Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle on tullu nyt vähän semmonen inhoreaktio koko vauva.fistä enkä tahdo mennä sinne ollenkaan (mihinkään muihinkaan kuin K ja JO -aiheisiin ketjuihin). Sanokaa kun siellä ei enää niitä poneja ja muita jonneja näy niin saatan sitten mennä katsomaan.
Tilanne oli kohtuu rauhallinen kun nyt vilkaisin, mutta on siellä noita trolleja edelleen, mutta nyt porukka tuntuu vähitellen oppineen, ettei niitä kannata huomioida tai peukuttaa. Ja eiköhän niitä ole ilmiannettu niitä kommentteja. Täällä on oikeastaan parempi keskustelu käynnissä joka tapauksessa.
 
vierailija
Mulle on tullu nyt vähän semmonen inhoreaktio koko vauva.fistä enkä tahdo mennä sinne ollenkaan (mihinkään muihinkaan kuin K ja JO -aiheisiin ketjuihin). Sanokaa kun siellä ei enää niitä poneja ja muita jonneja näy niin saatan sitten mennä katsomaan.
Tallissa valitettavasti aamutoimiet vihdoin suoritettu. Itse selaan molempia ja vähät välitän hirnunnasta.
 
vierailija
Musta on yllättävää että näin monen mielestä tollaset läpsimiset ja kuristamiset on kuumaa. Mua ne ahdistaa ihan suunnattomasti, johtunee väkivaltaisesta parisuhteesta. Saisin paniikkikohtauksen jos joku haluaisi tuollaista mulle tehdä. Onneksi olitte kertoneet mitä noissa eilisssä keikkaklipeissä on, niin en mennyt katsomaan.
Ymmärrän sua, itsellä myös kokemusta väkivallasta parisuhteessa. En oo kans koskaan ymmärtänyt noita BDSM-juttuja, mutta ihmiset on erilaisia. Mun mielestä tuossa nyt kuitenkin on kyse vain lavashowsta, ja aika spontaaneilta vaikuttaa noi jutut, eli ei pojat itse ehkä edes ajattele, että niistä tulisi mitään sellaisia viboja, mitä tässä nyt jotkut haluaa perinpohjin analysoida. Itse näen sen vain kevyenä hullutteluna lavalla.
 
vierailija
Minäkin olen ollut väkivaltaisessa parisuhteessa, mutta pidän silti BDSM-juttuja kuumina, mukaan lukien Joksujen hassuttelut. Ihmiset ovat niin erilaisia näiden juttujen kanssa. (Tupenrapinat, yms.)
 
vierailija
Eihän Kärtsä ole millään tavalla katkera. Älkää nyt projisoiko omia fiiliksiänne siihen. Ja en kyllä muutenkaan ymmärrä, miksi kenenkään mielestä K:n pitäis boikotoida viisuja, mikä ihmeen logiikka tollasessa ajattelussa on? Tottakai se sinne menee jos on kutsuttu ja saa sitä kautta näkyvyyttä. Ja ite aion todellakin katsoa viisut taas ens keväänä, kuten oon viimeiset 20 vuotta katsonut.
 
vierailija
Musta on yllättävää että näin monen mielestä tollaset läpsimiset ja kuristamiset on kuumaa. Mua ne ahdistaa ihan suunnattomasti, johtunee väkivaltaisesta parisuhteesta. Saisin paniikkikohtauksen jos joku haluaisi tuollaista mulle tehdä. Onneksi olitte kertoneet mitä noissa eilisssä keikkaklipeissä on, niin en mennyt katsomaan.
Oon pahoillani, että olet joutunut kokemaan tuollaista eikä ihme, jos noi rajummat otteet saa aikaan tollaisen olon. Mulle toi kuristaminen ei vieläkään tuo mitään positiivista, mutta ei enää negaakaan, kuten ensinäkemältä. Noi muut sen sijaan yhteisymmärryksessä ja turvallisesti tehtynä (varmistukset, turvasanat ym) on mulle kuumia kyllä.

Vois olla hyvä muistaa tosiaan, että linkkeihin laitettais muutamalla sanalla sisältöä etenkin jos siellä voi olla triggeröivää aineistoa.
 
vierailija
Eihän Kärtsä ole millään tavalla katkera. Älkää nyt projisoiko omia fiiliksiänne siihen. Ja en kyllä muutenkaan ymmärrä, miksi kenenkään mielestä K:n pitäis boikotoida viisuja, mikä ihmeen logiikka tollasessa ajattelussa on? Tottakai se sinne menee jos on kutsuttu ja saa sitä kautta näkyvyyttä. Ja ite aion todellakin katsoa viisut taas ens keväänä, kuten oon viimeiset 20 vuotta katsonut.
Saa sitä silti toivoa ettei menisi eikä kukaan ole mielestäni väittänyt että K olisi katkera. Kyllä se jokatapauksessa tekee niin kuin haluaa ja ruotsalaiset samoin niin kuin katsovat parhaakseen. Ei kyllä nyt tule mieleen onko joskus viisujen kakkonen esiintynyt seuraavan vuoden viisuissa mutta voi kai ollakin.

Reilut parikymmentä vuotta itsekkin olen katsonut mutta vielä en ole varma jääkö ensi vuosi välistä
 
vierailija
Saa sitä silti toivoa ettei menisi eikä kukaan ole mielestäni väittänyt että K olisi katkera. Kyllä se jokatapauksessa tekee niin kuin haluaa ja ruotsalaiset samoin niin kuin katsovat parhaakseen. Ei kyllä nyt tule mieleen onko joskus viisujen kakkonen esiintynyt seuraavan vuoden viisuissa mutta voi kai ollakin.

