Apua toi ihana sininen perhonen on vähän tuollainen rumempi ruskea täälläMetulji
Eikä K myöskään tee sitä ellei joku asia laukaise asiaa.Ei kain B ja JO koskaan mainitse K:ta lavashow:ssaan, muuten kuin Suomessa? Eikä muitakaan artisteja kaiketi, ei kuulu heidän välispiikki-tyyliinsä, kun taas K tykkää vetää artistikavereitaan vitseihinsä.
Janin kitarasoolot. En paljon muuta vaadi elämältäni.Janin kitarasoolo
Tunnustan… Kärpyleen Eurotourin aikaan tein itselleni K&B -rietastelua varten IG-tunnukset. Uskomatonta, että kyseinen tunnus oli vielä vapaana tuolloin.Okei, kuka teistä on tuolla nimellä "kostopitsi"? Koska olen kade tuosta nimimerkistä!
Eipä ollutkaan, kuin alun vaan.Kris laulaa Ngvotin.
Hmm, kiinnostavaa.Katsoiko kukaan naathyn liveä, Miken muija näkyi olevan siellä myös
Mä katoin ja huomasin kans sen sielläKatsoiko kukaan naathyn liveä, Miken muija näkyi olevan siellä myös
Mistäköhän sai tiedon jos sitä ei ole jaettu paljoakaan...? ;DKatsoiko kukaan naathyn liveä, Miken muija näkyi olevan siellä myös
K on siellä sen tunnuksilla.Katsoiko kukaan naathyn liveä, Miken muija näkyi olevan siellä myös
Huomasin että joku suvituulik oli. Etkai sekottanut siihen?Katsoiko kukaan naathyn liveä, Miken muija näkyi olevan siellä myös
Sulla on todella kallisarvoinen ig-tunnuksen nimi, oon kadeTunnustan… Kärpyleen Eurotourin aikaan tein itselleni K&B -rietastelua varten IG-tunnukset. Uskomatonta, että kyseinen tunnus oli vielä vapaana tuolloin.
kris_foundagain liveOnko jossain siis liveä ny? Ja samalla kysyn sen infoketjun nimen, niin löydän tiedot ens kerralla?