pieni loma jolloin voisi piipahtaa.
+Kyllä noilla touhutontuilla riittäisi varmasti ideoita biisiin, vaikka ihan erityylistä musaa tekevät!

vierailija
Kamalaa, tajusin just että olen kyllä nähnyt UK tourin vlogin, mutta ei mulla siitä juuri muistikuvia ole. Aika paljon siinä oli sekoilua Wild Youthin kanssa, eli otoksia backstagelta, juomingeista, jotain kädenvääntöä oli pitkä kohtaus, jonkin verran otoksia jonottavista faneista, ja ai niin! Paras hetki oli tietysti Janin "it's so sparklative"-hölmöily. Ei se ollut mikään erityisen hyvä vlog, edes noista vierailijoista (WY) huolimatta, ikävä kyllä. Olisi kaivannut parempaa editointia.

Ja mäkin tulen olemaan todella pettynyt, jos NT-vlogista yritetään väkipakolla siivota Kärtsä pois tai vähätellä Suomen osuutta. Ei siinä oikeasti olisi mitään järkeä ja sitten se K-yhteyden siivoaminen olisi jo tosi läpinäkyvää, kun kuitenkin Suomessa oli neljä keikkaa vs. Oslo ja Tukholma. Suomessa muutenkin sattui ja tapahtui, toki Oslossa oli Alessanda ja Elvis Costello, joten heitä varmasti korostetaan. Mutta otan kyllä henkilökohtaisena loukkauksena ja sodanjulistuksena, jos Mark onnistuu jotenkin Kärtsän siivoamaan pois tuosta vlogista.
Tuo kuulostaisi jo oikeasti siltä, että on joku ongelma. 🙈🤷

vierailija
Toivottavasti K nyt kunnolla nosti hintojaan ensikesään. Keikkoja voisi olla vähemmänkin kun niistä tienaisi enemmän
Muuten mitä mieltä olette, olisiko K:sta ensi kesänä joidenkin festareiden pääesiintyjäksi? Eli ne keikkojen ajat olisi myöhemmin kuin klo 13 päivällä, eikä mitään koko perheen keikkoja. Vai onko K. itseasiassa vielä riski ottaa pääesiintyjäksi?

vierailija
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä uskon vahvasti yhteisbiisiin!
Jos Joksut ovat Lontoossa monta kuukautta niin eiköhän Kärpällä ole joku pieni loma jolloin voisi piipahtaa.
+Kyllä noilla touhutontuilla riittäisi varmasti ideoita biisiin, vaikka ihan erityylistä musaa tekevät!
Olen niin samaa mieltä kanssasi.
Ja yhteiset konsertitkaan ei ole pois suljettua, K:lla ja JO:lla on paljon samoja faneja, jotka varmasti näkisivät heitä yhteisillä keikoilla. Aina vuoronperää toinen avaisi keikan ja sitten yhdessä vetäisivät yhteistä musaa.

vierailija

Ja mäkin tulen olemaan todella pettynyt, jos NT-vlogista yritetään väkipakolla siivota Kärtsä pois tai vähätellä Suomen osuutta. Ei siinä oikeasti olisi mitään järkeä ja sitten se K-yhteyden siivoaminen olisi jo tosi läpinäkyvää, kun kuitenkin Suomessa oli neljä keikkaa vs. Oslo ja Tukholma. Suomessa muutenkin sattui ja tapahtui, toki Oslossa oli Alessanda ja Elvis Costello, joten heitä varmasti korostetaan. Mutta otan kyllä henkilökohtaisena loukkauksena ja sodanjulistuksena, jos Mark onnistuu jotenkin Kärtsän siivoamaan pois tuosta vlogista.
Kyllä! Ei todellakaan ole oikein, jos K the tour wife jätetään sivuun.

vierailija

Musta olisi kiva jos vlogissa olisi jatkossa enemmän kaikkien JO haastatteluita tai mietteitä tapahtumista. Se olisi myös hyvä tapa tehdä jäsenistä läheisempiä faneille. Kyllä siihen mukaan sekoiluja ja hauskoja juttujakin mahtuu. Mutta epäilen, että on vaan random pätkiä niin kuin aiemmissa. On siinä varmaan se Ihqun B&Kris laulu ja chachachaa pikkubussissa, kun fanit lauloi ulkona. Siis Elviksen ja Alessandran lisäksi 😁 K:n UMK vlogit oli musta hyviä, mutta ne taisi ollakin tv-ammattilaisten tekemiä.

vierailija
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä uskon vahvasti yhteisbiisiin!
Ei se mahdoton ole millään tavalla, mutta eri asia on panostetaanko siihen. Se lienee kiinni K:n kiireistäkin. Jos nyt vähän osaisi vetää rajoja keikkatahdille

vierailija
Olen niin samaa mieltä kanssasi.
Ja yhteiset konsertitkaan ei ole pois suljettua, K:lla ja JO:lla on paljon samoja faneja, jotka varmasti näkisivät heitä yhteisillä keikoilla. Aina vuoronperää toinen avaisi keikan ja sitten yhdessä vetäisivät yhteistä musaa.
Mä komppaan teitä todellakin. K ja JO lahjoilla voivat saada tosi omaperäisiä juttuja luotua.
T. Demoni Rockrock-jankkaaja

Yhteistyössä