Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuulkaas nyt. Mitä mun pitää tehdä kun ei olla enää laivassa ja haluaisin vaan hypätä laidan yli ankkurin kanssa sinne merenpohjaan viilentymään? Ensin näin ton tumppupostin missä Bojan pökkii varamikki taskussa (onhan se varamikki, onhan?) Jania. Sitten kävin instassa katsomassa Jeren storyt missä oli Miken muutenkin niin siveään kuvaan pitänyt tunkea vielä lisää matskua. Ja sitten kun tulin tänne niin Listis pistänyt parastaan. Nyt en enää kestä 🥵🥵🥵🥵🔥🔥🔥🥵🔥🥵🔥🥵🔥 lähettäkää apua!!!
Maybe he read the 50cm "private person" comments and decided to take the spotlight back to himself? 🤣
 
vierailija
Kavereita, joita hetken aikaa yhteinen omituinen tilanne lähensi. Kollegoita, joilla on ollut yhteistyötä kummankin oman tuotteen markkinoinnissa. Nyt kun molemmilla on oma arki eri maissa ja työkuvioissa kiire, kaveruus hiipuu taka-alalle ja yhteistä puhuttavaa on yhä vaikeampi löytää. Myönnän, että olen realisti.
Ei heidän tarvitse puhua. Molemmat enemmän visuaalisia persoonia selkeästi 🫣🤭.

Lumpustelushakki on poikien lempipeli.
 
vierailija
Vähän epäilen, että B olisi NT aikana kokenut sisäisen oivalluksen kokemusmaailman ilmiöiden väliaikaisuudesta ja pysymättömyydestä, johon tuo "arising& passing away" viittaa.
Minä uskon tähän vahvasti runsaan minulle välittyneen datan perusteella ja keskusteltuani aiheesta parin ulkopuolisen mentorin kanssa. :) Sinänsä minulle on ihan sama, jos joku muu ei tätä kantaani jaa, koska 95 % ihmisistä ei todennäköisesti kuitenkaan usko koko energiatyöskentelyyn, jota teen.

-energiamaailma
 
vierailija
Jokos


jokos nyt uskotte että siinä yhdessä viisujen aikaisessa videossa oli ryttyjä ja saumoja kun B oli eka kiehnännyt K:n takana…?Niistä saumoista vauvalla kiisteltiin mutta mä pidän kyllä tulkinnastani tiukasti kiinni…🙈. Enkä tiedä mistä se klippi löytyis. Mutta saumat oli.
Siis musta tämä sauma kyllä vielä heiluu ja liikkuu Bn liikkeen tahdissa.

Ja tosi samanlainen sauma kun viisusauma.

Tuo Jan-kontaktin sauma on toisella puolella ja eri suuntaan, niin musta ei ois oikea sauma. Mut tässä toisessa on kyllä aika samaa näköä:p
 
vierailija
In my opinion, yes. This doesnt have anything to do with K. But the Eurovision B (well all of JO) was a kind of "Disney" version. I remember watching Carpe Diem episodes back then and thinking thry seem how they were also extra careful not to show any swearing, nobody smoked and with the exception of that legendary clip of Kris in Amsterdam, they made it seem like they didnt drink any alcohol.
Jonkinlaiseksi Disney prinssiksi minä Bojania viisuissa luulin.🙂
 
vierailija
Siis musta tämä sauma kyllä vielä heiluu ja liikkuu Bn liikkeen tahdissa.

Ja tosi samanlainen sauma kun viisusauma.

Tuo Jan-kontaktin sauma on toisella puolella ja eri suuntaan, niin musta ei ois oikea sauma. Mut tässä toisessa on kyllä aika samaa näköä
Jos se oli kommandona ja viisari heilui puolelta toiselle? Siis jos tuo Jan-kontaktin juttu osoitetaan oikeaksi saumaksi niin mä kyllä kuolen. Tai kuolinkin jo vähän kun näin sen pätkän. Tai ainakin kuolasin.

Tuliskohan Jeresus nyt päästämään mut pahasta. Ei ole enää yhtään puhtoinen olo.
 
vierailija
Mää en enää tiedä häviskö mun kommentti tuosta Kuuma,-Bojanista jonnekin sensuuriin? 😅 Eli siis oon jo aiemmin aatellut kuvista, että Bojanin varustus on kattava paketti, mutta tässä ny näyttää olevan jo joku teleskooppivarsipatukkapamppu kyseessä. 🥵 Enkä pyytele anteeksi.

