Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se on jos kokoajan vaan korostetaan sitä miten ihan vaan mainostamista on yhteys niinkuin osa tekee.

Tuo NT olisi mennyt oikein hyvin ilman Käärijää. Eikä keikat oli loppuunmyytyjäkin eikä Käärijää oltu luvattu osaksi keikkaa. Se oli ylimääräinen osa.
Minä en sitä tarkoittanut että yhteys heidän välillän olisi yksistään promoa. Tottakai käyttävät sitä siinäkin ja toisaalta jos ja kun ovat yhteiskeikoilla niin luonnollisesti materiaalia myös tulee enemmän kuin nyt kun ovat eri maissa.

vierailija
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä uskon vahvasti yhteisbiisiin!
Jos Joksut ovat Lontoossa monta kuukautta niin eiköhän Kärpällä ole joku pieni loma jolloin voisi piipahtaa.
+Kyllä noilla touhutontuilla riittäisi varmasti ideoita biisiin, vaikka ihan erityylistä musaa tekevät!
Yhteisbiisin puolesta en uskaltaisi enää lyödä vetoa, mutta ikuinen pieni toivonkipinä mullakin siitä elää. Olisi ihan mielenkiintoinen yhteistyö varmasti. Sen sijaan uskoisin, että alkuvuodesta Kärpällä voisi oikeasti olla aikaa vierailla Lontoossa Joksujen luona. Tosin manifestoin sitä Slovenian reissua myös toteutuvaksi, kyllä se nyt olisi K:n vuoro käydä kaverin kotimaassa vierailulla...

vierailija
Tuntuu, että kummallisen paljon nyt tänään etsitään kaikesta negatiivista ja halutaan täällä määräillä, kuinka K ja B pitäisi käyttäytyä, ja samoin kuinka muiden fanien tulisi toimia.

Eikö täälläkin edelleen ole tarkoitus shipata ja fiilistellä? Olisi mukava, jos jokainen saisi tehdä sitä niin kuin itse haluaa ja jutella itseään kiinnostavista asioista ilman, että joku on heti moittimassa. Ja jos on sitä mieltä, että K ja B välillä ei enää ole mitään kiinnostavaa ja parempikin, ettei kukaan enää millään tavalla liikaa korosta heidän välejään, niin ehkä siinä vaiheessa kannattaisi itse yrittää irrottautua täältä ja antaa muiden jatkaa juttua.

K ja B tietysti meistä riippumatta toimivatkin niin kuin itse parhaaksi näkevät ja puhuvat ihan siitä mistä haluavat, enkä oikein ymmärrä sitäkään, että niin moni tuntuu nyt heidänkin toiminnastaan loukkaantuvan tai harmistuvan. Ihan mitä sitten tekevätkin, niin aina on jonkun mielestä väärin. Jos halutaan heitä fanittaa, niin annetaan heidän olla ihan sellaisia kuin ovat.

vierailija
Muuten mitä mieltä olette, olisiko K:sta ensi kesänä joidenkin festareiden pääesiintyjäksi? Eli ne keikkojen ajat olisi myöhemmin kuin klo 13 päivällä, eikä mitään koko perheen keikkoja. Vai onko K. itseasiassa vielä riski ottaa pääesiintyjäksi?
Festareiden pääesiintyjissä on kai myös vähän se pointti, että he ovat usein harvinaisempaa herkkua. Jos Kärtsä on joka festarilla, niin onko hän sitä enää?

vierailija
Tuottajan en tarkoittanut ja tiedät sen varsin hyvin. Tottakai saa tukea ja tottakai sitä on ollutkin, mutta esim se mihin alunperin vastasin piti sisällään että kaikki on pelkkää markkinointia. Ei siihen Käärijää olisi tarvittu lomallaan koko loppuun myydyn kiertueen ajaksi Suomessa lähestulkoon.

Taisi olla se yksi yöllinen muutaman minuutin live ainoa muuten miten markkinoi Ssol:ia omassa somessaan suoraan.
Aha, ok. En huomannut aiempaa. K meni varmasti mukaan, kun halusi viettää aikaa JO kanssa ja siksi oli varmaan pyydettykin. Mutta kyllähän K aikamoisen pöhinän sai aikaan kiertueen Suomen osan ympärille, kun sometti koko ajan.

vierailija
Tuottajan en tarkoittanut ja tiedät sen varsin hyvin. Tottakai saa tukea ja tottakai sitä on ollutkin, mutta esim se mihin alunperin vastasin piti sisällään että kaikki on pelkkää markkinointia. Ei siihen Käärijää olisi tarvittu lomallaan koko loppuun myydyn kiertueen ajaksi Suomessa lähestulkoon.

