Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hahhah, ihan loistavat noi kuvat. :D Mä niin rakastan tota K:n asennetta että ne jotka tykkää, tykkää ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Oon saanut siitä ammennettua omaankin elämään samaa asennetta, ja herää kysymys miksen aiemmin ole uskaltanut rikkoa tiettyjä rajoja ja mulle on ollut niin tärkeää mitä muut miettii. Siihen tarvittiin sitten tollanen tyyppi, että minäkin plus kolmekymppisenä lähdin vihdoin siitä kuorestani kävelemään.
 
vierailija
Oon 20 sivua jäljessä mutta herramunvereni noita mainoskuvia!!! Täällähän jo mietittiin, mikä on on K:n vastaisku B:n läpsyttelyille ja Don’t look. Feel.-postaukselle (joka oli shippilasein vastaisku Käkka-lumpustelulle)

No nyt saatiin vastaus, eikä huono vastaisku ole ollenkaan.
Seuraavaa B:n siirtoa odotellessa…
Jos olisi näin pahoin pelkään, että B on tuomittu häviämään. 🤭
 
vierailija
Mun taas on vaikea kuvitella artisti-Käärijää epävarmana tyyppinä, mutta olenkin seurannut häntä vasta viisufinaalista alkaen . Jeren voisin sen sijaan kuvitella enemmän epävarmempana siviilissä. Ehkä aikaisemmin ero artistipersoonan ja Jeren välillä ei vielä ollut niin selvä?
Ei siis epävarma ole ollut, mutta nyt sitä on tullut niin paljon lisää ettei tahdo enää tuntea. Näin ymmärsin.
 
vierailija
Edelleen sen 20 sivua jäljessä, kun joutui käymään katsomassa kuvia uudelleen, että näinkö unta. Ehei, siellä ne ovat yhä ja kai täällä on huomattu että Nace vanha shippari on ehtinyt jo tykätä postauksesta 🥰
 
vierailija
Hahhah, ihan loistavat noi kuvat. Mä niin rakastan tota K:n asennetta että ne jotka tykkää, tykkää ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Oon saanut siitä ammennettua omaankin elämään samaa asennetta, ja herää kysymys miksen aiemmin ole uskaltanut rikkoa tiettyjä rajoja ja mulle on ollut niin tärkeää mitä muut miettii. Siihen tarvittiin sitten tollanen tyyppi, että minäkin plus kolmekymppisenä lähdin vihdoin siitä kuorestani kävelemään.
Huippua kuulla!<3 ymmärrän kyllä tuon K inspiroi avautuun ja oleen rohkeampi. Jos haluut avata sopivalla tavalla enemmän, miten oot rikkonu rajoja, niin olisi mielenkiintoista kuulla!
 
vierailija
Luulen vaan että B:illa tulee ennen raja vastaan kuin K:llä.
Tulee mieleen se huutokilpailu, vuorotellen kumpi sanoo kovempaa p**is!

Vaikka kai sen voi myös nähdä niin, että sitähän tässä myös mahdollisesti huudellaan, vähintään shippilinssein. Tällä kertaa ehkä vaan vähän julkisemmin, somen tai videoiden välityksellä ja himpun verran epäsuoremmin mutta myös paljon mielenkiintoisemmin.

Panot eikun panokset kasvaa.

Koira!
 
vierailija
Ei kai enää ole epäselvyyttä, että Kärtsä haluaa tietoisesti viedä artisti-imagoaan enemmän LGBTQ-suuntaan näillä promo- ja lavashowjutuillaan kun on ollut suihkuvideota, lavapusuja ja nyt jogurtit pitkin naamaa ja rinnuksia. Ja mulle kelpaa oikein hyvin, lisää vaan! 🤓
 

Yhteistyössä