Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on varmaan sitten shipin lautojen kaivelua, mutta jostain syystä kännykän selaimella tänne tullessa tää ohjasi mut vanhalle heinäkuun sivulle, jota aloin lukemaan luullen, että ne on uusia kommentteja. Sivun ekat kommentit liittyi johonkin Kn postaukseen, jota nyt en muista, mutta tää juttu muistui mieleen näiden Kn erittäin tarkasti valikoitujen vastausten myötä. Sitten hoksasin kyllä myös tsekata päiväyksen, kun aattelin,, että onko tällaista kommentoinut nyt.

"Kun selaa kommentteja alaspäin, niin ainakin kolmeen are you gay/ootko homo kysymykseen tullut are you?"

Kaikilla täysi vapaus olla mitä ikinä on, ymmärtää lisää ja uutta itsestä ja olla kertomatta niistä, mutta tuli tän tekstin täältä lukiessa mieleen, että tää on kyllä kans niitä pieniä juttuja, jolle en löydä päästäni muuta kuin sen suuntaisia selityksiä, mitä täällä on kuukaudet pohdittu. Voihan yhtä lailla vaan puolustaa myös vaikka johonkin itselle läheiseen hlöön liittyvästä syystä, mikä yleensäkin on hieno juttu todellakin.

Varsinkin jälkeenpäin aateltuna K kai tosi harvoin enää vastaillut mitään tuntemattomien kommentteihin kuvissaan. Tää oli kesän puoliväliä, jolloin ainakin yleisesti on ollut tiivistä. Niin jollain tasolla tää aihe vaikuttanut herättävän reaktion, jos on moneen tai melkein kaikkiin aiheeseen liittyviin kommentteihin halunnut käydä laittamassa oman kommentin niiden etsimisen jälkeen.

"
 
vierailija
Tää on varmaan sitten shipin lautojen kaivelua, mutta jostain syystä kännykän selaimella tänne tullessa tää ohjasi mut vanhalle heinäkuun sivulle, jota aloin lukemaan luullen, että ne on uusia kommentteja. Sivun ekat kommentit liittyi johonkin Kn postaukseen, jota nyt en muista, mutta tää juttu muistui mieleen näiden Kn erittäin tarkasti valikoitujen vastausten myötä. Sitten hoksasin kyllä myös tsekata päiväyksen, kun aattelin,, että onko tällaista kommentoinut nyt.

"Kun selaa kommentteja alaspäin, niin ainakin kolmeen are you gay/ootko homo kysymykseen tullut are you?"

Kaikilla täysi vapaus olla mitä ikinä on, ymmärtää lisää ja uutta itsestä ja olla kertomatta niistä, mutta tuli tän tekstin täältä lukiessa mieleen, että tää on kyllä kans niitä pieniä juttuja, jolle en löydä päästäni muuta kuin sen suuntaisia selityksiä, mitä täällä on kuukaudet pohdittu. Voihan yhtä lailla vaan puolustaa myös vaikka johonkin itselle läheiseen hlöön liittyvästä syystä, mikä yleensäkin on hieno juttu todellakin.

Varsinkin jälkeenpäin aateltuna K kai tosi harvoin enää vastaillut mitään tuntemattomien kommentteihin kuvissaan. Tää oli kesän puoliväliä, jolloin ainakin yleisesti on ollut tiivistä. Niin jollain tasolla tää aihe vaikuttanut herättävän reaktion, jos on moneen tai melkein kaikkiin aiheeseen liittyviin kommentteihin halunnut käydä laittamassa oman kommentin niiden etsimisen jälkeen.

"
Joo mä muistan kun tuo tapahtui. Siellä oli jo aivan älyttömästi kommentteja kun K meni ja etsi just nuo ainoat gay-kommentit sieltä niitten seasta. Mihinkään muuhun randomiin ei tainnut pahemmin vastailla.
 
