Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aa, okei. Pidin tuota kommenttia täytenä trollikommenttina ja jätin omaan arvoonsa.

On mulla aika raskas elämä muuten mutta ei nyt yksien viisujen boikotointi siihen mitään lisäraskautta tuo eikä se ole mikään "mennyt niin kuin itse haluaisi"-tilanne. Olen vaan jo monena vuonna ollut niin kyllästynyt Ruotsin esityksiin ja viisuihin jne että ei kiinnosta.
Ok, sori, niputin sun kommentin siihen laajaan joukkoon kommentteja eri alustoilla, joissa porukka aikoo boikotoida ens vuoden viisuja nimenomaan siitä syystä, että kokevat tän vuoden viisutuloksen epäreiluna. Muitakin syitä jättää viisut katsomatta tietysti on.

vierailija
Mä väitän että sekä Kn uran että K&B ”lovestoryn” kannalta oli parempi että K tuli epäreilusti toiseksi. Sai yleisöltä enemmän huomiota ja sympatiaa sillä tavalla ja kaikki kohkasi, mikä VÄÄRYYS asia oli. Ja jos K olis voittanut, ei Bn ois tarvinnut lohduttaa sitä niin ihanasti… Eli tavallaan kaikki meni just niin kuin pitikin, vaikka se silloin paskalta tuntuikin. 💚💙

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Sori Kärppä & co, tykkään teistä kyllä muuten oikein kovasti mutta no ”öööeivittu” -örinät aiheuttaa aina vahvan myötähäpeän. No can do!

Mutta kai tuo älyttömyys just on osa sitä Kn viehätystä sitten.

vierailija
Ok, sori, niputin sun kommentin siihen laajaan joukkoon kommentteja eri alustoilla, joissa porukka aikoo boikotoida ens vuoden viisuja nimenomaan siitä syystä, että kokevat tän vuoden viisutuloksen epäreiluna. Muitakin syitä jättää viisut katsomatta tietysti on.
No kyllähän sekin tietysti siihen vaikuttaa mutta katsotaan katsonko viisut vai en. Nyt nimittäin alkoi tuo Joost jo kiinnostamaan niin voi olla että en kykene ainakaan täysin olemaan katsomatta. Jos vaikka skippaisia kaikki väliaikanumerot ja katsoisi vaan itse esitykset.

vierailija
Olen ehkä seonnut lopullisesti, mutta nuo ponijutut alkoi jo tuntua ihan hyvältä vitsiltä kun käväisin tauon jälkeen vauvalla. Mitäs meidän shippilaivaan seuraavasta satamasta saapuu? Koskaan ei voi ennustaa. 😄

Yhteistyössä