Taisi olla se yksi yöllinen muutaman minuutin live ainoa muuten miten markkinoi Ssol:ia omassa somessaan suoraan.
Kirjoitin kylläkin että se on hyvä markkinointikikkaKIN.

vierailija
Mites näettekö kun 2024 Maaliskuussa tulee eka kiertue ulos että suomeen lisättäisiin keikkoja vai miten?
Itse olen hieman pessimistisellä kannalla että, jos/kun kuuntelijamäärät tippuu niin ei ole enää kannattavaa keikkoja tulla tekemään kun ei ole varmuutta. Muualla luulen että noissa alankomaissa esim varmaankin myy hyvin kun matkustellaan eri puolilta sinne.
Niin, vähän sitä mieltä että myöhemmin JO todella tarvitsisi sitten sitä K:n vetoapua niin keikat myy joka tapauksessa, niin kauan kuin K on pinnalla. Mutta eihän sitä loputtomiin voi jatkaa niin että keikkojen myynti vaatii K:n mukaan.

vierailija
Joo B tyylilleen uskollisena koittaa korjata kalsarijuttuja selittelemällä, että miten pyykkinsä päätyi K luokse. Lopputulos on kuitenkin alkuperäistä tilannetta pahempi ja some räjähtää
Eikös se julkaissut sen kaatunut keitto kuvan pyykkistoorin jälkeen? Vihjasi sillä että "soossit" oli paidalla ja K hoida homma kun olet sotkun aiheuttanutkin.

vierailija
Joo B tyylilleen uskollisena koittaa korjata kalsarijuttuja selittelemällä, että miten pyykkinsä päätyi K luokse. Lopputulos on kuitenkin alkuperäistä tilannetta pahempi ja some räjähtää
Mä niin näen että tää tapahtuu jos he päättävät avata kadonneiden kalsareiden ja kostopitsien arvoitusta 😂 Eli todennäköisesti kiertävät aihealueen todella kaukaa. Vaikka tavallaan toivon heidän astuvan tähän miinaan, saataisiin huumoria revittyä tästä viikkokausien ajan.

vierailija
Mä kyl veikkaan et se kalsarijutun selitys on joku tosi tylsä, eikä sitä varmaankaan tuossa kyllä esiin nosteta. Ja ehkä parempi niin, voidaan edelleen kuvitella että B oli K:n luona yötä ja vielä kahdestaan eikä niin, että B:n likapyykkipussi unohtui Tamperella hotelliin ja tourwife huolehti sen kotiinsa ja pesi pyykit

vierailija
Joo, B selittää, että ” kyllä, tavattiin ammatillisissa merkeissä ja yhteisestä musiikista puhuttiin niin innokkaasti, että pyykit unohtui”. Ja K sitten heti seuraavassa haastattelussa sanoo, että yhteisestä musiikista ei ole puhuttu (Tämä oli siis vitsi 😆)

• Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä kyl veikkaan et se kalsarijutun selitys on joku tosi tylsä, eikä sitä varmaankaan tuossa kyllä esiin nosteta. Ja ehkä parempi niin, voidaan edelleen kuvitella että B oli K:n luona yötä ja vielä kahdestaan eikä niin, että B:n likapyykkipussi unohtui Tamperella hotelliin ja tourwife huolehti sen kotiinsa ja pesi pyykit
Jos se olisi jäänyt hotelliin, hotelli olisi hoitanut sen perille Sloveniaan ilmaiseksi, kuuluu hommaan. Toki Tavalle voinut jäädä.

vierailija
Darling. En ole palstapoliisi, en ole ilmiantanut yhtään ainutta anatomiaviestiä täältä, enkä aio ilmiantaa. Viestien poistelu ei ole mikään ratkaisu mihinkään. Olen vain tuonut esiin oman mielipiteeni, kuten täällä on tapana, ja ehkä samalla hieman toivonut, että joku anatomiakirjoittelija saattaisi hetken miettiä, onko tämä nuorten miesten näin raju esineellistäminen täällä julkisesti ihan asiallista. Ja onko niin, että miehistä tällaista saa kirjoittaa, mutta jos miehet kirjoittaa naisista vastaavaa, sitä paheksutaan.
Ja on todellakin ok kehua, että joku on söpö, komea, kuuma jne, mutta kun zoomaillaan, missä asennossa sukuelin on housujen alla, niin kamoon...oikeesti. Jossain kohtaa menee raja. Nykyään nää rajat vaan on alkaneet ihmisillä hämärtyä.
You do you.
Live and let live.

vierailija
Joo, B selittää, että ” kyllä, tavattiin ammatillisissa merkeissä ja yhteisestä musiikista puhuttiin niin innokkaasti, että pyykit unohtui”. Ja K sitten heti seuraavassa haastattelussa sanoo, että yhteisestä musiikista ei ole puhuttu (Tämä oli siis vitsi )
No tässähän on jo melkein kokonainen fikki kasassa. :'D Puuttuu vain vielä muiden Jokereiden velmuilevat reaktiot aina kun B:ltä kysytään niistä pyykkien mystisestä matkasta.

vierailija
Joo, B selittää, että ” kyllä, tavattiin ammatillisissa merkeissä ja yhteisestä musiikista puhuttiin niin innokkaasti, että pyykit unohtui”. Ja K sitten heti seuraavassa haastattelussa sanoo, että yhteisestä musiikista ei ole puhuttu (Tämä oli siis vitsi )
Kyllä ja B luottaa siihen, että tarina menee läpi, kunhan tapittaa niillä ruskeilla bambisilmillään ja hymyilee :D
(Tämä myös vitsi)

Yhteistyössä