vierailija
Ei hele... xD B nuolemassa Oddlygoodeja, tämä on listakamaa.Sellainen ficci kyllä ainakin oli, missä Boitsu nuoli lattialta jonkun Oddlygoodit.
Ei hele... xD B nuolemassa Oddlygoodeja, tämä on listakamaa.Sellainen ficci kyllä ainakin oli, missä Boitsu nuoli lattialta jonkun Oddlygoodit.
Tosi vaikea kuvitella, että Bojan olisi jotenkin vaikeana Kärtsä-viittauksista, vaikka hänellä olisikin joku muu kumppani. Eihän se heidän ystävyyttään mitenkään haittaisi.Jos Bojan ei kommentoi mitään tai ln vaikeena niin sit sil on se maybe more siellä jonka kanssa on lomailtu, eikä halua enää tulla liitetyksi mitenkään Kärtsään
Sillä tahdilla, millä B on itse juossut kaikkien mahdollisten CCC ja Käärijä -viittausten perässä (kerran kirjaimellisesti, joku fanihan todisti että B oli rynnännyt ääntä kohti taltioimaan kun CCC soi), niin ei todellakaan taida haitata ne viittaukset. Päin vastoin, B itse taitaa kutsua niitä luokseen.Tosi vaikea kuvitella, että Bojan olisi jotenkin vaikeana Kärtsä-viittauksista, vaikka hänellä olisikin joku muu kumppani. Eihän se heidän ystävyyttään mitenkään haittaisi.
Mä en ole ikinä tykännyt jugurteista yms. ja sattumalta ainut josta oikeasti tykkään on juuri tuo mitä K syö (nuolee)En ole oikeastaan koskaan aiemmin älynnyt noiden kaupallisten yhteistöiden päälle, lisääkö esimerkiksi Elastisen valkoinen hymy niin hirmuisen paljon hammastahnan myyntiä? Noh, ymmärrykseni on lisääntynyt kiitos erään herra Käärijän. Ihan kummasti alkanut Oddlygoodin tuotteet kiinnostamaan.
Tämä minullekin!!!!Tämä!!! Kielestä voi sitten halutessaan K heittää jotain, jos haluaa! Aiemmin täällä oli myös yks aika intensiivisesti kameraan katseleva Bojan ehdotuksena, mutta tämähän toteuttaa kaikki kriteerit: pitsipaita, kameraan katse ja vielä noin kiusoitteleva ilme.
Jos tällä ei irtoa, niin ei sitten millään
Mä tarvitsen lisätietoa tästä CCCn soimisesta ja Bn ryntäämisestä! Mennyt ihan ohiSillä tahdilla, millä B on itse juossut kaikkien mahdollisten CCC ja Käärijä -viittausten perässä (kerran kirjaimellisesti, joku fanihan todisti että B oli rynnännyt ääntä kohti taltioimaan kun CCC soi), niin ei todellakaan taida haitata ne viittaukset. Päin vastoin, B itse taitaa kutsua niitä luokseen.
Pahvipään kanssa keikalle, anyone? <3 saatte vähintään kunniaplakaatin puutarhaan, laivaan tai vaikka molempiin! MRSTämä minullekin!!!!
Et. Pelonsekaisia tunteita joka kertaOlinko ainoa jonka piti vetää ensin henkeä ennen kuin uskalsi avata Kärtsän uuden ig storyn?
Yritän kaivaa myöhemmin linkin! Tämä oli kesällä, just sinä aikana kun B ei tainnut somessa olla? Jonkun keikan/festarin yhteydessä.Mä tarvitsen lisätietoa tästä CCCn soimisesta ja Bn ryntäämisestä! Mennyt ihan ohi
Oon oppinut sen ettei kovin julkisella paikalla kannata Kärpän tarinoita availlaEt. Pelonsekaisia tunteita joka kerta
Todellakin saa!Pahvipään kanssa keikalle, anyone? <3 saatte vähintään kunniaplakaatin puutarhaan, laivaan tai vaikka molempiin! MRS
Se oli joku Kinktober-ficci, jossa oli Puppy Playta ja Bojan oli hauva, mutta en nyt löydä sitä.Oikeasti onko linkkiä siihen? Täsyä oddlygood-kampanjasta inspiroituneena voisin lukea sen!
Täällä sun hengenheimolainen. Välillä meinaan heittää tänne jotakin ja sit muistan, että eihän tämä ole vauva. Kirjoitan 80% asiallisia kommentteja liittyen keikkoihin, artisteihin jne. Välillä vaan tekee mieli tuuletella.Mäkin haluaisin kiimailla, mut joudun aina meneen vauvan ketjuun niissä asioissa. Täällä joutuu kainosteleen.
Se oli se Tavastian video Oddlygoodin TikTokissa, jonka poistivat kun naudat alkoivat valittaa kun Bojan ei saanut siitä mitään korvauksia.Mikä tuo frank-oddlygood pumppausjuttu oli? Muistan hämärästi kuulleeni, että video sitten poistettiin pian. Kiinnostaa siis lähinnä, että oliko se just se sama pumppivideo ja tekstillä mainostettiin oddlygood, vai olivatko pumppailleet erikseen oddlygoodia?
Taitaa olla kasvimaalla tungosta tänäänAi kauhia. Nyt rakkaat ystävät tehkää tilaa, tämä nauta juoksee kottikärryineen kaalimaalle ja nyppii rikkaruohoja koko illan! Kiitos vaan Oddlygood
Belgrade Beer Festissä, sama serbialainen festari josta on se tosi hyvä keikkataltiointi, joku DJ soitti yöllä CCC:n ja väitetysti myös vanhempaakin Kärtsän tuotantoa(!) ja Bojan jätti kesken jonkun fanin kanssa juttelemisen tms ja syöksyi sinne kuvaamaan sitä puhelimellaan, tästä oli useamman fanin dokumentaatio.Mä tarvitsen lisätietoa tästä CCCn soimisesta ja Bn ryntäämisestä! Mennyt ihan ohi
Ai kauhee ja ainoa näkyvissä oleva kommentti tossa alla on ”I’m praying for your balls mate”Tässä uteliaille Conorin camel toeta tarjolla:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Teitä on sitten varoitettu.