Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä maksaisin kyllä aika paljon, jos voisin nähdä (ja osaisin lukea) niiden WhatsApp-ryhmän. Nace tykkäilee noista Kärtsän julkaisuista sillä vauhdilla, että laittaako se suunnilleen kanssa linkit niistä niiden keskusteluun? "Hei Bojan, joko näit mitä K tänään teki?" "Ei taas."
Mitenköhän lähellä jotkun ficci-kuvaukset jokerien keskinäisestä kuittailusta, eikun siis kuittailusta Blle, on todellisuutta?

Ja instagramittomana pohdin, onko Nacella ilmoitukset Kn postauksista päällä? Kun eikö oo aika usein tykännyt melko suoraan.

Jos on, niin onkohan ilmot päällä, jotta voi jakaa niitä heti ilmeistyttyään Bn tietoisuuteen:D
 
vierailija
No kyllä mä meinasin ainakin tukehtua omaan sylkeeni, kun käänsin ton B:n postauksen, koska heti tuli mieleen toi ensimmäinen vaihtoehto. 😅 Eli Oddlygoodsit saatu suuhun, mut onneksi ei tukehtunut. 😂
Olihan sitä oddlygoodsia virrannut aika paljonkin kuvan perusteella:D........ että viittakko B siihen, että vaikka niin paljon lastia, niin onneksi ei tukehtunut? Joulu!
 
vierailija
Siitä sitten selittämään innostuneesti: Tosiaan tänään Kärppä siis Käärijä julkaisi oddly good mainoksen jossa valkoista ainetta, tarkoitan siis jugurttia on pitkin hänen kasvojaan ja nuolee sitä pitkin lattioita ja myöhemmin vielä kuva jossa tätä ainetta siis jugurttia valuu pitkin housuja. No sitten tämä Bojan julkaisi pari minuttia Käärijän jälkeen 1,5 vuotta vanhan kuvan jossa kertoo ettei hukkunut.
Siinä on sitten miehellä miettimistä, mitä sä sillä koneella kaiket päivät teet
Siis näissä jutuissa ei olisi kenenkään ulkopuolisen mielestä järjen häivääkään, ja varsinkaan kukaan ei minusta uskoisi että olen jollain tapaa osallistunut tämänkaltaisiin keskusteluihin. Ei kukaan!
 
vierailija
Siis tämä kuvaa täydellisesti omia päivittäisiä keskusteluja mieheni kanssa siitä toukokuusta alkaen... Enkä ole tuo jolle vastasit. Ihme, ettei ole vielä lyönyt avioeropapruja kouraan . Tai vienyt pakkohoitoon.
Luojan kiitos, olen pitänyt tämän salassa. Sillä tämä on mennyt kokoajan vain hullummaksi, niin että ne avioeropaprut todellakin olis jo kädessä.
Sen sijaan olen viihtynyt tämän puoli vuotta niin paljon vessassa, että mieheni varmaan jo kuvittelee, että olen sairastunut johonkin suolistosairauteen 😂
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tumpussa oli maininta, että K:n seuraajat IG:ssa ja Tiktokissa oli tippuneet kuvien julkaisujen jälkeen. Mitä ihmettä! Toihan oli ihan paras mainos.. eikö K:n seuraajat jo nyt tiedä, mitä odottaa.
 
vierailija
Kuulutus laivan infokannelta: FINAL CALL nautojen Apolloetkoille! 💚💚💚
Meitä on nyt 4 varmaa menijää ja about saman verran mahdollisesti osallistuvia menijöiden kamuja, joten mukaan mahtuu vielä. Mutta ei ikuisesti...

Pistä siis kiireen vilkkaa meiliä tulemaan Mikidimikko36@gmail.com jos haluat mukaan! Yes because yes.
 
vierailija
Luojan kiitos, olen pitänyt tämän salassa. Sillä tämä on mennyt kokoajan vain hullummaksi, niin että ne avioeropaprut todellakin olis jo kädessä.
Sen sijaan olen viihtynyt tämän puoli vuotta niin paljon vessassa, että mieheni varmaan jo kuvittelee, että olen sairastunut johonkin suolistosairauteen
Tai että sulla on joku sivusäätö kuvioissa, varo vaan 😂. Tosin ehkä sekin olisi helpompi ja vähemmän nolo selitys 😅
 
vierailija
Siis tämä kuvaa täydellisesti omia päivittäisiä keskusteluja mieheni kanssa siitä toukokuusta alkaen... Enkä ole tuo jolle vastasit. Ihme, ettei ole vielä lyönyt avioeropapruja kouraan . Tai vienyt pakkohoitoon.
Hei ihanaa, että oot kertonut miehellesi! itse oon (vielä ja pysyn) täysin kaapissa tän kanssa, enkä tuskin kyllä tule ikinä kertomaan. Tuntuu, että jos ei ole shipissä mukana tai ollut matkalla, niin miten tätä voi selittää!

Miten miehesi on ymmärtänyt tätä tai mitä reaktioita tullut? Tää on ollut niin hauskaa, niin tavallaan haluisin jakaa kumppanille tai jollenkin ystävälle, mutta tuskin sitä teen:D
 
vierailija
Siis näissä jutuissa ei olisi kenenkään ulkopuolisen mielestä järjen häivääkään, ja varsinkaan kukaan ei minusta uskoisi että olen jollain tapaa osallistunut tämänkaltaisiin keskusteluihin. Ei kukaan!
Sama 😂! Luoja, jos vaan tietäisivät, niin menettäisin kaiken uskottavuuteni. Itse asiassa, itsekkin välillä ihmettelen, että mitä mulle on oikein tapahtunut 😲😅!?
 
vierailija
Luojan kiitos, olen pitänyt tämän salassa. Sillä tämä on mennyt kokoajan vain hullummaksi, niin että ne avioeropaprut todellakin olis jo kädessä.
Sen sijaan olen viihtynyt tämän puoli vuotta niin paljon vessassa, että mieheni varmaan jo kuvittelee, että olen sairastunut johonkin suolistosairauteen
Siis kyllä se vielä jonnekin Tavastia ykköselle asti jaksoi ihmetellä, nyt vaan pyörittelee silmiään kun mun joka toinen lause alkaa joko Käärijä tai Bojan. Ehkä tähänkin tottuu 😁
 
vierailija
Siis näissä jutuissa ei olisi kenenkään ulkopuolisen mielestä järjen häivääkään, ja varsinkaan kukaan ei minusta uskoisi että olen jollain tapaa osallistunut tämänkaltaisiin keskusteluihin. Ei kukaan!
Sama, enkä kyllä myöntäis, ehkä:D

Shippikaapissa olen! Sellaisia taitaa olla laivassa jonkin verran! Tosin ihanaa, että jotkut shippaa avomerellä myös, vaikka osittainkin!

PPS. Pelastakaa joku se lautalla kelluva pahviboitsupää ja ottakaa kyytiin. Se kaipaa keikalle. MRS
 

Yhteistyössä