Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tästä ei vissiin ollut vielä täällä puhetta, mut ite kiinnitin huomiota livessä, kun joku antoi ilmeisesti pojille lavalle "holy water" johon Bojan vähän naureskellen et "o ou cancellable" ja lisäs perään, että näinä päivinä pitää olla varovainen mitä lavalle ottaa vastaan tms.

Voi siis olla, että tarkoitti ihan yleisesti kuinka helposti voidaan nykyään yrittää cancellaa, mut itse (tietenkin ) yhdistin Käärijään ja lippucaseen. Tuli jotenkin vielä vahvemmin fiilis, että varmasti ovat siitä sen kanssa puhuneet ja on Bojanistakin tuntunut silloin toisen puolesta pahalta
En ihan tarkkaan kuullut niitä spiikkejä, mitä just silloin sanoi, mut käy hyvinkin järkeen, et voisi liittyä siihen.

vierailija
Olipa taas ihana ilta ja live! Ja mikä parasta että keikka on tosiaan katsottavissa sieltä Kris-Foundagainin IGstä edelleen. Suosittelen kaikille jotka missasi! Itse en ole vielä päässyt mehustelemaan kuvilla, koska ajoin käytännössä koko liven ajan autoa, joten tyydyn vain toteamaan omaperäisesti, että kyllä JO on ihan h*lvetin kova livebändi ja Bojanin ääni jotain uskomatonta.

Ja olihan siellä pieni Kärppä-viittauskin, huomasitteko muut... Siinä ennen kuin soittivat encorena SSOLin uudestaan, B sanoi että pakko soittaa se, kun heillä loppui biisit. Yleisöstä huudettiin ChaChaCha'ta ja B taisi jotenkin nopeasti siihen mutista että nou... Ei tilanne ollut mitenkään vaivaannuttava ja oli nopeasti ohi, kun B jatkoi että pakkohan heidän on soittaa SSOL kun lennon (eli keikan) alussa lupasivat, että lento menee Sunny Side of Londoniin!

vierailija
Tää on mulle heiltä ainoa rock-kappale. Joo, tiedän, Ne bi smel ja onhan näitä muitakin heillä, mutta pistettäköön ne sitten vaikka punk-rockiksi. Ei voi ymmärtää, miten näin mahtis biisi ei ole jokaisen keikan vakiotavaraa 🤷‍♀️
Katsoin minäkin tänään lopulta sen Janin ja Martinin vanhan haastattelun. Oli jännä, miten siinä mainitsivat, että yleisin kritisoijien kommentti oli, että "ai, ettehän te olekaan rock bändi, kun ette ole kuin Guns N Roses", kun mulle on tullut ihan sama silloin alkuun mieleen :D Ehkä GNR vain on sellainen sanakirjan The rokkibändi, niin sitä sanaa sovitetaan aina heihin nähden.

vierailija
No nii kyllä siellä Kärppylin viisari värisee nyt ja kunnolla. Taitaa olla ikävä Boitsua. Siellä se katselee Madamen videoita. Se varmaan Apollossa jo panee Jukkaa lavalla kaipuussaan.
Kiva live ja hyvä meininki täällä. Mä lähden nyt Tommyn kanssa goisaan. Öitä kaikille.
LG

vierailija
No nii kyllä siellä Kärppylin viisari värisee nyt ja kunnolla. Taitaa olla ikävä Boitsua. Siellä se katselee Madamen videoita. Se varmaan Apollossa jo panee Jukkaa lavalla kaipuussaan.
Kiva live ja hyvä meininki täällä. Mä lähden nyt Tommyn kanssa goisaan. Öitä kaikille.
LG
Heitin samaisen Jukka kommentin tänään yhdelle tutulle Apollon keikasta 😂. Kärppä on vauhdissa ja kaipuussa.

Yhteistyössä