Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tumpussa oli maininta, että K:n seuraajat IG:ssa ja Tiktokissa oli tippuneet kuvien julkaisujen jälkeen. Mitä ihmettä! Toihan oli ihan paras mainos.. eikö K:n seuraajat jo nyt tiedä, mitä odottaa.
Ei välttämättä. Instagramin algoritmi ei näytä jokaista postausta kaikkien feedeissä, jotkut saattaa nähdä vaikka joka viidennen postauksen jos eivät käy aktiivisesti K:n sivuilla varta vasten katsomassa. Nämä voi monillekin olla ekat näkemänsä kuvat pelkkien tavallisen keikkakuvien näkemisen jälkeen. Jos ICIP-promo ja härtsä-kuva luetaan pois suurin osa K:n postauksia on ihan normaalia
 
vierailija
Olipa vaikea löytää teidät. Olin matkalla ja ihmettelin kovasti, että mitä vauvan ketjulle on käynyt sinä aikana. Miten trol lit sai oikein tuollaisen selkäotteen?!
Ei uskallettu poistattaa niiden viestejä ketjun häviämisen pelossa ja monilla ilmeisesti syysloma plus viha shippaamista kohtaan. Ei siinä sen enempää tarvittu, todella kurja kyllä.
 
vierailija
En toivottavasti doxaa fandomhenkilöllisyyttäni jos vastaan tähän, mutta yksi aikaisemmista oikeiden ihmisten shipeistäni liittyi sarjaan Supernatural. Jos tietää sarjasta mitään, tietää ehkä, että sarjan kahta päähenkilöä (Dean ja Castiel) paritetaan hyvin innokkaasti toisilleen. Ja noh, myös heidän näyttelijöitään, jotka jonkin verran tukivat vitsillä tätä, itse asiassa mielenkiintoisesti juuri niin, että toinen oli huomattavan paljon innokkaampi julkisesti jakamaan shippiin liittyvää juttua (suoria viittauksia shippinimeen, sekä heidän fiktiivisten hahmojensa paritukseen että oikean elämän paritukseen; toisen näyttelijän nimen ujuttamista omiin projekteihinsa jne). Yksi ikonisimmista hetkistä oli se, kun tämä näyttelijä jakoi Twitteriinsä jonkun fanin tekemän aikajanan kaikista tämän näyttelijäparin edesottamuksista. Aikajana oli täynnä just sellaista fandomin sekoilua, mitä täälläkin voitaisiin harrastaa, sisältäen ulkopuolisille järjettömiä termejä ja viittauksia tyyliin kostopitsit, kunnon manifesti siitä, miksi nämä kaksi näyttelijää ovat rakastuneita toisiinsa vaikka eivät julkisesti ole yhdessä. Ja seuraavaksi hän twiittasi, että oho, väärä linkki, tässä on oikea, jakoi jotain ihan muuta, eikä enää ikinä maininnut tätä juttua. Se oli kunnon watafak-hetki koko fandomille.

(JokerOutSubsin kurooscoffee on muuten ollut tässä samassa fandomissa. Huvitti ihan älyttömästi, kun tunnistin hänen nimensä kymmenen vuoden jälkeen ja tajusin, että ollaan taas samassa laivassa, shippaamassa kahta älyvapaata miestä.)

Anteeksi pitkä pölinä, mutta summa summarum, ei. Edellisestä RPF-shipistäni irtosi jonkin verran vitsailua, vihjailua, yksi feikkipusu, flirttailua fanien edessä lavalla, flirttailua kulisseissa ja pelastettuna blooper reelille, ja yksi linkki kuolemattomaan rakkaustarinaan, mutta hyvin erilaiselta se on tuntunut verrattuna touhutonttujen koko viisumatkaan, Tavastia 1.0 ja Tavastia 2.0 ja koko NT-episodiin, tai jopa pyykkitarinaan kostopitseistä.
:D Tosi mielenkiintoista oikeastikin kuulla! Ainut ship josta edes olen kuullut jotain on 1D, mutta yleisestikin ilmiö vasta tämän myötä. Voin vaan kuvitella hämmennyksen määrän tuon linkkijaon hetkellä;DD

Ja mielenkiintoisesti asettaa mittakaavaan, että harvoin on tai läheskään aina ei ole näin rikasta sisältöä laivamatkan päählöiltä.

