Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuon kaarijaisbest-tilin uusimassa julkaisussa on välispiikki-klippi Treelta. Sen lopussa K bongaa ilmeisesti samanlaisen takin yleisöstä kuin hänellä on ollut aiemmin, ja takki päätyy hetkeksi lavalle. Ennen takin takaisin antoa K käyttää sitä nenänsä lähellä, ainakin muka haistaa, ja toteaa että "mä tykkään aina haistaa, onks se mun juttu" tms. About noin, en kuunnellut sitä uudestaan.

Voi K, we know it already.
Tarkennus, K sanoikin, että "ei haise mulle. mä tykkään aina haistaa, että onko se mun juttu." Liittyen siihen, kun vitsaili, oisko se hänen kadonnut takki.

Vaatteiden tuoksuttelua anyways.
 
vierailija
<3


Tässä oli musta muissakin lauseissa kuvattu kauniisti ja osuvasti sitä, miten jokin ihmisen/ihmisten tuntema on läsnä, vaikkei sitä sanota ääneen ainakaan siinä muodossa!

Jännää, että teilläkin yhteinen moniulotteinen lentävä lause! Voisin kuvitella, että KB-jutun seuraamiseen tulee vielä eri näkökulma teidän tilanteen tai sen sun tyypin vuoksi!
No kyllä kieltämättä mielenkiintoista, ajoittain vähän tuskaistakin seurata tätä poikien juttua. Varsinkin kun myös omassa tapauksessani on yksi tietty seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvä elementti, joka on tilanteen kehittymistä jarruttanut. Tyyliin olen kyllä ihan takuulla 100% X ja sä olet väärää sukupuolta. Ja eksiä ja nyksiä ja välimatkoja ja muita hidasteita vuosien varrella ollut väliin tunkemassa. Niin vaan ei tahdota päästä toisistamme eroon. Ja hyvin paljon on jo puettu sanoiksi, tekeminen vielä vaiheessa enkä tiedä tuleeko tästä valmista ikinä. Se on tosin selvää, että en ikinä halua olla kokonaan ilman tätä ihmistä elämässäni.

Joulu on joo, edelleen joka kerta hänen seurassaan.
 
vierailija
No kyllä kieltämättä mielenkiintoista, ajoittain vähän tuskaistakin seurata tätä poikien juttua. Varsinkin kun myös omassa tapauksessani on yksi tietty seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvä elementti, joka on tilanteen kehittymistä jarruttanut. Tyyliin olen kyllä ihan takuulla 100% X ja sä olet väärää sukupuolta. Ja eksiä ja nyksiä ja välimatkoja ja muita hidasteita vuosien varrella ollut väliin tunkemassa. Niin vaan ei tahdota päästä toisistamme eroon. Ja hyvin paljon on jo puettu sanoiksi, tekeminen vielä vaiheessa enkä tiedä tuleeko tästä valmista ikinä. Se on tosin selvää, että en ikinä halua olla kokonaan ilman tätä ihmistä elämässäni.

Joulu on joo, edelleen joka kerta hänen seurassaan.
Kuulostaa tärkeältä yhteydeltä, ja samalla olosuhteiden osalta monimutkaiselta vaiheessa olevalta, ja myös tosi arvokkaalta ja merkitykselliseltä ihmiseltä ja yhteydeltä teidän välillä<3 ja että yhteys on kantanut ja jatkunut olosuhteista ja käytännön mutkista riippumatta.

Jäin miettiin sun tekstistä, tarkoititko itseä, toista (vai molempia) suuntautumisella? Ja ei yhtään mitään paineita, jos et halua jakaa!! Ihmissuhteet, ihmiset ja välittäminen, tai miten tai millä nimellä sen kokee, on kyllä moniulotteisia, intensiivisiä, kauniita ja myös syvälle meneviä, tämä tuli mieleen sun tekstiä lukies:)
 
vierailija
Toivottavasti ei Jesse oo saanut sitä koronaa, kun on nyt Eve ollut hoitamassa "sen juttuja". Yleensä kiertää kaikki keikat melkein ja on vielä Helsingissä. Muuten on koko crew kohta kipeenä..
 
vierailija
Toivottavasti ei Jesse oo saanut sitä koronaa, kun on nyt Eve ollut hoitamassa "sen juttuja". Yleensä kiertää kaikki keikat melkein ja on vielä Helsingissä. Muuten on koko crew kohta kipeenä..
Niinpä.. mutta THL:n "eristysaika" koronalle on enää viisi päivää positiivisesta testistä, niin ehtisivät vielä ensi viikon keikalle, vaikka joku olisi sairastunut
 

Yhteistyössä