Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä Umazane misli tarkoittaa ja mikä sen sisällössä on ryötästä? En yhtään tunne tuota biisiä.
Kirjaimellisesti kappaleen otsikko kääntyy "likaisia ajatuksia". Eihän se tietenkään mitään Juha Watt Vainion röyhkeimpiä sanoituksia vastaa, mutta viittaa kuitenkin siihen, ettei tässä mitään kuoropoikia olla. Sanoituksia voi katsella täältä: https://lyricstranslate.com/en/umazane-misli-likaiset-ajatukset.html
 
vierailija
vierailija
Siis musta tämä sauma kyllä vielä heiluu ja liikkuu Bn liikkeen tahdissa.

Ja tosi samanlainen sauma kun viisusauma.

Tuo Jan-kontaktin sauma on toisella puolella ja eri suuntaan, niin musta ei ois oikea sauma. Mut tässä toisessa on kyllä aika samaa näköä
Ei voi kyllä nauramatta lukea näitä anslyysejä 😅😅
Mutta samaa mieltä taidan olla sun kanssa.
 
vierailija
Tuo taso nyt ei yleensä ole ihan tuosta noin vaan saavutettavissa, vaan vaatii pidempää ja keskittynyttä meditaatio/läsnäoloharjoitusta.
Osa ihmisistä saavuttaa sen täysin spontaanisti ilman mitään meditaatioharjoitetta. Suosittelen perehtymään syvemmälle aiheeseen mistä puhut, se on tosi mielenkiintoinen ja laaja aihe. Minä olen perehtynyt vuosien ajan. :)

-energiamamma
 
vierailija
Nyt mulle ilkkuu jo puhelimen Chromekin. Tommoinen passiivis-agressiivinen hymynaama selaimen välilehtien määrän kohdalla. Ilmeisesti siis pelittää 99 välilehteen saakka, sen jälkeen tulee :D. Eikä niistä ole kuin 3/4 K&B-aiheisia 🤫
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Nyt mulle ilkkuu jo puhelimen Chromekin. Tommoinen passiivis-agressiivinen hymynaama selaimen välilehtien määrän kohdalla. Ilmeisesti siis pelittää 99 välilehteen saakka, sen jälkeen tulee . Eikä niistä ole kuin 3/4 K&B-aiheisia
Mietin jo että parempi ettei mitään satu. Olis läheisille kiva tieto et puhelin oli täynnä jotain B ja K shippaamisineen matskua.
 
vierailija
Jos se oli kommandona ja viisari heilui puolelta toiselle? Siis jos tuo Jan-kontaktin juttu osoitetaan oikeaksi saumaksi niin mä kyllä kuolen. Tai kuolinkin jo vähän kun näin sen pätkän. Tai ainakin kuolasin.

Tuliskohan Jeresus nyt päästämään mut pahasta. Ei ole enää yhtään puhtoinen olo.
Jos se(n) viisaru osoitti Suomen suuntaan riippuen miten päin oli lavalla.

Ei mut näytti kyllä se sauma pomppivan liikkeiden tahdissa. Jan-saumasta ihan en oo kyllä varma, aivan kun ois vaan housujen ryppy sopivasta kulmasta kuvattuna.

Tämä mullakin tuli kieltämättä mieleen, että viisari siellä pomppii vapaana. Sorry but not sorry at all:p
 
vierailija
Jos se viisaru osoitti Suomen suuntaan riippuen miten päin oli lavalla.

Ei mut näytti kyllä se sauma pomppivan liikkeiden tahdissa. Jan-saumasta ihan en oo kyllä varma, aivan kun ois vaan housujen ryppy sopivasta kulmasta kuvattuna.

Tämä mullakin tuli kieltämättä mieleen, että viisari siellä pomppii vapaana. Sorry but not sorry at all
Mitä ihmettä! Mun viestin se (n) viisari muuttui alapeukuksi!?!! Viisari oli kyllä ylöspäin jos jonnekin. Kirjaimet ja sulut kombona ilmeisesti aiheuttaa sitä.
 
vierailija
Osa ihmisistä saavuttaa sen täysin spontaanisti ilman mitään meditaatioharjoitetta. Suosittelen perehtymään syvemmälle aiheeseen mistä puhut, se on tosi mielenkiintoinen ja laaja aihe. Minä olen perehtynyt vuosien ajan.

-energiamamma
Samoin, mutta tunnumme puhuvan samasta aiheesta eri kontekstissa, joten näkemykset asiasta eivät kohtaa ja tämä on toki aivan fine.
 
vierailija
Jos se viisaru osoitti Suomen suuntaan riippuen miten päin oli lavalla.

Ei mut näytti kyllä se sauma pomppivan liikkeiden tahdissa. Jan-saumasta ihan en oo kyllä varma, aivan kun ois vaan housujen ryppy sopivasta kulmasta kuvattuna.

Tämä mullakin tuli kieltämättä mieleen, että viisari siellä pomppii vapaana. Sorry but not sorry at all
Lavalla Suomen suuntaan osoittava viisari listalle 👏
 
vierailija
Tämä ikuinen pelonaihe !Pitäisi valtuuttaa joku luotettava tuhoamaan puhelin välittömästi, jos jotain sattuu
Jossain puhelimissa on sellainen salaominaisuus, että saa sinne salat piiloon ja esiin vain tietyllä koodilla. Laitoin sinne ja sopivan taustakuvankin. Tosin se varmaan yllättäisi vielä enemmän jos aukeaisi vahingossa jälkeenjääneille 🤣
 

Yhteistyössä