Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi saakeli sentään… K vois kyllä ihan oikeesti kertoa julkisuudessa olevansa vakavassa suhteessa, ei mitään muuta tarvittaisi, ettei aina kommentit menis B:lle tohon suuntaan.
Se ei ole K:n vastuulla. Hänellä on kaikki oikeus suojella suhdettaan niin kauan ja niin hyvin kuin itse katsoo parhaaksi. Jos B:tä ärsyttää shippikommentit, hän voi itse helposti tehdä julakisun, jossa sanoo, ettei halua että häntä shipataan K:lle, tai kertoo että on vain ystävä k:n kanssa, ja että nuo kommentit häiritsevät. se ei ole K:n harteilla.
 
vierailija
Se ei ole K:n vastuulla. Hänellä on kaikki oikeus suojella suhdettaan niin kauan ja niin hyvin kuin itse katsoo parhaaksi. Jos B:tä ärsyttää shippikommentit, hän voi itse helposti tehdä julakisun, jossa sanoo, ettei halua että häntä shipataan K:lle, tai kertoo että on vain ystävä k:n kanssa, ja että nuo kommentit häiritsevät. se ei ole K:n harteilla.
Tämä👍 Toistaiseksi kummatkin ovat näyttäneet pelkkää vihreää valoa shipille. Eikä heillä ole velvollisuutta kertoa yksityiselämästään.
 
Jos tilanne olisi se, että B on rakastunut ja J jatkaisi tätä omaa toimintaansa vain fanservicen nimessä, niin kyllä on julma ihminen. Joten pakko itse ainakin ajatella, että joko molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan tai sitten molemmat tekevät fanserviceä. Millään muulla ei ole väliä kunhan ovat samalla aaltopituudella tämän kanssa.
This! I agree.
 
vierailija
Juuri näin! Se, jota kommentit omissa julkaisuissa haittaa, saa itse kertoa asiasta faneilleen. Aikuisia miehiä, eikä kumpikaan ole velkaa omia yksityisasioitaan paljastamaan
Ehkä ei velkaa, mutta kyllä B on tässä matkan varrella ollut välillä ihan oikeasti ahdistunutkin noista kommenteista somessaan, ja kun tosiasia on että yhdellä lauseella K olisi saanut ne loppumaan, niin en ihan ymmärrä miksi sitä ei HYVÄN ystävän vuoksi voinut tehdä. Varsinkin kun kynnet ja muut osat somessa kuitrnkin näkyvissä olleet.
 
vierailija
Ehkä ei velkaa, mutta kyllä B on tässä matkan varrella ollut välillä ihan oikeasti ahdistunutkin noista kommenteista somessaan, ja kun tosiasia on että yhdellä lauseella K olisi saanut ne loppumaan, niin en ihan ymmärrä miksi sitä ei HYVÄN ystävän vuoksi voinut tehdä. Varsinkin kun kynnet ja muut osat somessa kuitrnkin näkyvissä olleet.
B ei ole ikinä tuonut missään esille olevansa ahdistunut shippauksesta tai K kommenteista, ihan sun omaa tulkintaa nyt
 
vierailija
Ehkä ei velkaa, mutta kyllä B on tässä matkan varrella ollut välillä ihan oikeasti ahdistunutkin noista kommenteista somessaan, ja kun tosiasia on että yhdellä lauseella K olisi saanut ne loppumaan, niin en ihan ymmärrä miksi sitä ei HYVÄN ystävän vuoksi voinut tehdä. Varsinkin kun kynnet ja muut osat somessa kuitrnkin näkyvissä olleet.
Voitko linkittää lähteen, jossa B kertoo juuri tämän K-kuvion häntä ahdistaneen?
 
vierailija
voisin uskoa että tuore suhde olisi saanut B:n jäämään lomalta. En kyllä usko että esim vielä viisuaikaan tai kesälläkään on ollut vakavia kuvioita, mutta ehkä nyt sitten.
Nimenomaan tuoretta suhdetta tuskin haluaisi mainostaa julkisesti. Joten eiköhän kyseessä ole taas yksi B:n omituisista päivityksistä. Ja niinkuin usein ollaan huomattu, puoliakaan niistä ei voi ymmärtää 😅
 
vierailija
Itselle ainakin vaikea kuvitella että B tuolla tavoin ilmottaisi olevansa suhteessa kun tuonhan voi tulkita kuka mitenkin haluaa... Jos ois joku rakkaudentunnustus ollut vielä mukana niin olisi helpompaa uskoa. Toki sitten jos alkaa muitakin vinkkejä asiasta tulemaan niin eri asia.
 
vierailija
Mulle Bojanin someviestintä on vaikeasti tajuttavaa enkä osaa kyllä yhtään arvata onko vitsi tai voisko se oikeasti ilmoittaa noin olevansa suhteessa. Mutta tuore suhde selittäisi kyllä monta asiaa vähän kummallisessa lomakuviossa. ❤
Samaa mietin, ja siksi kallistun veikkaamaan, et on halunnut tuolla tavalla (myös) vinkata löytäneensä jonkun ihanan ❤
 
vierailija
Ajatelkaa mitä kaikkia maailman ja ihmiskunnan eri ongelmia olisi jo ratkaistu jos teidät shipparit päästettäisiin etsimään vaihtoehtoisia selityksiä mitä ilmeisimmille asioille
 
vierailija
Ai hitsi mä kaipaan välillä aikaa ennen somea. 😕 Shipata sai rauhassa muiden aiheesta kiinnostuneiden kanssa Livejournaleissa ja tietoa shipattavista tuli kerran kuussa Suosikista tai sitten jostain MTV:stä. Ei tarvinnut kiihkeällä tahdilla jatkuvasti spekuloida mitä mikin somepäivitys tarkoittaa. Shipattavatkin sai olla rauhassa.
 

Yhteistyössä