Kaiken muun keskustelun, pohdintojen liittyen omaan elämään ja reflektiopintoihin tähän liittyen, läpänheiton, kiimailujen, shippivinkkien ja niistä keskustelun sekä normeista ja avoimuudesta juttelun lisäksi myös "metakeskustelu" shippauksesta sekä yleisemmin että miten kukin esim kokee tai jakaa sitä elämässään on kyllä ollut arvokasta itselle.

Näissä eri keskustelunaiheissa on tullut musta myös ihanasti esille, miten moniulotteinen ihmisyys on ja miten montaa juttua me ollaan yhtä aikaa<3
 
vierailija
Tosi mielenkiintoista oikeastikin kuulla! Ainut ship josta edes olen kuullut jotain on 1D, mutta yleisestikin ilmiö vasta tämän myötä. Voin vaan kuvitella hämmennyksen määrän tuon linkkijaon hetkellä;DD

Ja mielenkiintoisesti asettaa mittakaavaan, että harvoin on tai läheskään aina ei ole näin rikasta sisältöä laivamatkan päählöiltä.

Kaiken muun keskustelun, pohdintojen liittyen omaan elämään ja reflektiopintoihin tähän liittyen, läpänheiton, kiimailujen, shippivinkkien ja niistä keskustelun sekä normeista ja avoimuudesta juttelun lisäksi myös "metakeskustelu" shippauksesta sekä yleisemmin että miten kukin esim kokee tai jakaa sitä elämässään on kyllä ollut arvokasta itselle.

Näissä eri keskustelunaiheissa on tullut musta myös ihanasti esille, miten moniulotteinen ihmisyys on ja miten montaa juttua me ollaan yhtä aikaa<3
Niin nätisti kirjoitettu 🥰 ja tuo loppu varsinkin resonoi todella voimakkaasti kaikessa siinä, mitä olen tämän laivamatkan aikana sisältäni kaivanut esiin.

Kiitos ❤
 
vierailija
Arvaskohan oddly, että pääsee vielä osaksi tarinoita:D mutta vakavammin, pointsit rohkeasta kampanjasta! Todella mieleenjäävä, nostaa pisteitä, että brändi uskaltaa rohkeasti erottautua! Mieleenpainuvuusefekti on kyllä iso tältä osin.
 
vierailija
VAuvalla menee moderointiin tämä postaus.
Oddlygoods kampanjan inspiroimaa Kärtäs fanitaidetta 🔥
Huhhuh! 🔥🔥🔥🥵 Kukapa olis arvannut, mihin kaikkeen kaurajogurtti voi ihmisiä inspiroida 😄

Niin mutta se poistui niin nopeasti... Meinasin siis ihan uutta mainosta ja että Boitsukin sais korvauksen ;)
Boitsu on hyvinkin voinut saada korvauksen (luonnossa), yes yes 😏
 
vierailija
Ohiksena, itse olen ajatellut, että en varmana shippaa tän jälkeen ikinä. Ihan viattomasti nytkin ryhdyin seuraamaan innolla kahden ihmisen kemiaa vain päästäkseni heidän väliensä syvyydestä vähän perille 🙄
 
vierailija
Off topicina tässä se video maaliskuulta, jossa kommentoi yleisössä olevan jäbän hyvännäköisyyttä.

Läppää tai ei ja on K mitä ikinä tahansa onkaan, niin shown lisäksi musta kehu vaikuttaa kyllä tulevan niin, että myös tarkoittaa sitä ja aattelee niin.

