Täällä sivusta kommentoin tuota raskausoire/olo tuntemuksia.
Kaksi ekaa onnistunutta raskautta: tissit turposi ja verisuonet ilmestyi pinnalle ennen kuin testasin. Tuosta päättelin, että nyt on täytynyt tärpätä koska ikinä ennen ei tuollaista ollut ollut. Lievää pahoinvointia rv6+. Muuten hyvin oireetttomat raskaudet, toki sitten myöhemmin vatsan kasvun myötä muita pieniä.
Kaksi keskenmennyttä: ei oireita ja minulle tyypillinen tiputtelukin alkoi normaalisti ennen kuukautisia. Silti rtesti plussaa. Tiputtelusta jo päättelin, että kaikki ei ole varmastikaan hyvin, vaikka keltarauhashormoni oli tukena.
Nyt meneillään oleva raskaus (15+): ei mitään oireita, ei tiputteluakaan. Tosin ajattelin, että keltarauhashormoni pitää edelleen vuodon pois vaikka olin sen jo lopettanut. Tein raskaustestin ajatuksella että nyt menkat varmasti alkaa. Yllätys oli melkoinen kun testiin piirtyi vahva viiva sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tähän mennessä kaikki on ollut ja mennyt hyvin, eikä oireita ole vieläkään mitkä viittaisi vain raskauteen.
Vaikka itekin kaikkia mahdollisia oireita yritin seurailla ja tästäkin meneillään olevasta olin varma, että kesken menee kun ei samoja oireita ollut mitä onnistuneissa. Mutta niin vaan nuo oireet ja oireettomuus voi vaihdella.