vierailija
No ei kai, jos Bojan valitsi Kukkisen.Ei ole enää bromancea ja Kärtsän perässä juoksentelua luvassa. Sellainen lähtö.
No ei kai, jos Bojan valitsi Kukkisen.Ei ole enää bromancea ja Kärtsän perässä juoksentelua luvassa. Sellainen lähtö.
Myönsi identiteettivarkauden
Ei, vaan ihmisillä on ainoastaan tarve shipata K ja B keille tahansa muille shipin kaataakseen. Se ei vai toimi, laiva seilaa yhä.Joillakin taitaa olla kova tarve shipata K:ta ylipäänsä jonkun kanssa, ja koska K&B-materiaalia ei oo nyt paljoa tullut, on innostuttu käkasta. Mulle shippaaminen ei oo itsessään mikään juttu, en oo koskaan tätä ennen sitä harrastanut ja nytkin ihan yllättäen ja pyytämättä, koska se noiden välinen mitä-ikinä-onkaan on vaan niin lumoavaa. En siis ymmärrä yhtään näitä muita K- tai JO-shippejä eikä ne kiinnosta, mut en sheimaa. Shippaan ja skippaan edelleen.
Niin, jotain erityistä siinä on, että tuhannet ihmiset kiinnostuivat juuri K&B eikä muista henkilöistä joiden kanssa heidät on nähtyHeiltä vaan sattuu täysin puuttumaan se yhteys, mikä K/Bssä on nähtävissä.
Ei, koska ketään ei kiinnosta. Pahvi-Bojanilla ja Kärtsän bolerollakin on yhdessä parempi kemia kuin Bojanilla ja Conorilla.Tavallaan jännä, että K:sta ja B:stä on näinkin kauan jaksettu kouhkata. Koska jos esim viisukavereita miettii, niin B on nöhnyt WY:n Connoriakin paljon useammin kuin Kärtsyä. Kesäkuussa Irlannissa, heinäkuussa Lontoossa Luken keikalla, ja vielä yhteisellä kiertueella ja olipa Connor myös siellä areenakeikalla, hän on saanut hilattua itsensä Sloveniaankin. Eikö siinä olisi paljon enemmän aihetta juoruihin?
Minä kyllä lupaan silloin karata vanhainkodista ja kytätä heidän joka liikkeensä (ja raportoida sitten sinne laivalle missä me mummelit silloin shipataan näitä komeita nuorukaisia).Ei kuherruskuukautta Thaimaassa vaan sivistyneesti Sisiliaa - Magna Graecaa - kierrellen!
Kommentoijat osaavat hienosti erottaa todellisuuden omista kuvitelmistaanÄlä yleistä. Ehkei kaikki miehet ole miettineet, mutta Kärtsy ja Bojan ovat.
Juu kirjoitinkin jo että ainakin itse ymmärsin tuo "saako noin tehdä nimimerkille" viestin väärin.Sitten jarrua, ei ole kukaan käyttänyt nimimerkkiäni. Hipsutukset ja muut kirjoitin ihan itse.
- Kukkis
Tarkoitin siis yleisemmin fandomissa, ei spesifisti just vauvalla ja täällä tässä porukassa. Tämähän on sentään puutarha, täällä on perinteisesti keskitytty olennaiseen.Ei, vaan ihmisillä on ainoastaan tarve shipata K ja B keille tahansa muille shipin kaataakseen. Se ei vai toimi, laiva seilaa yhä.
Mitkä jarrut???? Ei täällä jarruista ole puhuttu.Sitten jarrua, ei ole kukaan käyttänyt nimimerkkiäni. Hipsutukset ja muut kirjoitin ihan itse.
- Kukkis
Mielestäni K on sellainen karismaattinen hurmuri, jolla on hyvää kemiaa useiden kanssa. Ja monet vain pitävät K:sta ja haluavat nähdä eri henkilöiden vuorovaikuttavan hänen kassaan. Esim. T toi K:sta erilaisia puolia esiin, mistä fanit tykkäsivätJoillakin taitaa olla kova tarve shipata K:ta ylipäänsä jonkun kanssa, ja koska K&B-materiaalia ei oo nyt paljoa tullut, on innostuttu käkasta. Mulle shippaaminen ei oo itsessään mikään juttu, en oo koskaan tätä ennen sitä harrastanut ja nytkin ihan yllättäen ja pyytämättä, koska se noiden välinen mitä-ikinä-onkaan on vaan niin lumoavaa. En siis ymmärrä yhtään näitä muita K- tai JO-shippejä eikä ne kiinnosta, mut en sheimaa. Shippaan ja skippaan edelleen.