Ja mistä tuollainen muuten ees pulpahtais päähän? Kun hetkessä syntyy varmasti Klla roustit ja läpät suhteessa yleisöön ja siitä mitä näkee, niin eihän tuollaista kävis ees mielessä sanoa, jos ei se jollain tavalla tulisi ekana mieleen.

 
vierailija
Off topicina tässä se video maaliskuulta, jossa kommentoi yleisössä olevan jäbän hyvännäköisyyttä.

Läppää tai ei ja on K mitä ikinä tahansa onkaan, niin shown lisäksi musta kehu vaikuttaa kyllä tulevan niin, että myös tarkoittaa sitä ja aattelee niin.

Ja mistä tuollainen muuten ees pulpahtais päähän? Kun hetkessä syntyy varmasti Klla roustit ja läpät suhteessa yleisöön ja siitä mitä näkee, niin eihän tuollaista kävis ees mielessä sanoa, jos ei se jollain tavalla tulisi ekana mieleen.

Siis voi kiitos! Tätähän on vauvallakin kaivattu useaan otteeseen, mutta itse en ole ikinä ehtinyt linkkiä saamaan talteen!

MRS, indeed ❤
 
vierailija
Vielä sille joka ihmetteli, miten Vauvan ketju on voinut noin pilalle mennä, niin siellä syytetään minuakin häirinnästä ja ketjun menosta tuollaiseksi, vaikka ainoat, keitä olen hieman koittanut häiritä ovat sen ketjun pilaajat. Tänään sekin lähinnä, poistuin sieltä, kuten lähes kaikki muutkin 25.10. kun mayhem lähti käyntiin.
Miksi tein senkään vertaa? Otti niin paljon aivoon tuo, mitä he saivat kivalle ketjulle, ja sen kirjoittajille aikaiseksi. Mutta se minusta, en sanoisi tätäkään ilman noita vääristelijöitä siellä (ja käyvät varmaan mussuttamasta tästäkin täällä).
Aito
 
vierailija
Hei mulla on nyt kaksi asiaa mennyt yli hilseen, voisko joku kiltti pliis selittää? Mitä täällä meidän laivalla tarkoittaa MRS tai MRS=3? Ja entäs Bojanin sateenvarjo (tai jotain sinne päin)? Muuten olen aika hyvin perillä kaikesta ja haluaisin olla näistäkin. Pus! 😘
 
vierailija
Off topicina tässä se video maaliskuulta, jossa kommentoi yleisössä olevan jäbän hyvännäköisyyttä.

Läppää tai ei ja on K mitä ikinä tahansa onkaan, niin shown lisäksi musta kehu vaikuttaa kyllä tulevan niin, että myös tarkoittaa sitä ja aattelee niin.

Ja mistä tuollainen muuten ees pulpahtais päähän? Kun hetkessä syntyy varmasti Klla roustit ja läpät suhteessa yleisöön ja siitä mitä näkee, niin eihän tuollaista kävis ees mielessä sanoa, jos ei se jollain tavalla tulisi ekana mieleen.

Kiitos tän löytämisestä! Olin nähnyt tämän aikanaan, mutta olipa mielenkiintoista taas katsoa tämä. Jännä, että K:n lavapersoona on kyllä tuosta hivenen kehittynyt eteenpäin. Olen hänet vain kerran livenä nähnyt + lukuisten videoklippien kautta tietysti kokenut, mutta kuulostaako muistakin siltä, että tuossa hän käyttää vähän "aidompaa" ääntään? Nykyiset lavashow't tulevat ehkä vähän korostetulla, näytellyllä Käärijä-äänellä, mutta tuo ääni on omaan korvaani paljon luonnollisemman kuuloinen. Ei niin harjoiteltu. Joten tuon miehen ulkonäön kommentointi kuulostaa kanssa paljon aidommalta. :D
 

Yhteistyössä