Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Belgrade Beer Festissä, sama serbialainen festari josta on se tosi hyvä keikkataltiointi, joku DJ soitti yöllä CCC:n ja väitetysti myös vanhempaakin Kärtsän tuotantoa(!) ja Bojan jätti kesken jonkun fanin kanssa juttelemisen tms ja syöksyi sinne kuvaamaan sitä puhelimellaan, tästä oli useamman fanin dokumentaatio.
Kenelleköhän ne videot päätyivät...
 
vierailija
Belgrade Beer Festissä, sama serbialainen festari josta on se tosi hyvä keikkataltiointi, joku DJ soitti yöllä CCC:n ja väitetysti myös vanhempaakin Kärtsän tuotantoa(!) ja Bojan jätti kesken jonkun fanin kanssa juttelemisen tms ja syöksyi sinne kuvaamaan sitä puhelimellaan, tästä oli useamman fanin dokumentaatio.
Niin ja lisäksi minua epäilytti pitkään, että eihän tämä ollut minun hyvä kaverini, joka on belgradilainen DJ. :D Mutta ei hän ollut siellä tapahtumassa ollenkaan (sain hänet kiinni vasta paljon myöhemmin), piti sitä ilmeisesti nolona.
 
vierailija
Ei hyvänen aika, en ollu ymmärtäny, että se oli tosiaan se the pumppausvideo, eikä jokin toinen versio siitä!

Ei siinä, pisteet oddlygoodsille rohkeista ja mieleenpainuvista valinnoista!

Oddlygood ja aktia, mitähän vielä.

Alan epäillä, valitaanko kampanjat/brändit mihin tartutaan sillä perusteella, miten kaksimieliseltä brändien nimet kuulostaa.
 
vierailija
Anteeksi kirjoittajalle, mutta tämä oli pakko kidnapata vauvalta ja tulla tänne näyttämään:

Jere makasi Oddlygoodsit rinnallaan ja naamallaan maassa antautuneena. Bojanin armoilla. Bojan imi Jeren Oddlygoodssisia sormia ahnaasti syvällä suussaan ja istahti hajareisin Jeren rintakehän päälle.
Bojan puristi tiukasti Jereä ranteista ja nuoli rauhallisin vedoin oddlygoodsia samalla nännejä näykkien ja tilanteesta nauttien. Jere kiemurteli piikkihousut puristaen tuskaisena huokaillen hänen allaan. MMMM...oddlygoods, better than original.
No nyt on sellainen mainos, etten tästä lähtien syö mitään muuta kuin Oddlygoodsia!
 
vierailija
Ei hyvänen aika, en ollu ymmärtäny, että se oli tosiaan se the pumppausvideo, eikä jokin toinen versio siitä!

Ei siinä, pisteet oddlygoodsille rohkeista ja mieleenpainuvista valinnoista!

Oddlygood ja aktia, mitähän vielä.

Alan epäillä, valitaanko kampanjat/brändit mihin tartutaan sillä perusteella, miten kaksimieliseltä brändien nimet kuulostaa.
Mulla lyö pää tyhjää. Keksikää te muut Klle lisää yhteistyökumppaneita :D
 
vierailija
Mulla lyö pää tyhjää. Keksikää te muut Klle lisää yhteistyökumppaneita
Se Bojan-olut ois aika kova. Vois leikkiä sen pullon kans oddlygood-mainoksen tyylisesti.

Voisin jopa maksaa mainoksen näkemisestä.

Plot twist: yhtäkkiä pullo vaihtuukin oikeaksi Bojaniksi mainoksessa ja toiminta jatkuu, ja sitten kuuluu:
"Bojan, better than original"
 
vierailija
Yksi tuttu joka on käynyt K keikoilla ajat sitten ennen tätä Euroviisu nostetta sanoo ettei melkein enää tunnistaisi koko tyyppiä. Ei siksi ettei olisi samaa tyyliä, mutta tyyppi on saanut jonkun itsevarmuus boostin.

Ei ihme. 🤭
 
vierailija
Huvikseen (älä kysy miksi, en oikeasti enää itsekään tiedä) Oddlygood-materiaalin kommentteja tsekatessa ao3-kommentista ('pretty sure something like this was in ao3) lmi tykännyt tili nimeltä bojan_sluticanin. Hetki kesti hoksata, ettei ollutkaan B:D
 
vierailija
Oon 20 sivua jäljessä mutta herramunvereni noita mainoskuvia!!! Täällähän jo mietittiin, mikä on on K:n vastaisku B:n läpsyttelyille ja Don’t look. Feel.-postaukselle (joka oli shippilasein vastaisku Käkka-lumpustelulle)

No nyt saatiin vastaus, eikä huono vastaisku ole ollenkaan. 🥵🥵
Seuraavaa B:n siirtoa odotellessa…
 
vierailija
Huvikseen (älä kysy miksi, en oikeasti enää itsekään tiedä) Oddlygood-materiaalin kommentteja tsekatessa ao3-kommentista ('pretty sure something like this was in ao3) lmi tykännyt tili nimeltä bojan_sluticanin. Hetki kesti hoksata, ettei ollutkaan B
Jos se on se tili, jolla B seuraa K:n keikkalivejä? Niin lähellä ettei kukaan uskoisi, että kyseessä onkin Boitsu 😝
 
vierailija
Oon 20 sivua jäljessä mutta herramunvereni noita mainoskuvia!!! Täällähän jo mietittiin, mikä on on K:n vastaisku B:n läpsyttelyille ja Don’t look. Feel.-postaukselle (joka oli shippilasein vastaisku Käkka-lumpustelulle)

No nyt saatiin vastaus, eikä huono vastaisku ole ollenkaan.
Seuraavaa B:n siirtoa odotellessa…
B ja K pelaa siis lumppushakkia!

Toivottavasti kunkku, tai vaikka yllätysnappulana jokeri, kaatuisi pian.
 
vierailija
Yksi tuttu joka on käynyt K keikoilla ajat sitten ennen tätä Euroviisu nostetta sanoo ettei melkein enää tunnistaisi koko tyyppiä. Ei siksi ettei olisi samaa tyyliä, mutta tyyppi on saanut jonkun itsevarmuus boostin.

Ei ihme.
Mun taas on vaikea kuvitella artisti-Käärijää epävarmana tyyppinä, mutta olenkin seurannut häntä vasta viisufinaalista alkaen 🙈. Jeren voisin sen sijaan kuvitella enemmän epävarmempana siviilissä. Ehkä aikaisemmin ero artistipersoonan ja Jeren välillä ei vielä ollut niin selvä?
 

Yhteistyössä