vierailija
tallennettu!Ei hele... xD B nuolemassa Oddlygoodeja, tämä on listakamaa.
tallennettu!Ei hele... xD B nuolemassa Oddlygoodeja, tämä on listakamaa.
Jos olisi näin pahoin pelkään, että B on tuomittu häviämään.Oon 20 sivua jäljessä mutta herramunvereni noita mainoskuvia!!! Täällähän jo mietittiin, mikä on on K:n vastaisku B:n läpsyttelyille ja Don’t look. Feel.-postaukselle (joka oli shippilasein vastaisku Käkka-lumpustelulle)
No nyt saatiin vastaus, eikä huono vastaisku ole ollenkaan.
Seuraavaa B:n siirtoa odotellessa…
Ei siis epävarma ole ollut, mutta nyt sitä on tullut niin paljon lisää ettei tahdo enää tuntea. Näin ymmärsin.Mun taas on vaikea kuvitella artisti-Käärijää epävarmana tyyppinä, mutta olenkin seurannut häntä vasta viisufinaalista alkaen . Jeren voisin sen sijaan kuvitella enemmän epävarmempana siviilissä. Ehkä aikaisemmin ero artistipersoonan ja Jeren välillä ei vielä ollut niin selvä?
Mä niin toivon ettei B luovuta taisteluitta tätä!Jos olisi näin pahoin pelkään, että B on tuomittu häviämään.
Oisko tää se kuuluisa soidinhuuto: saa tulla suihinotolle.Yrittäkääkö K kutsua B:tä
Luulen vaan että B:illa tulee ennen raja vastaan kuin K:llä.Mä niin toivon ettei B luovuta taisteluitta tätä!
Huippua kuulla!<3 ymmärrän kyllä tuon K inspiroi avautuun ja oleen rohkeampi. Jos haluut avata sopivalla tavalla enemmän, miten oot rikkonu rajoja, niin olisi mielenkiintoista kuulla!Hahhah, ihan loistavat noi kuvat. Mä niin rakastan tota K:n asennetta että ne jotka tykkää, tykkää ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Oon saanut siitä ammennettua omaankin elämään samaa asennetta, ja herää kysymys miksen aiemmin ole uskaltanut rikkoa tiettyjä rajoja ja mulle on ollut niin tärkeää mitä muut miettii. Siihen tarvittiin sitten tollanen tyyppi, että minäkin plus kolmekymppisenä lähdin vihdoin siitä kuorestani kävelemään.
Eiköhän tossa olla tultu jo (pun intended).Oisko tää se kuuluisa soidinhuuto: saa tulla suihinotolle.
Ja ainakin näistä mainoskuvista voidaan nyt sitten päätellä, nieleekö K vai ei. Tai no, ainakin nuolee.Oisko tää se kuuluisa soidinhuuto: saa tulla suihinotolle.
Somessa kyllä. IRL todennäköisesti päinvastoin.Luulen vaan että B:illa tulee ennen raja vastaan kuin K:llä.
Tykkäys tuli taas suht samantien. Jotenkin jännä, että Nace on tuolla jatkuvasti tykkäilemässä.Edelleen sen 20 sivua jäljessä, kun joutui käymään katsomassa kuvia uudelleen, että näinkö unta. Ehei, siellä ne ovat yhä ja kai täällä on huomattu että Nace vanha shippari on ehtinyt jo tykätä postauksesta
Kullä!!!Toi mainoskamppiksen ideoinut ja toteuttanut ansaitsee ehdottomasti palkankorotuksen ja kunnianautuuden loppuiäksi.
Tulee mieleen se huutokilpailu, vuorotellen kumpi sanoo kovempaa p**is!Luulen vaan että B:illa tulee ennen raja vastaan kuin K:llä.
Epäilen myös.Somessa kyllä. IRL todennäköisesti päinvastoin.
Vaikkei B olisi tuota nähnyt itse somea selatessaan (on se), niin pikkasenko bändikaverit mainitsevat tästä hänelle saa nähdä millaisilla kierroksilla B on tänään ja huomenna lavalla. Taas olisi liven paikkaTykkäys tuli taas suht samantien. Jotenkin jännä, että Nace on tuolla jatkuvasti tykkäilemässä.
Varmasti itsekseen on jo useamman kerran tultu samaan lopputulokseen, ja ehkä toisessa päässä tullaan siihen vielä tämänkin materiaalin kannustamana.Eiköhän tossa olla tultu jo (pun intended).
Nacen tykkäys tuossa on jotenkin ...en tiedä. Väärin.Edelleen sen 20 sivua jäljessä, kun joutui käymään katsomassa kuvia uudelleen, että näinkö unta. Ehei, siellä ne ovat yhä ja kai täällä on huomattu että Nace vanha shippari on ehtinyt jo tykätä postauksesta