Reilut parikymmentä vuotta itsekkin olen katsonut mutta vielä en ole varma jääkö ensi vuosi välistä
Joo siis tarkoitin tuon viestin vastaukseksi tähän kommenttiin, jossa viitataan katkeruuteen:
"Ei nyt hirveä ylläri, että viisuilta löytyy sen verran pätäkkää, ettei kannata katkeruuttaan Kärtsän niitä boikotoida. "

Mutta mitäpä jos ensi vuonna vaikka Suomi voittaisi juryäänten perusteella, ja kakkoseksi tullut olisi yleisön suosikki, mitä silloin ajattelisit? Boikotoisitko taas seuraavan vuoden viisuja, jotka ois Suomessa?

Mun mielestä nuo katkerat kommentit Ruotsin viisuista on vaan tosi outoja, sori. Ja aika raskas elämä on, jos ei pysty hyväksymään, että asiat ei aina mene niin kuin itse haluaisi.
 
vierailija
Musta on yllättävää että näin monen mielestä tollaset läpsimiset ja kuristamiset on kuumaa. Mua ne ahdistaa ihan suunnattomasti, johtunee väkivaltaisesta parisuhteesta. Saisin paniikkikohtauksen jos joku haluaisi tuollaista mulle tehdä. Onneksi olitte kertoneet mitä noissa eilisssä keikkaklipeissä on, niin en mennyt katsomaan.
Mä ymmärrän sua täysin. Itsekin ahdistun kaikesta tuollaisesta sen takia, että isäni oli väkivaltainen. Jotain piilotettua nousee sisimmästäni ylös, kun näen kuristamista jne. Olkootkin se sitten kevyttä tai pelkkää leikkiä. Ei näille tunteille mitään voi. Harmittaa kun en pysty nauttimaan ja fiilistelemään näitä asioita muiden kanssa. Vaikka mua kuvottaa, niin yritän ohittaa nämä ihmisten fantasiat ihan palstan yleisen viihtyvyyden takia. Mä kuumottelen sitten kaikkea muuta.
 
vierailija
Joo siis tarkoitin tuon viestin vastaukseksi tähän kommenttiin, jossa viitataan katkeruuteen:
"Ei nyt hirveä ylläri, että viisuilta löytyy sen verran pätäkkää, ettei kannata katkeruuttaan Kärtsän niitä boikotoida. "

Mutta mitäpä jos ensi vuonna vaikka Suomi voittaisi juryäänten perusteella, ja kakkoseksi tullut olisi yleisön suosikki, mitä silloin ajattelisit? Boikotoisitko taas seuraavan vuoden viisuja, jotka ois Suomessa?

Mun mielestä nuo katkerat kommentit Ruotsin viisuista on vaan tosi outoja, sori. Ja aika raskas elämä on, jos ei pysty hyväksymään, että asiat ei aina mene niin kuin itse haluaisi.
Kirjoitin ko. kommentin ja se olie ehkä huonosti ilmaistu useallakin tapaa. En usko että Kärtsä olisi katkera tai boikotoisi viisuja, mutta vaikka hänellä olisikin tällaisia ajatuskulkuja, niin se on niin hyvä tilaisuus uran kannalta, että uskon että nämä tuntemukset saisivat kuitenkin väistyä taka-alalle.

Itse en myöskään ole katkera tai boikotoi, en aio viisuja myöskään katsoa, mutta se ei ole tapahtumana koskaan erityisesti kiinnostanut minua ja olen katsonut satunnaisesti. Toki jos Kärtsä tai JO esiintyy, niin katson ne osiot.
 
vierailija
Eikö siellä ollut väliaikapotpuri? Ainakin Verka oli, Cornelia Jakobson, ja Dadi Freyr. Ja Konstrakta? Muistaakseni oli montakin väliaikaesiintyjää semeissä ja finaalissa.
Hainkin lähinnä tilannetta että edellisen vuoden kakkonen olisi seuraavan vuoden viisuissa ollut esiintymässä. En itse muista sellaista mutta en varmaan ole edes kiinnittänyt asiaan huomiota aiemmin.
 
vierailija
Joo siis tarkoitin tuon viestin vastaukseksi tähän kommenttiin, jossa viitataan katkeruuteen:
"Ei nyt hirveä ylläri, että viisuilta löytyy sen verran pätäkkää, ettei kannata katkeruuttaan Kärtsän niitä boikotoida. "

Mutta mitäpä jos ensi vuonna vaikka Suomi voittaisi juryäänten perusteella, ja kakkoseksi tullut olisi yleisön suosikki, mitä silloin ajattelisit? Boikotoisitko taas seuraavan vuoden viisuja, jotka ois Suomessa?

Mun mielestä nuo katkerat kommentit Ruotsin viisuista on vaan tosi outoja, sori. Ja aika raskas elämä on, jos ei pysty hyväksymään, että asiat ei aina mene niin kuin itse haluaisi.
Aa, okei. Pidin tuota kommenttia täytenä trollikommenttina ja jätin omaan arvoonsa.

On mulla aika raskas elämä muuten mutta ei nyt yksien viisujen boikotointi siihen mitään lisäraskautta tuo eikä se ole mikään "mennyt niin kuin itse haluaisi"-tilanne. Olen vaan jo monena vuonna ollut niin kyllästynyt Ruotsin esityksiin ja viisuihin jne että ei kiinnosta.
 

Yhteistyössä