Parruistako sitten?Mitkä jarrut???? Ei täällä jarruista ole puhuttu.
No jarrut kyllä välillä puuttuu menosta ja se ei haittaa mitään.Mitkä jarrut???? Ei täällä jarruista ole puhuttu.
Niin, miksei kohkata ja juoruta Bojanista ja tästä tai Kärtsästä ja tosta, miks just Bojanista ja Kärtsästä? Ootteko sattuneet näkemään sitä niiden vuorovaikutusta, olemista toistensa seurassa? Siitä on jonkin verran matskua saatavilla. Siinä vaan on sitä jotain, mitä muiden kanssa ei ole. Siks meitä seonneita on ympäri maailmaa.Ei, koska ketään ei kiinnosta. Pahvi-Bojanilla ja Kärtsän bolerollakin on yhdessä parempi kemia kuin Bojanilla ja Conorilla.
Oh sorry, in English, PG is one of the ratings for Tv shows. (parental guidance) For example, PG-14, kids younger than shouldnt watch without a parent present.LadySLO, what’s PG?
Ei, koska ketään ei kiinnosta. Pahvi-Bojanilla ja Kärtsän bolerollakin on yhdessä parempi kemia kuin Bojanilla ja Conorilla.
Mutta ei ole ainoa oikean elämän ship, josta on seonneita ympäri maailmaa. Tähän K/B juttuun on nyt takerruttu, kun siihen laivaan hyppäsi niin paljon porukkaa. Mutta en ihmettelisi vaikka heille tulevaisuudessa tulisi jokin vastaava reaktio jonkun toisen kanssa. Näitä on nähty. Harvoin oikean elämän shipit päättyvät hyvinNiin, miksei kohkata ja juoruta Bojanista ja tästä tai Kärtsästä ja tosta, miks just Bojanista ja Kärtsästä? Ootteko sattuneet näkemään sitä niiden vuorovaikutusta, olemista toistensa seurassa? Siitä on jonkin verran matskua saatavilla. Siinä vaan on sitä jotain, mitä muiden kanssa ei ole. Siks meitä seonneita on ympäri maailmaa.
Mä kyllä luulen että boleron ja pahviBojanin kemiat olisi aika kuumatSe on just näin.
Sama!!!Juu minut saa kyllä pakkoparittaa Bojanille perustuen mihin tahansa hihan vilahdukseen stoorin takanurkassa. Tai Kärtsälle. Tai vaikka molemmille yhtä aikaa, kyllä kelpaisi.
Siihen laivaan hyppäsi niin paljon porukkaa, koska kaikki sattuivat näkemään saman. Ja vaikeahan sellaista on ohittaa.Mutta ei ole ainoa oikean elämän ship, josta on seonneita ympäri maailmaa. Tähän K/B juttuun on nyt takerruttu, kun siihen laivaan hyppäsi niin paljon porukkaa. Mutta en ihmettelisi vaikka heille tulevaisuudessa tulisi jokin vastaava reaktio jonkun toisen kanssa. Näitä on nähty. Harvoin oikean elämän shipit päättyvät hyvin
Näin voi olla. Mä en oo yhtään perehtynyt shippeihin tän laivan ulkopuolella. Toivon että ulkopuolisten sekoaminen heistä ei pilaa sitä mitä heillä on tai mitään muutakaan heidän elämissään.Mutta ei ole ainoa oikean elämän ship, josta on seonneita ympäri maailmaa. Tähän K/B juttuun on nyt takerruttu, kun siihen laivaan hyppäsi niin paljon porukkaa. Mutta en ihmettelisi vaikka heille tulevaisuudessa tulisi jokin vastaava reaktio jonkun toisen kanssa. Näitä on nähty. Harvoin oikean elämän shipit päättyvät hyvin