Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis mä nauran vieläkin tälle koomisuudelle, että oddlygoodin mainoksessa on ollut B pumppausvideo. EIkö OG ole Valion firmaa? Only in Finland . Tuli mieleen se Ville Vedenpään (terkkuja vaan, jos luet tätä) Robinin kanssa, kun kuiskasi kameraan "he is not Bojan":.
Tuo video aiheutti kyllä ihan liian vähän mayhemia, se Villen puistatusilme siinä on mahtava. :D
 
vierailija
Mua ei pelottais mitkään kimppuunkäymiset, vaan se että siellä oiskin jotain tuttuja... joo oon nolo ja häpeilen :D.. Kun täältäkin vissiin moni oli menossa sinne Logomon pikkujouluihin, ja mä oon menossa yksin ja mietin että jos sinne jotkut etkot kehitetään, niin kehtaisko sitä mukaan... mutta ehkä ei...


Mäkin oon menossa tuonne Logomoon yksin ja ajattelin kyllä lähempänä huudella seuraa. 🙂 Mua ei tutut pelottaisi kun yhtä "nolojahan" ne sitten olisi. 😀
 
vierailija
Tälle naudallehan laittoi tytär kutsua AO3:seen niin ei tarvinnut odotella niitä tunnareita. Hän ollut linjoilla jo vuosia. On meillä muutamat K&B ficcisuosittelut kyllä lentänyt puolelta toiselle.
Hei aivan ihanaa!:) tuo oikeesti hymyn huulille, että voitte jakaa vinkkejä keskenään! Hauskaa kuulla, että on tällasta ylisukupolvisuutta ao3 läsnäolossa!
 
vierailija
Eilen luin sohvalla (jälleen kerran...) jotain ficciä.. mun 14-vuotias tytär tuli siihen ja kysyi että mitä sä luet.. öö yhtä kirjaa. Ai mistä? No tää on joku sovellus tai sellainen.. Ai mikä, mistä voi lukea kirjoja, mäkin haluisin. Voitko näyttää? EN!
Tää voisi olla mun kohdalla päinvastoin ;D Mun tietokoneen välilehdet on nykyään: Vauva.fi, Kaksplussa, Tumblr, Twitter, AO3 ja Youtubessa haastatteluita. Ja pahinta on että äiti välillä käyttää tätä konetta! Onneksi tietää näistä mun palstailuista, mutta ei tiedä kuinka usein (taitaa luulla että lueskelen kerran viikossa vähän jotain) ;D
 
vierailija
No tässä Madam Cykan pätkässä on mukana se nielemisklippi, mutta onkohan nyt niin että se ei näy kuin Madamin seuraajille? Anygeis, tämä on muutenkin sen verran kuuma video, että kannattaa ottaa talteen. The best of Bojan so to say...

 
vierailija
Tää voisi olla mun kohdalla päinvastoin ;D Mun tietokoneen välilehdet on nykyään: Vauva.fi, Kaksplussa, Tumblr, Twitter, AO3 ja Youtubessa haastatteluita. Ja pahinta on että äiti välillä käyttää tätä konetta! Onneksi tietää näistä mun palstailuista, mutta ei tiedä kuinka usein (taitaa luulla että lueskelen kerran viikossa vähän jotain) ;D
No nyt juuri sattui aiheeseen sopivasti huutamaan syömään ja kysyi mitä kirjoittelen koneella ;D
Öö koulujuttuja...
 
vierailija
Kävin tarkistamassa ja sori, nyt on tällä naudalla kadonnut kirjaimellisesti ajantaju noiden postausten kanssa! Eli kyllä niiden välissä oli yli tunti. Mutta se vain tukee teoriaa, että B on etsinyt sopivan kuvan tuohon vataukseksi.
Tuliko tuossa muuten stoori ja julkaisu samaan aikaan? (no pun intended)
 
vierailija
Mua ei pelottais mitkään kimppuunkäymiset, vaan se että siellä oiskin jotain tuttuja... joo oon nolo ja häpeilen .. Kun täältäkin vissiin moni oli menossa sinne Logomon pikkujouluihin, ja mä oon menossa yksin ja mietin että jos sinne jotkut etkot kehitetään, niin kehtaisko sitä mukaan... mutta ehkä ei...