Välillä tuntuu B:lle K aiheet tuntuu jotenkin herkkä/arka aihe hänelle ja muistatteko silloin kesällä, kunn dublinissa kysyttiin parasta muistoa K:sta ja B meni lukkoon. Muista ystävyys jutuista ei tule samaa lukkoon menosta ja suojele suhdetta K:hon.
 
vierailija
vierailija
Tää on varmaan sitten shipin lautojen kaivelua, mutta jostain syystä kännykän selaimella tänne tullessa tää ohjasi mut vanhalle heinäkuun sivulle, jota aloin lukemaan luullen, että ne on uusia kommentteja. Sivun ekat kommentit liittyi johonkin Kn postaukseen, jota nyt en muista, mutta tää juttu muistui mieleen näiden Kn erittäin tarkasti valikoitujen vastausten myötä. Sitten hoksasin kyllä myös tsekata päiväyksen, kun aattelin,, että onko tällaista kommentoinut nyt.

"Kun selaa kommentteja alaspäin, niin ainakin kolmeen are you gay/ootko homo kysymykseen tullut are you?"

Kaikilla täysi vapaus olla mitä ikinä on, ymmärtää lisää ja uutta itsestä ja olla kertomatta niistä, mutta tuli tän tekstin täältä lukiessa mieleen, että tää on kyllä kans niitä pieniä juttuja, jolle en löydä päästäni muuta kuin sen suuntaisia selityksiä, mitä täällä on kuukaudet pohdittu. Voihan yhtä lailla vaan puolustaa myös vaikka johonkin itselle läheiseen hlöön liittyvästä syystä, mikä yleensäkin on hieno juttu todellakin.

Varsinkin jälkeenpäin aateltuna K kai tosi harvoin enää vastaillut mitään tuntemattomien kommentteihin kuvissaan. Tää oli kesän puoliväliä, jolloin ainakin yleisesti on ollut tiivistä. Niin jollain tasolla tää aihe vaikuttanut herättävän reaktion, jos on moneen tai melkein kaikkiin aiheeseen liittyviin kommentteihin halunnut käydä laittamassa oman kommentin niiden etsimisen jälkeen.

"
Ainakin itse koin sen niin, että Kärtsä puolusti siinä seksuaalivähemmistöjä sekä jokaisen ihmisen oikeutta olla sellainen, kuin ihminen itse haluaa. Tuntui että hän halusi näpäyttää asiasta kysyviä tyyliin, että mitä se sulle kuuluu ja mä olen just mitä haluan.
 
vierailija
Minä luulen että K oli saanut jo kuulla tuota ennen että "ootkos gay vai mikä" kommentteja jotakin kautta. Sitten vaan hirtti kiinni että mitä se teille kuuluu ja ei kenenkään suuntautumista tuolla lailla pitäisi kysellä.
 
vierailija
Siinä nuolen Btä ylöspäin ja hivelen peppua takaa se lantion tilttaus Btä kohti oli aika kiinnostava kyllä. Se kiinnitti jo silloin huomion, mutta jos testaatte tätä esim. jtn huonekalua vasten tai ihan ilmaan, niin on musta tavallaan huomionosoitus:D
 
vierailija
Tämä on jokaisen shipparin perusteos videomateriaalien pistokokeisiin!
...ja siis kyseinen klippihän on luonnollisestikin tältä keikalta: https://youtu.be/rWOXnIwzpgk?si=ApBYdavM6Pdg8gUD
Välillä mietin, että mitä jos olisin ollut tuolloin toukokuussa tuon kuvaaja? 😳
(Esim. Yle oli omaan tallenteeseensa kuvannut tuon osuuden varmaan 200m päästä, ettei näy mitään epäsiveellistä 😝 )
 
vierailija
Jos she, niin en pysty ajattelemaan muuta kuin kulissiliittoa. On vaan niin vahvat vibat toiseen suuntaan. Mun silmiin tosi suuri ero katseissa ja elekielessä naisten ja miesten suuntaan hänellä.
Osaatko tarkentaa tätä? Missä tai millä lailla erilaisia eleitä miesten suuntaan? Kyllä tavallaan ymmärrän ja oon huomannu joistain haastatteluista, mutta en osaa eritellä tarkemmin.
 

Yhteistyössä