No harva taitais pistää vastaan Bojanille paritusta.Ei vaikuttanut haittaavan.
Tätä minäkin pelkään. Lupaus vaan haalistuu. Puhuuhan K paljon sellaista, mitä ei tarkoita. Mm. Bojan is mine ja muut bojanhöpinät. Siinä sivussa tulee luvatuksi Slovenian matkakin.Vahvasti samaa mieltä. NT taisi olla joutsenlaulu.
Toi on sinulta tosi törkeää käytöstä ja kaikkien luottamuksen pettämistä. Nyt on joiltakin viimeinenkin järki pettymyksen huuruissa kadonnut päästä. Tuo on todella törkeää some-etiketin rikkomista ja epäeettistä sekä tyhmää toimintaa. B:n lähtö harmittaa sinua, mutta ärtymys ja suuttumus ei oikeuta ylilyöntejä. Sinun pitää opetella kestämään tunteitasi eikä purkamaan niitä muihin. Kun puhut ketjun pilaamisesta, katso peiliin.Mä sen viestin kirjoitin. Pitkään miettisin, että voiko noin tehdä nimimerkkiä käyttävälle, koska olen nähnyt, mihin se voi johtaa. Ärsytti vaan niin kovasti se ankeuttajien B:n tyttöystävän tuputtaminen.
Juu minut saa kyllä pakkoparittaa Bojanille perustuen mihin tahansa hihan vilahdukseen stoorin takanurkassa. Tai Kärtsälle. Tai vaikka molemmille yhtä aikaa, kyllä kelpaisi.No harva taitais pistää vastaan Bojanille paritusta.
Ei haittaa ei tippaakaan.Mua ei kuulkaas yhtään haittaa vaikka tää menis tuhmaks.
Onhan se noinkin, tuohon vaan menee niin mielettömästi aikaa.Tai ehkä just siinä vaiheessa ovat lähempänä toisiaan kuin koskaan. Perhe-elämä nähty, ulkopuolisiin odotuksiin mukauduttu, mutta silti vain tuntuu jotain elämästä puuttuvan..
Aitoko se taas täälläkin riehuuValtapeliä, hah! Sanoo ihminen, joka puolustaa ketjun pilanneita Eurotourin jälkeen.
Voisit jo lopettaa sen Jukan tuputtamisen? Ei ole ollenkaan sama asia kuin K&BKun me keskityimme K/B -juttuihin ekan tavastian aikaan, Jukka merkkasi reviiriään
Tässähän se pitää K:ta lantiosta kiinni ja K pyllistää xD ja B on samassa kuvassa! Tämä on ollut tapahtumassa jo kauemminHuhhahhei
Hold on really quickly, while I try to get back to reality 🥵 Has this been talked about yet??www.tumblr.com
Viittasin eillä siihen ”pelkästään siihen luottamiseen” (että on sanonut niin faneille)Ei vaan sanoi omassa livessään Jokereille.
Mä en nähnyt koko Jukkaa. Keskityin vain K kasvoihin. Taas kerran.Voisit jo lopettaa sen Jukan tuputtamisen? Ei ole ollenkaan sama asia kuin K&B
On minunkin mielestäni. Ts hyvän mielen sisällön seassa ehkäEi ole ajanut.
Siis mitä ihmettä? Ymmärsitköhän vähän väärin?Toi on sinulta tosi törkeää käytöstä ja kaikkien luottamuksen pettämistä. Nyt on joiltakin viimeinenkin järki pettymyksen huuruissa kadonnut päästä. Tuo on todella törkeää some-etiketin rikkomista ja epäeettistä sekä tyhmää toimintaa. B:n lähtö harmittaa sinua, mutta ärtymys ja suuttumus ei oikeuta ylilyöntejä. Sinun pitää opetella kestämään tunteitasi eikä purkamaan niitä muihin. Kun puhut ketjun pilaamisesta, katso peiliin.
No ei ooEi haittaa ei tippaakaan.
Ja mun veikkaus on, että pyllykivaa on vähintään mietitty molemminpuolisesti.
Käkka on noussut tumpussa viime aikoina, ja nyt vasta olenkin hänet huomannut.... ja tuo kuva on aika kuuma mielestäniVoisit jo lopettaa sen Jukan tuputtamisen? Ei ole ollenkaan sama asia kuin K&B
Juuri näin. Ne on ketjun läppää, jonka kaikki vakkarit tunnistavat. Siksi niillä on helppoa herätellä sitä yhteishenkeä ja taistoa.Aivan sama onko aika ajanut ohi vai ei. Selvästi jotkut niitä haluaa yhä harrastaa ja tuoda sillä yhteishenkeä ketjuun, niin antaisi sellaisten olla.
Jep... pyllykivaa on palstalla mietitty heidänkin edestä---tai siis takaa.No ei oo
Mikä B n lähtö?Toi on sinulta tosi törkeää käytöstä ja kaikkien luottamuksen pettämistä. Nyt on joiltakin viimeinenkin järki pettymyksen huuruissa kadonnut päästä. Tuo on todella törkeää some-etiketin rikkomista ja epäeettistä sekä tyhmää toimintaa. B:n lähtö harmittaa sinua, mutta ärtymys ja suuttumus ei oikeuta ylilyöntejä. Sinun pitää opetella kestämään tunteitasi eikä purkamaan niitä muihin. Kun puhut ketjun pilaamisesta, katso peiliin.
Sä olet hoidon tarpeessa, AitoMuiden ilo? Ei ole todellakaan kyse siitä! Te olette ry östäneet meiltä muilta paatin, kotimme!
Ei provosoida silti aiheella tarkoituksellisesti, kiitos.Käkka on noussut tumpussa viime aikoina, ja nyt vasta olenkin hänet huomannut.... ja tuo kuva on aika kuuma mielestäni
Eikö hän myöntänyt käyttäneensä toisen nimimerkkiä? Näin minä ymmärsin että ei ollut kukkis, kuka kukkis nyt sitten ikinä onkaan.Siis mitä ihmettä? Ymmärsitköhän vähän väärin?
Ei minusta.Juuri näin. Ne on ketjun läppää, jonka kaikki vakkarit tunnistavat. Siksi niillä on helppoa herätellä sitä yhteishenkeä ja taistoa.
Ei.Eikö hän myöntänyt käyttäneensä toisen nimimerkkiä? Näin minä ymmärsin että ei ollut kukkis, kuka kukkis nyt sitten ikinä onkaan.