vierailija
Hatarin ja Kärtsän yhteisbiisi voisi toimia. Tai ainakin Klemens voisi olla mukana K:n biisissä, Matthias ainakaan käsittääkseni ei ole enää bändissä mukana.
Klemens on ihana ja se ääni.Hatarin ja Kärtsän yhteisbiisi voisi toimia. Tai ainakin Klemens voisi olla mukana K:n biisissä, Matthias ainakaan käsittääkseni ei ole enää bändissä mukana.
K kyllä itse minusta vastaa siitä, mitä hänen stooreissaan näkyy. Joten hyväksyy näkymisen. Vähän ristiriitaista toimintaa taas "sinkulta".Reviirinmerkkaus käynnissä.
Ei minuakaan. Jossain se raja kulkee ja se on vähintään tässä.Ei kyllä itseä ainakaan naurata nuo ponijutut missä jo suoraan sanotaan B:n sekaantuvan eläimiin
A-studiossa iloitaan ja todistellaan, että kärtsällä on muitakin kavereita kuin Bojan, kun on nyt tämä Joost esimerkiksi.Se taisi tarkoittaa että nähdään Joost siellä eikä niin että näkevät toisensa Malmössä.
How is it possible that Matthias is no longer in the band? He and Klemens are cousins, I hope they didn't argue. However, after the concert, I saw them, they signed my CD, they shook my hand and I took a photo hugging Einar, they were very nice. Made in ItalyHatarin ja Kärtsän yhteisbiisi voisi toimia. Tai ainakin Klemens voisi olla mukana K:n biisissä, Matthias ainakaan käsittääkseni ei ole enää bändissä mukana.
Ei todellakaan. Osittain ihan törkeitä juttuja.Olen ehkä seonnut lopullisesti, mutta nuo ponijutut alkoi jo tuntua ihan hyvältä vitsiltä kun käväisin tauon jälkeen vauvalla. Mitäs meidän shippilaivaan seuraavasta satamasta saapuu? Koskaan ei voi ennustaa.
Vähän sama. Sanotaanko näin että sanankäyttö on hallussa ja kirjallinen ilmaisu sinänsä hyvää mutta käyttäisi sen johonkin muuhun aiheeseen kuitenkin. Oletan että ficitkin tulevat samasta pajasta.Olen ehkä seonnut lopullisesti, mutta nuo ponijutut alkoi jo tuntua ihan hyvältä vitsiltä kun käväisin tauon jälkeen vauvalla. Mitäs meidän shippilaivaan seuraavasta satamasta saapuu? Koskaan ei voi ennustaa.
On kyllä kokonaan mennyt maku siihen ketjuun, onneksi olen jo lopettanut lukemisenA-studiossa iloitaan ja todistellaan, että kärtsällä on muitakin kavereita kuin Bojan, kun on nyt tämä Joost esimerkiksi.
Käyn tosi harvoin ja aina löytyy joku Bojanin vähättely. Vähän yllättävääkin, että suhtautuvat noin negatiivisesti.On kyllä kokonaan mennyt maku siihen ketjuun, onneksi olen jo lopettanut lukemisen
Älkää pliis tuoko tuota av:n roskaa tähän ketjuun, täällä ollut mukava tunnelma tänään ja mielellään pidettäisiin se sellaisena.Vähän sama. Sanotaanko näin että sanankäyttö on hallussa ja kirjallinen ilmaisu sinänsä hyvää mutta käyttäisi sen johonkin muuhun aiheeseen kuitenkin. Oletan että ficitkin tulevat samasta pajasta.
Yritän saada itseni uskomaan, että fanservice on kyseessä. Koska homma ei etene ja tiskaajaa sitten taas esiteltiin. Kun näkee, mitä K lla ja B lla on yhdessä, oma elämä tuntuu vähän laimealta. Ei näin pitäisi reagoida. Ei mulla ole tuollaista suhdetta koskaan ollut.noora
I'm been listening Taylor Swift You Are In Love song and i'll been just thinking about them "One look, dark room, Meant just for you " "Time moved too fast, You play it back " "Light-hearted Joke…www.tumblr.com
Miten voi olla näin ikävä kahden ihmisen yhdessäoloa?
Minä hidas hämäläainen alan näiden myötä tajuamaan, millainen entinen tapailumies oli. Hän mittaili kerran hiuksiani kun olin käynyt leikkauttamassa niitä lyhyemmäksi. Haroi niitä hetken kasaan ja totesi että hyvin voi ottaa vielä kiinni. Silloin ajattelin että okei...? Myöhemmin hän halusi kuristaa kevyesti seksin aikana, kun olin päällä. Mulle nuo oli liikaa kun en tykkää rajummasta menosta. Oltiin kyllä epäsuhta pari mieltymysten suhteen.K: I like your new hair.
