Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oddlygood-mainos oli niin tehokas, että oli pakko syödä jugurttia, tämä oli tosin jotain balkanilaista cashewpohjaista jugurttia ja sen kanssa passionsosetta, enkä syönyt lattialta kun se on niin pölyinen, enkä levitellyt komeiden miesten naamoillekaan, mutta muuten lähes identtinen kokemus (eli joulu).

- Joymuffin
 
vierailija
Tuli muuten mieleeni, että se energiamamman taannoinen B:n äreys olisiko se voinut johtua loman loppumisesta? :D Vaikka työstään pitääkin, niin saattaahan se loma ollut tuntunut liian lyhyeltä kuitenkin, erinäisistä syistä.
Aito
 
vierailija
Ainut miesviittaus (UMK pusujen, kiss Robin etc) lisäksi minkä oon nähnyt ennen viisuja, oli jollain kevään keikalla heitetty suora ja suht pitkä flirtti hyvännäköiselle jätkälle yleisössä. Pussi päähän, hakekaa järkkärit pois se tyyppi, ei voi lopettaa katsomasta häntä etc.

Siitä kyllä oikeasti tuli mulle olo (mikro)ilmeiden perusteella, että vaikka heittää showta, niin silmät aidosti tykkää katsella sitä tyyppiä. Hymy ja välillä katse alaviistoon.

Ihanaa joka tapauksessa, että normalisoi miesten välisen vetovoiman näyttämistä, oli mitä oli hän itse.

Näitähän voi olla toki muitakin, mutta en oo seurannut vasta kun viisuissa Kta.
On kuulemma ollut muutakin. Muita vastaavia.

Minusta myös vain hieno juttu eikä se toki sinällään ole merkityksellistä mitä on. Tuli nyt vaan mieleen kun vähän kauemmin fanina olleen kanssa juttelin
 

Yhteistyössä