Mäkin oon menossa tuonne Logomoon yksin ja ajattelin kyllä lähempänä huudella seuraa. Mua ei tutut pelottaisi kun yhtä "nolojahan" ne sitten olisi.
Just näin! Pois turha nolostelu: Carpe diem ja eiköhän jatketa... AIna kun meinaa nolottaa ja hävettää, niin mietit vaan että what would Kärppä do? Siitä vähän mallia!
 
vierailija
Tää voisi olla mun kohdalla päinvastoin ;D Mun tietokoneen välilehdet on nykyään: Vauva.fi, Kaksplussa, Tumblr, Twitter, AO3 ja Youtubessa haastatteluita. Ja pahinta on että äiti välillä käyttää tätä konetta! Onneksi tietää näistä mun palstailuista, mutta ei tiedä kuinka usein (taitaa luulla että lueskelen kerran viikossa vähän jotain) ;D
Mä ainakin jo lähes täysi-ikäisen teinin äitinä pyrin kunnioittamaan yksityisyyttä, eli en hirveästi utele mitä tekee ja lukee, mutta joskus on kiva kun likka itse ottaa puheeksi silloisen kiinnostuksen kohteen. Pysyy vähän vanhakin kärryillä. Ehkä sunkin äiti tykkäis?
 
vierailija
vierailija
Kävin tarkistamassa ja sori, nyt on tällä naudalla kadonnut kirjaimellisesti ajantaju noiden postausten kanssa! Eli kyllä niiden välissä oli yli tunti. Mutta se vain tukee teoriaa, että B on etsinyt sopivan kuvan tuohon vataukseksi.
Tuliko tuossa muuten stoori ja julkaisu samaan aikaan? (no pun intended)
Tuliko B samaan aikaan kuin kuva? Vai tuliko B just kuvan jälkeen?
 
vierailija
vierailija
Mitähän Robin tietää Bojanista, tai onko kärryillä kuka se on? Naurattaa tuo Bojanbojanboika:D

Terkut Ville Vedenpäälle myös täältä, jos luet! Se YLEn videohaastattelu BK oli yks ihanimmista pätkistä, käsinkosketeltava tunnelma<3
 
vierailija
Te kauemmin shippailua harrastaneet: Muistatteko aiemmasta jotkut shippaamanne tyypit, jotka ois tuottaneet ja jakaneet itse näin paljon shippausta tukevaa materiaalia? Tai edes puolia tästä määrästä? 🤭
En toivottavasti doxaa fandomhenkilöllisyyttäni jos vastaan tähän, mutta yksi aikaisemmista oikeiden ihmisten shipeistäni liittyi sarjaan Supernatural. Jos tietää sarjasta mitään, tietää ehkä, että sarjan kahta päähenkilöä (Dean ja Castiel) paritetaan hyvin innokkaasti toisilleen. Ja noh, myös heidän näyttelijöitään, jotka jonkin verran tukivat vitsillä tätä, itse asiassa mielenkiintoisesti juuri niin, että toinen oli huomattavan paljon innokkaampi julkisesti jakamaan shippiin liittyvää juttua (suoria viittauksia shippinimeen, sekä heidän fiktiivisten hahmojensa paritukseen että oikean elämän paritukseen; toisen näyttelijän nimen ujuttamista omiin projekteihinsa jne). Yksi ikonisimmista hetkistä oli se, kun tämä näyttelijä jakoi Twitteriinsä jonkun fanin tekemän aikajanan kaikista tämän näyttelijäparin edesottamuksista. Aikajana oli täynnä just sellaista fandomin sekoilua, mitä täälläkin voitaisiin harrastaa, sisältäen ulkopuolisille järjettömiä termejä ja viittauksia tyyliin kostopitsit, kunnon manifesti siitä, miksi nämä kaksi näyttelijää ovat rakastuneita toisiinsa vaikka eivät julkisesti ole yhdessä. Ja seuraavaksi hän twiittasi, että oho, väärä linkki, tässä on oikea, jakoi jotain ihan muuta, eikä enää ikinä maininnut tätä juttua. Se oli kunnon watafak-hetki koko fandomille. :D

(JokerOutSubsin kurooscoffee on muuten ollut tässä samassa fandomissa. Huvitti ihan älyttömästi, kun tunnistin hänen nimensä kymmenen vuoden jälkeen ja tajusin, että ollaan taas samassa laivassa, shippaamassa kahta älyvapaata miestä.)

Anteeksi pitkä pölinä, mutta summa summarum, ei. Edellisestä RPF-shipistäni irtosi jonkin verran vitsailua, vihjailua, yksi feikkipusu, flirttailua fanien edessä lavalla, flirttailua kulisseissa ja pelastettuna blooper reelille, ja yksi linkki kuolemattomaan rakkaustarinaan, mutta hyvin erilaiselta se on tuntunut verrattuna touhutonttujen koko viisumatkaan, Tavastia 1.0 ja Tavastia 2.0 ja koko NT-episodiin, tai jopa pyykkitarinaan kostopitseistä. :D
 
vierailija
Ainakin voitti UK tourin Guinnessin-nielemiskilpailun ihan 6-0

Juu selkeästi osaa paremmin niellä kuin nuo muut heput 😂😅
 

Yhteistyössä