T. Pullottavan etumu ksen äiti
 
vierailija
Mää en enää tiedä häviskö mun kommentti tuosta Kuuma,-Bojanista jonnekin sensuuriin? Eli siis oon jo aiemmin aatellut kuvista, että Bojanin varustus on kattava paketti, mutta tässä ny näyttää olevan jo joku teleskooppivarsipatukkapamppu kyseessä. Enkä pyytele anteeksi.

T. Pullottavan etumu ksen äiti
Yes. Nyt on termit hallussa. Yes. Yes yes. Yes because yes. Kullä.
 
vierailija
Siis musta tämä sauma kyllä vielä heiluu ja liikkuu Bn liikkeen tahdissa.

Ja tosi samanlainen sauma kun viisusauma.

Tuo Jan-kontaktin sauma on toisella puolella ja eri suuntaan, niin musta ei ois oikea sauma. Mut tässä toisessa on kyllä aika samaa näköä
Oi luoja auta taas jos joku tietäisi että minä keskustelen täällä melkein oman lapseni ikäisen slaaviboitsun housujen saumoista ja olen vielä tiiraillut useampaan otteeseen ihan vain totuuden löytääkseni, you know…
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Minä uskon tähän vahvasti runsaan minulle välittyneen datan perusteella ja keskusteltuani aiheesta parin ulkopuolisen mentorin kanssa. Sinänsä minulle on ihan sama, jos joku muu ei tätä kantaani jaa, koska 95 % ihmisistä ei todennäköisesti kuitenkaan usko koko energiatyöskentelyyn, jota teen.

-energiamaailma
Tuo taso nyt ei yleensä ole ihan tuosta noin vaan saavutettavissa, vaan vaatii pidempää ja keskittynyttä meditaatio/läsnäoloharjoitusta. 🤷
 
vierailija
Mää en enää tiedä häviskö mun kommentti tuosta Kuuma,-Bojanista jonnekin sensuuriin? Eli siis oon jo aiemmin aatellut kuvista, että Bojanin varustus on kattava paketti, mutta tässä ny näyttää olevan jo joku teleskooppivarsipatukkapamppu kyseessä. Enkä pyytele anteeksi.

T. Pullottavan etumu ksen äiti
Jos listis tai varalistis linjoilla, tästä nyt kannattaisi napata ainakin tuo teleskooppivarsipatukkapamppu listalle 😉
 
Btw. The last photo here, B has a bandage on his left index finger.
Blisters from tapping on K's yogurt photos too much?? 😃

 
vierailija
Btw. The last photo here, B has a bandage on his left index finger.
Blisters from tapping on K's yogurt photos too much??

Or worse 🫣🤭
 
vierailija
Minusta tuntuu ettei näillä olisi ongelmia keskusteluaiheiden löytämisessäkään. Eikä ja K on niin hyvä itseään ilmaisemaan vaikka sanat olisi hukassa ja B niin erikoislahjakas kielissä ettei sekään olisi ongelma kun joku sitä mietti. 😄

Eikö B ollut kääntänyt muille lopulta K englantia ymmärrettävämmäksi. 😄
 
vierailija
Btw. The last photo here, B has a bandage on his left index finger.
Blisters from tapping on K's yogurt photos too much??

Maybe his "package" is bandaged too after too much action following the Oddlygood photos and that's what we are seeing through his pants? 🙊
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Voisko tästä päätellä, että molemmat saivat vaikutteita ja ajatuksia toisesta: kärpyllä alkoi sykkiä poikarakkaussuoni, ja bojanista koki muodonmuutoksen koulupojasta käskyttäväksi kapteeniksi.

Mielenkiintosta kyllä ajatella, että mahdollisesti molemmat toistensa rohkaisemina ilmaisee nyt showssaan ja olemuksessaan jotain sellaista, mitä eivät ole uskaltaneet tai tavoittaneet itsessään tätä ennen.

Bojanilla eroottisempi lavaläsnäolo ja Klla normien ylittäminen miesten välisen toiminnan tasolla.

Ja heittäisin, että tällaiset muutokset ei heijastu vain showrooliin, vaan jotain on näiden asioiden suhteen liikahtanut molempien päässä. Kn jutustahan täällä on keskustelu tämä puoli vuotta, hups, mutta ois kiinnostavaa, onko tämä latautuneempi ja rohkeampi Bojanin ilmaisu läsnä jotenkin muutenkin hänen elämässään.
Bojan on rakastunut ja se on tuore juttu, mutta selvästi voimakas kokemus.
 

Yhteistyössä