Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
(Tosin ehkä tämän kivan mayhemin keskellä muistamme myös sen, että stoori ei ollut englanniksi, joten K ei sitä osaa lukea. Ellei sitten niitä sloveenin oppitunteja B:n kanssa ole lisätty

Oman mielenrauhani takia mä valitsen vaihtoehdon "universumin konnankoukkuja". Meinaan vaan että eiköhän K ja B osaisi ihan suoraan kommunikoida Instassa julkisesti jos haluaisivat, ja sattumat on vain sattumia. Mutta hauskoja sellaisia, toki.
Insta ainakin puhelimella tarjoaa automaattisesti mahdollisuutta lukea tarinoiden tekstistä käännös... Ei tarvitse aktivoida mistään, klikkaa vaan siitä ylänurkasta jossa lukee see translation (en tiedä onko suomeksi mikä koska mulla Insta enkuks). Just saying...
 
vierailija
Jos B taitaa tuollaisen kiusoittelun ja K taas on tuollainen vissiin aika suorasukainen se voisi selittää sen miksi K on helposti pienelläkin härkkimisellä BojanBojanBojan
Onkohan niiden viesteissäkin jotain läppää toisilleen? Varmasti on, mutta uteliaisuus ois nähdä:D onneksi ne on vaan heidän! Kiinnostasi vain, millä tasolla heittelevät keskenään, meneekö tuplamieliseksi.
 
vierailija
Tuolla puutarhan perillä maakellarissa kun joku aiemmin kyseli mistä se tän palstan horny jail löytyy ja oli sinne tunkemassa. Ei välttämättä kannata, vai kannattaako?

Horny jailia ei kuulemma täällä tarvita, koska olemme horny jailin avohoito-osasto. Halutessaan voi mennä kitkemään rikkaruohoja Voguen kaalinkeristä, jotka löytyy takavasemmalta (olihan se vasemmalla?).

Tässä pieni tiivistys, jos joku muistaa paremmin niin saa täydentää.
Siellä on jo puolet palstalaisista kitkemässä ja kaikki kaalitkin vissiin jo kerätty, kun ei ole tänään ollut työvoimasta pulaa, kiitos Oddlygoods 👍
 
vierailija
Joku eilen täällä pahoitteli, että on tylsää kun mitään ei tapahdu. Minä siihen, että Ksta kun on kyse, ei tiedä koskaan mitä tapahtuu :D Ja B ei todellakaan häviä K jutuille, on se velmu :D
 
vierailija
Luulenpa, että K ei B:n uimahallikuvasta osaisi edes ajatella siihen liitetyn sloveeniksi kirjoitetun tekstin olevan mitenkään kaksimielinen tai hänen kuviinsa liittyvä. Enkä usko, että K sitä kääntäisi myöskään suomeksi.
No, minäpä uskon, että se kääntää. Katsos kyllä K jo tietää, että B:ltä saattaa tulla joskus hänelle jokin kuitti! Ja siis noiden välissä oli jotain...4 minuuttia? Vai 6?
 
vierailija
No on tapahtumia. Tommy on sitten mulle varattu kellari sopii hyvin tarkoituksiin vai mikä vaja se oli. Lista hommia voin katella kuhan saa tän säryn pois. Kiitos farmaseutti kipaisen apteekkiin 💙
LG
 
vierailija
Bändillä ainakin varmaan hauskaa keskenään olettaisin.
Mä maksaisin kyllä aika paljon, jos voisin nähdä (ja osaisin lukea) niiden WhatsApp-ryhmän. Nace tykkäilee noista Kärtsän julkaisuista sillä vauhdilla, että laittaako se suunnilleen kanssa linkit niistä niiden keskusteluun? "Hei Bojan, joko näit mitä K tänään teki?" "Ei taas."
 
vierailija
No, minäpä uskon, että se kääntää. Katsos kyllä K jo tietää, että B:ltä saattaa tulla joskus hänelle jokin kuitti! Ja siis noiden välissä oli jotain...4 minuuttia? Vai 6?
Tämä. Ja aika äkkiä tuota alkaa käyttämään jos on joku läheinen kaveri joka postaa usein kielellä, jota et itse puhu. Niinku brother or maybe something more -tyylinen kaveri.
 

Yhteistyössä