B: Oh yeah?
K: Yeah, still long enough to pull.
B: Yes.
Samat fiilikset… ei tällaista ole tullut koettua aiemmin. Menee tunteisiin.noora
I'm been listening Taylor Swift You Are In Love song and i'll been just thinking about them "One look, dark room, Meant just for you " "Time moved too fast, You play it back " "Light-hearted Joke…www.tumblr.com
Miten voi olla näin ikävä kahden ihmisen yhdessäoloa?
Lienet oikeassa. Miksi on niin vaikeaa luopua K ja B tarinastaAnteeksi ankeutukseni, mutta nyt viimeistään tuosta K stoorista tajusin, että molemmin puolin on menty eteenpäin. Tuo todellisuus iski nyt kunnolla. K ei enää välitä näkyykö henkilö ja hänen tavaransa videolla ja se vahvistaa, että suhde menee koko ajan vakavammaksi. B ei mennyt Euroopan keikalle ja lomaili rauhassa. Uskon että haluaa pesäeron K jutuista ja pitää tämän ystävänä, eikä halua että kukaan muukaan ajattelee mitään muuta.
Pidän molemmista, mutta en pysty enää kuvittelemaan mitään isompaa heidän välilleen. Kiitos ja anteeksi.
Mutta eihän tuolla ole merkitystä shippauksen kannalta, ei ainakaan itselleni. Miksi pitää väen väkisin tehdä jostakin iloisesta asiasta itselleen ankeaa?Anteeksi ankeutukseni, mutta nyt viimeistään tuosta K stoorista tajusin, että molemmin puolin on menty eteenpäin. Tuo todellisuus iski nyt kunnolla. K ei enää välitä näkyykö henkilö ja hänen tavaransa videolla ja se vahvistaa, että suhde menee koko ajan vakavammaksi. B ei mennyt Euroopan keikalle ja lomaili rauhassa. Uskon että haluaa pesäeron K jutuista ja pitää tämän ystävänä, eikä halua että kukaan muukaan ajattelee mitään muuta.
Pidän molemmista, mutta en pysty enää kuvittelemaan mitään isompaa heidän välilleen. Kiitos ja anteeksi.
Oliko tästä klippiä, missä J katsoo ennen astumista? sen makuuklipin oon tietty nähnyt, mutta kiinnostaa ois nähdä myös laajempi tilanne, ts heidän hetket ennen sitä!Kiitos näistä te ihanat, joilla on tämäntyyppinen sana hallussa
Bojanilla ja Janilla taitaa kummallakin olla vähän BDSM-tyyppistä kiinnostusta, jota hyödyntävät lavalla toisiinsa. Sehän oli juuri Jan, joka astui Bojanin päälle Tampereella. Katsoin niitä pätkiä sen verran monta kertaa, että ihan kuin Jan ois tuota tilannetta ennen katsonut Bojania kysyvästi ikään kuin suostumusta varmistaen.
Jos välittää tuosta suhteesta oikeassa elämässä, noilla stooreilla on merkitystä.Mutta eihän tuolla ole merkitystä shippauksen kannalta, ei ainakaan itselleni. Miksi pitää väen väkisin tehdä jostakin iloisesta asiasta itselleen ankeaa?
Sitten tunnut olevan liian syvällä tässä ja on ehkä hyväkin ottaa etäisyyttä. Shippauksen ei pidä sotkea tosielämää tuolla tavalla. Se on fantasiaa, koska eihän meistä kukaan oikeasti tunne näitä henkilöitä eikä voi heidän valintoihinsa vaikuttaa tai niitä perustella. Siksi tämä kaikki on kuvitelmaa, ja sitä voi hyvillä mielin jatkaa niin kauan kuin huvittaa ja se tuottaa kivoja fiiliksiä.Jos välittää tuosta suhteesta oikeassa elämässä, noilla stooreilla on merkitystä.
Veit sanat suustani, kiitos <3Itse en oo koskaan huomannu noissa kuvissa mitään merkkejä yksityishenkilöstä, en katsele niin tarkkaan, eikä muutenkaan kiinnosta ja kun K ei ole tuonut esiin, ei minusta edes kuulu keskusteluun. Hyvillä mielin eteenpäin